• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

معرفی سایت نرم افزار حسابداری هزاره

hezarehacc

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2013
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
نرم افزار حسابداری هزاره مناسب برای تمام مشاغل و اصناف.
امکان اضافه کردن ماژول اختصاصی شغل مربوطه.
برای مشاهده امکانات و دانلود دموی نرم افزار به سایت زیر مراجعه کنید :

www.hezarehacc.ir

hezarehacc.png
 
Last edited:

hezarehacc

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2013
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
معرفی کامل هزاره
هزاره از نرم افزار های حسابداری دیگر پیشرفته تر میباشد.
نرم افزار حسابداری هزاره ابزاری ساده و هوشمند است که عملیات مالی روزمره شما را نگهداری می کند. قابلیت توسعه بالایی دارد و تنها با نصب افزونه می تواند خدمات افزون تری را در اختیار شما قرار دهد.
بروزرسانی پیشرفته به شما کمک می کند تا از امکانات جدید نرم افزار و افزونه های نصب شده با خبر شده تا خود را برای تازه سازی نرم افزار آماده کنید.
نرم افزار حسابداری هزاره علاوه بر امکانات منحصر به فرد خود، روزشماری در خود جای داده تا افزون بر اینکه مناسبت های دینی و ملی را اعلام می کند و اینکه می توانید در آن یادآور ثبت کنید، به شما این امکان را خواهد داد تا از وضعیت چک ها و فاکتور های روز و آینده خود با خبر شوید.
هزاره مانند یک حسابدار در کنار شماست تا برای تراکنش های مالی شما سند حسابداری ثبت می کند و گزارشات کاملی از دارایی ها و بدهی های شما را در اختیارتان می گذارد. حتی خبر از وضعیت مالی در روزها و ماه های آتی به شما می دهد.
معمولا برای اولی که می خواهید از یک نرم افزار استفاده کنید، باید آن را نصب نموده و این کار معمولا با مشکلاتی همراه است. به خصوص اگر شما اطلاعات کافی از کار با سیستم عامل یا روش نصب آن نرم افزار نداشته باشید. ما برای رفع این مشکل هزاره را به صورت آسان نصب ارائه می دهیم. در این حالت کافیست مکانی که شما می خواهید هزاره در آنجا نصب شود را انتخاب کنید یا مکان پیش فرض را تایید نمایید، پس از چند ثانیه نرم افزار آماده خدمت است.
در نسخه پایه هزاره چند افزونه بصورت پیش فرض نصب شده اند که شما می توانید کارهای روزمره بازرگانی خود را در آن ثبت و ضبط کنید. در ادامه به بعضی امکانات این افزونه ها پرداخته شده است.

افزونه حسابداری
این افزونه بیشتر برای حسابداران تعبیه شده است و توصیه می شود آن هایی که با حسابداری آشنایی ندارند، با این افزونه کار نکنند. این افزونه مانند یک حسابدار در کنار شما در انتظار ورود فعالیت های مالی شماست تا آن ها را به صورت سند حسابداری ثبت و نگهداری نماید.
امکانات این افزونه عبارت است از:
- امکان تعریف سرفصل های حسابداری در سه سطح کل، معین و تفصیلی و گروه بندی آنها
- ثبت سند دستی و خودکار
- طبقه بندی خود کار اسناد بر اساس بخش صادر کننده سند
- امکان ادغام کردن چند سند
- امکان تهیه رونوشت از اسناد
- امکان فیلتر کردن اسناد
- امکان ثبت اسناد بصورت موقت، دایم و پیش نویس
- امکان جابجایی اسناد به صورت تکی یا دسته ای
- ارائه دفاتر روزنامه، کل، معین و تفصیلی
- تهیه گزارش از سود و زیان
- تهیه تراز های مالی
- و ...

افزونه دریافت و پرداخت
این افزونه برای ثبت و نگهداری تراکنش های مالی شما است. شما می توانید در این جا چک ها و حواله های دریافتی و پرداختی را ثبت کنید. وضعیت چک ها را مشخص نمایید. سپس نرم افزار خود به خود برای آن ها سند حسابداری صادر می کند.
برخی از امکانات این افزونه عبارت است از:
- ثبت قبض پرداخت و دریافت از شخص با امکان انتخاب نقش وی
- امکان ثبت سریع و آسان چک، حواله صندوق، حواله بانکی و خرج چک های دریافتی به هر تعداد در قبض پرداخت
- امکان ثبت چک، حواله صندوق و حواله بانکی به هر تعداد در قبض دریافت
- ثبت خودکار سررسید چک های دریافتی و پرداختی در روزشمار
- ثبت خودکار سند حسابداری
- تغییر و اعلام وضعیت چک های پرداختی و دریافتی و ثبت خودکار سند حسابداری
- همچنین نمایش وضعیت و مانده صندوق و حساب های بانکی
- امکان تعریف صندوق با امکان گروه بندی
- امکان تعریف حساب های بانکی و گروه بندی آن ها
- امکان تعریف دسته چک برای حساب بانکی
- تعریف هزینه ها و گروه بندی آن ها
- تعریف درآمد و گروه بندی آن ها
- گزارش از گردش بانک، چک، صندوق، هزینه و درآمد
- ثبت حواله انتقال بین حساب ها

