برگزیده های پرشین تولز

معرفی فیلم گرگ بازی

saraamini

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2019
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
22
سن
34
gorgbaazi-logomo-iuok.ir-codetools.ir-tion-thumb.jpg


عکس پروفایل فیلم ایرانی گرگ بازی با حضور 3 بازیگر هانیه توسلی-نگار جواهریان و علی مصفا منتشر شد.

دانلود فیلم گرگ بازی برای دانلود در تاریخ 7 اسفند ماه در ابزار وبلاگ کد تولز قرار خواهد گرفت بازیگران معروف و شناخته شده فیلم سینمایی گرگ بازی به ترتیب هانیه توسلی-علی مصفا و نگار جواهریان هستند.

Ali Mosaffa در نقش دکتر , Hanie Tavassoli در نقش هما و Negar Javaherian در نقش پرستو بازی خواهند کرد.فیلم گرگ بازی به صورت کامل در سال 96 ساخته و یکسال بعد برای اکران و پخش در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

در فیلم گرگ بازی همزمان 4 نفر آشپزی می کنند! درست حدس زدید؟ این فیلم 4 نویسنده به نامهای مجید اسلامی-علی نعمت اللهی-بیتا شباهنگ و عباس **** دوست دارد.

جالب است بدانید فیلم گرگ بازی در جشنواره های خارجی به اسم یک بازی بزرگتر-A Bigger Game شناخته شده است. ژانر فیلم سینمایی ایرانی گرگ بازی راز الود و معمایی است , اتفاقات داستان را با نیم نگاهی به الگوهای ضعیف شده هالیوودی در دنیای راز الود و معمایی رقم می زند داستان فیلم از این قرار است که چند تا دوست قدیمی تصمیم می گیرند یک شب دورهی بگیرند مکان دورهمی یکی از خانه های به ارث رسیده این دوستان است.

پیش از این دانلود سریال رقص روی شیشه–دانلود سریال هیولا و دانلود فیلم لازانیا–دانلود فیلم راه رفتن روی سیم و دانلود فیلم خانم یایا برای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.

پس از دورهمی ماجراها و چالش های جدیدی برای آنها به وجود می اید و فیلم هم روی همین ماجراهای عجیب تاکید دارد.
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
فیلمی که به لحاظ جلوه‌‌های بصری و تا حدی بازی بازیگران قابل قبول است اما به دلیل حفره‌های فیلمنامه‌اش توفیق چندانی نمی‌یابد. در مجموع با توجه به تجربه اول **** دوست، امید آن می‌رود که در آثار بعدی با فیلمنامه‌ای منسجم‌تر کارش را ببینیم و منتظر فیلم‌های بهتری از این فیلمساز باشیم.
 
بالا