برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایت PCPartPicker، انتخاب قطعات کامپیوتر

charsooq

Registered User
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
63
سن
37
محل سکونت
خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- پلاک 2361
2fd4ef39185f62980ddd3d2fada996ab-6a497b93145d4e219414da18293ffe61-1080x630.jpg

قطعات مختلف انتخاب کنید و کامپیوتر خود را بسازید.

سایت PCPartPicker امکان انتخاب قطعات کامپیوتر، سفارش‌پذیری و راهنمایی‌ هزینه‌ای را برای کسانی که می‌خواهند کامپیوتر خود را بسازند،‌ فراهم می‌کند. لیستی از قطعات مختلف کامپیوتر خود تهیه کنید و این سایت، قطعات سازگار با کامپیوتر را به شما معرفی می‌کند، به همراه قیمت‌های مختلفی که معتبرترین فروشندگان آنلاین دنیا ارائه می‌کنند. شما همچنین می‌توانید لیست قطعات خود را در این سایت با دیگران به اشتراک بگذارید و از نظرات و راهنمایی‌های دیگران استفاده کنید.

سهولت استفاده

لیست قطعات در دسته‌بندی‌های قابل فیلتری ارائه می‌شوند تا به شما این اطمینان را دهند که تمام اجزای لازم را خریداری کرده‌اید.

راهنماهای اتوماتیک این سایت، در صورتی که قطعات ناسازگاری را انتخاب کرده باشید، به شما هشدار می‌دهند و قطعات مناسب‌تری را پیشنهاد می‌دهند.

به اشتراک‌گذاری آسان در توییتر و فیسبوک به کاربران در انتخاب صحیح قطعات بسیار کمک می‌کند.



ردیابی قیمت

این سایت به طور مداوم از ده‌ها خرده‌فروش محبوب دنیا قیمت‌ها را به روز رسانی می‌کند. نمودارهای تغییر قیمت در طول زمان در این سایت برای قطعات و لیست‌ها نیز وجود دارد.

هشدارهای قیمت

هشدارهای قیمتی این سایت همواره فعال هستند و هر زمان که فروشنده‌ای قیمتی کمتر از قیمت‌های سایت ارائه کند، از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد. شما می‌توانید برای این هشدارها فیلترهایی قرار دهید تا به عنوان مثال اگر قیمت کالا از مقداری پایین‌تر بیاید، به شما ایمیل ارسال کند.

انجمن‌ها مکان مهمی برای درخواست ایده‌ها و بازخوردها می‌باشند. در این انجمن‌ها می‌توانید درباره‌ی سیستمی که قصد خرید آن را دارید با دیگران گفتگو کنید و از راهنمایی‌ها و تجربیات‌ آن‌ها استفاده کنید.
منبع: چارسوق
 
بالا