افزونه خرید و فروش
برای ثبت فاکتور های خرید و فروش می توانید از این افزونه استفاده نمایید. صدور فاکتورهای برگشت از خرید و فروش دیگر امکانات این افزونه است. در قسمت فاکتور خرید امکان ثبت هزینه و بارنامه برای هر سطر از فاکتور وجود داشته و با توجه به تنظیمات انجام شده نرم افزار می تواند مالیات ارزش افزوده فاکتور را محاسبه نماید. همچنین وضعیت کالا را در فاکتور های قبلی و موجودی آن در انبار انتخابی و یا کل موجودی انبار ها مشاهده نمود. شما می توانید هم زمان چند فاکتور خرید یا فروش را باز نمایید. این ویژگی برای فروشگاه ها بسیار کاربرد دارد.
برخی از امکانات این فزونه عبارت است از:
- ثبت فاکتور خرید و فروش
- ثبت فاکتور های برگشت از خرید و فروش
- ثبت پیش فاکتور فروش
- ثبت کالا با گروه بندی چند سطحی
- سیستم چند واحدی برای کالا
- ثبت مشخصات کالا بر اساس ویژگی آن ها
- ثبت موجودی اولیه کالا هنگام تعریف آن
- تعریف انبار به صورت نا محدود
- تعیین تاریخ تسویه برای فاکتور ها و ثبت خودکار در روزشمار
- نمایش کاردکس کالا
- نمایش موجودی کالا
- امکان تعریف سطوح قیمتی به صورت نامحدود
- امکان تعریف واحد اندازه گیری به صورت نامحدود و تعریف فرمول تبدیل
- نمایش سابقه خرید و فروش یک کالا در فاکتور خرید
- نمایش اطلاعات فروشنده در فاکتور خرید و فروش
- ثبت و نمایش قبض پرداخت و دریافت در فاکتور خرید و فروش
- محاسبه سود فاکتور در فاکتور فروش
- نمایش فاکتور قبلی خریدار و یا فروشنده
- چاپ فاکتور
- گزارشات از میزان خرید و فروش با امکان فیلتر سازی
- گزارش از سود فاکتور ها با امکان فیلتر سازی
- ثبت برگه کالای هزینه شده

امکانات عمومی نرم افزار
برنامه حسابداری هزاره با توجه به قابلیت گسترش و افزونه پذیری باید دارای سادگی و در این حال قابلیت هایی باشد که توسعه دهندگان را از جهات امکانات عمومی نرم افزار مطمئن و از ایجاد مجدد آن ها بی نیاز نماید.
بخش مدیریت کاربران و مجوز ها یکی از امکاناتی است که تمامی توسعه دهندگان را آسوده خاطر ساخته و قادر می کند تا بر اساس نیازی که احساس می کند برای افزونه های خود مجوزهای دسترسی را تعریف نمایند. و به مدیران قدرت می دهد تا کاربران را تعریف نموده و مجوزهای لازم را به آن ها بدهند. علاوه بر آن می توانند از ورود کاربران جلوگیری نموده و یا آن ها را از دید دیگران مخفی نمایند و با امکان قدرتمند بروزرسانی مجوزهای جدید را بر اساس نیاز سفارش دهند.
تعریف اشخاص و گروه بندی آن ها یکی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری هزاره است؛ بصورتی که شما می توانید با تعریف نقش های گوناگون و اتصال آنها به سرفصل های کل حسابداری و سپس انتساب شخص به یک نقش یا چند نقش، سرفصل جدیدی برای شخص بازنمایید. حال با توجه به نقش شخص نرم افزار سند حسابداری را ثبت می نماید.
سیستم پشتیبان گیری هزاره بصورت خودکار هنگام اجرای نرم افزار فعال شده و اطلاعت سیستم پشتیبان تهیه می نماید. حال اگر نیاز به گرفتن پشتیبان داشتید می توانید، با یک زدن یک دکمه از اطلاعات خود پشتیبان تهیه نمایید.
از داخل نرم افزار امکان برگشت به تاریخ و ساعت خاص که در آن موقع پشتیبان تهیه شده است، وجود دارد. علاوه بر آن می توانید به یک سال مالی و یک زمان از آن سال نیز برگردید.
یکی از تفاوت های هزاره با نرم افزار های حسابداری دیگر امکان اضافه نمودن مازول است.
برنامه حسابداری هزاره را فقط از سایت اصلی خریداری کنید.
http://www.hezarehacc.ir
 
بالا