• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

معرفی سامانه پرداخت امن

foadabd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 مارس 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
خریداران کالا یا خدمات از بیم عدم دریافت خدمات و یا کالا و همچنین عدم شناسایی فرد یا افراد فروشنده به استفاده از خدمات مجازی و یا غیرحضوری روی نمی‌آورند. و همچنین فروشندگان و یا ارائه‌کنندگان کالا به علت عدم توانایی در اعتمادسازی و برند سازی خود نزد مشتریان خود از این فرصت و بستر برای نمی‌توانند استفاده کنند.

سامانه پرداخت امن به‌منظور ارائه راهکاری برای ایجاد بستری امن برای مبادلات مالی ایجاد شده است و به‌عنوان مرکز تبادل و ناظر بر مبادلات مالی طرفین باشد. به عبارت ساده تر سامانه پرداخت امن یک واسط بی طرف در معاملات شماست تا با ایجاد اعتماد دو طرفه بین شما و طرف معامله که می تواند مشتری شما باشد به افزایش تعاملات و حفظ منافع شما منجر گردد.

پرداخت امن به نوع از پرداخت گفته می‌شود که در آن خریدار کالا یا خدمات مبلغ مورد معامله را نزد حساب واسط به امانت می‌گذارد تا فروشنده یا ارائه‌دهنده خدمات به تعهدات خود عمل نمایید. و فروشنده نیز از پرداخت خود در صورت انجام تعهد خود نسبت به دریافت 100% مبلغ مذکور اطمینان حاصل می‌کند.
هر فرد به محض عضویت در سامانه به صورت خودکار صاحب یک شماره کیف پول می‌گردد. این شماره شامل 8 حرفی و یکتا بوده و که با یک نام مستعار که خود فرد تعین می‌نماید در پرداخت امن مورداستفاده قرار می‌گیرد.


پس از ثبت نام و تکمیل پروفایل خود می توانید برای هر خرید و فروش خود یک حساب امن ایحاد و برای تحویل کار زمان و مبلغ را تعیین کنید و سپس اقدام به پرداخت کنید ولی پول نزد سامانه به نام طرفین تا زمان تحویل ویا تکمیل و رضایت کار به امانت می ماند و پس از اعلام رضایت طرفین به حساب فروشنده واریز میگردد. و در صورت عدم انجام کار و یا تحویل محصول به حساب خریدار بازگردانده می شود.

موضوع خرید فروش ها باید در ابتدا مشخص شود و همچنین خرید فروش هایی که طبق قانون جاری کشور مجاز به فعالیت می باشند قابل انجام می باشد. که می توانید در صفحه قوانین و مقررات بخوانید.

وب مستر های عزیز می توانند خرید فروش های دامنه، سایت، تبلیغات در سایت و سایر روش های تبلیغاتی دیگر را در سامانه پرداخت امن مطمئن و بدون ریسک از دست دادن پول خود انجام دهند.

 
Last edited:
بالا