برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایتهای تفریحی و سرگرمی

pirmard66

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
59
بهترین مکان برای گذراندن وقت بیکاری

www.bikari.net
 

Alireza.W

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2012
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
7
سایت سرگرمی و تفریحی ویکی فارس
از تاریخ پنجم تیر ماه نود و یک شروع به فعالیت کردم و 100 مطلب اول سایت فقط عکس از بازیگران داخلی و ... بوده 100 پست بعدی بیشتر نرم افزار های آندرویدی و در حال حاضر شروع به فعالیت اصلی خودم یعنی مطالبی که طرفدار زیاد داره مثل اخبار و ... کردم.

از تیر ماه تا الان که با بازدید 0 در روز شروع کردم یک تبلیغ هم جایی انجام ندادم و الان که روزانه بین 3500 تا 4800 بازدید دارم رو خودم بدست آوردم.
تبلیغات پاپ آپ هم فروخته میشه. در این تاپیک
 

iman.re

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2013
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
21
محل سکونت
اصفهان
دیکشنری فارسی-فرانسه و فرانسه-فارسی برای ویندوز7 64بیت کسی سراغ داره؟
 

mohsen_najafi78

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2007
نوشته‌ها
585
لایک‌ها
140
من سایتم رو با یه داستان معرفی می کنم :
سلام
من قبلا برای پیدا کردن مطالب و عکس های جدید و جالب و خبرهای خاص ‍! دچار مشکل بودم . مجبور بودم برای پیدا کردن مواردی که گفتم به چندین سایت و وبلاگ سر بزنم . حفظ کردن آدرس اونا برام سخت بود . بدتر این که موارد مورد دلخواهم رو فقط از چند سایت و وبلاگ محدود جستجو می کردم . تا این که با محسن باکس آشنا شدم . حالا کافیه در طول روز چند بار به محسن باکس سر بزنم . انبوهی از عکس و مطلب بهم پیشنهاد میشه و من از بین اونا موارد مورد دلخواهم رو پیدا می کنم . جالبی محسن باکس این جاست که بهترین مطالب و عکس های صدها سایت و وبلاگ در اون معرفی میشه . الان من بدون زحمت به جدیدترین عکس ها ی بازیگران ، عکس های جالب و خنده دار و مطالب جالب و طنز ، انواع اس ام اس و اخبار داغی که اغلب در خبرگزاری ها منتشر نمیشه دسترسی دارم . پیشنهاد می کنم شما هم سری بهش بزنید حتما تعجب می کنید وقتی صفحه ی اولش رو ببینید چون با بیش از 1500 عنوان عکس و مطلب جدید که از سراسر اینترنت جمع آوری شده مواجه خواهید شد .
اینم آدرسش :
محسن باکس ~ بهترین مطالب و عکسهای صدها وبسایت سرگرمی تفریحی
موفق باشید
 

گرافیست

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2013
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
13
بالا