برگزیده های پرشین تولز

معرفی فیلم وای آمپول

saraamini

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2019
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
22
سن
34
film-Vay-Ampool-iuok.ir-codetools.ir-4.jpg

عکس ارائه شده از پوستر فیلم وآی امپول که علی صادقی را مشاهده می کنید » دانلود فیلم وای آمپول کامل و تماشا فیلم وای امپول با 4 کیفیت

فیلم ایرانی کمدی وای آمپول به انگلیسی به معنی Wow ampoule - vay ampool - مطابق معمول دانلود فیلم ایرانی به سراغ دانلود فیلم وای آمپول به صورت کامل با هنرنمایی علی صادقی و رضا شفیعی جم در سایت ابزار وبلاگ حرفه ای می رویم.

البته قرار بود فیلم طنز وای امپول با نام به خاطر یک آمپول ناقابل به پخش برسد که با تغییر نام مواجهه شد فیلم شاد وای امپول با تم شاد کودکانه با هنرنمایی بازیگرانی معروف کمدی ایرانی به نام : حدیث فولادوند-رضا شفیعی جم-علی صادقی و شهرام قائدی در سال 96 ساخته شده و یکسال بعد به اکران رسیده است.در تاریخ امروز زمان پخش فیلم وای آمپول در نمایش خانگی بروزرسانی شد و قرار است وای امپول را در ماه اخر سال 97 در شبکه خانگی ببینیم.

پیش از این از علی صادقی بازیگر کمدی ایرانی فیلم طنز وای آمپول - دانلود فیلم دم سرخ ها قرار گرفت که این فیلم هم قرار است در ماه جاری در نمایش خانوادگی منتشر می شود.فیلم وای امپول قصد دارد در داستانش به ترسهای کودکانه ای که همه ماها در دوران کودکی از امپول داشتیم! در فضایی طنز آلود و شاد بپردازد.

مدت فیلم وای امپول به کارگردانی علیرضا محمود زاده تقریبا یک ساعت و سی دقیقه است.

پیش از ایندانلود فیلم خوک–دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زدهدانلود سریال هیولا برای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
نوع این اثر سینمایی و همچنین ترکیب بازیگران اثر به شکلی بسیار تکراری تداعی کننده نسل فیلم‌های سوپرمارکتی کمدی است که معمولاً بدون هیچگونه کیفیتی تنها به تولید در کمترین زمان ممکن فکر می‌کردند. این فیلم نیز با همین فرمول و با همان ترکیب تکراری بازیگران راهی سینماها شده است.

مخاطب امروز سینما اما با توجه به اینکه اکثریت آثار سینما را کمدی‌ها تشکیل داده‌اند کمی دستش برای انتخاب اثر کمدی باز است و تعداد مخاطب و فروش این فیلم به خوبی نشان داده که مخاطبان سینما دیگر هیچ علاقه‌ای به این نوع از کمدی سطحی ندارد.
شاید اگر این اثر سینمایی در ژانر کودک ساخته می‌شد و در همان ژانر نیز به جذب مخاطب می پرداخت به موفقیت‌های بهتر و بیشتری می‌رسید اما فیلم "وای آمپول" اثری کاملاً بلاتکلیف است که نمی داند به کودکان بپردازد و یا برای جذب مخاطب شوخی‌های بزرگسال انجام دهد.

مشکل نبود فیلمنامه و همچنین کارگردانی منسجم به خوبی در این فیلم سینمایی دیده می‌شود. اتفاقی که به سادگی می‌توان در نوع چیدمان قاب‌ها و همچنین سردرگمی لنز و فیلتر آن مشاهده کرد. کارگردانی اثر کاملاً معطوف به بازیگران است و جنس بداهه پردازی در فیلمنامه به شدت در جای جای اثر دیده می‌شود.
فروش پایین و به نوعی شکست سنگین اقتصادی فیلم "وای آمپول" نشان می‌دهد که دوران ساخت آثاری کمدی با این سطح کیفی به پایان رسیده است. آثاری که دوران اوج خود را در نیمه دوم دهه هشتاد می دانست اما حال رو به انقراض گذاشته است.

منبع: سایت سرپوش
 
بالا