برگزیده های پرشین تولز

معرفی و دانلود مرورگر Brave

b00s624

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2011
نوشته‌ها
474
لایک‌ها
50
معرفی و دانلود مرورگر Brave برای کامپیوتر+اندروید+آیفون+مک
11.png


با استفاده از مرورگر Brave شما می‌توانید سایت های مورد علاقه خود را حمایت و تبلیغات اینترنتی را حذف کنید. از این به بعد شما انتخاب می‌کنید که چه تبلیغاتی ببینید!

خالق مرورگر بریو، آقای برندن آیک است. برندن آیک خالق زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و موسس موزیلا فایرفاکس است.
برندن آیک – نابغه دنیای تکنولوژی – با یک پروژه بزرگ با نام مرورگر بریو قصد دارد تا دنیای تکنولوژی ما را متحول کند. این پروژه به صورت متن باز طراحی شده است، چراکه تیم توسعه دهنده آن معتقد است که وب حق ماست و باید با هم آن را بهبود دهیم.

ویژگی های مرورگر Brave:
حذف تبلیغات

brave3-1.jpg


تبلیغات موضوعی است که بسیاری از کسب و کارها به آن نیاز دارند، در حال حاضر اهمیت تبلیغات به اندازه ای زیاد شده است که بایستی بسیار هدفمند و متناسب با اصل مشتری مداری ارائه شود. سیستم‌های سنتی و فعلی تبلیغات اینترنتی، بازدهی لازم برای کسب و کارها را ندارد. البته تا الان راهکار بهتری برای این موضوع ارائه نشده بود. تیم سازنده مرورگر بریو مفتخر است که در این راستا، مرورگر خود را به عنوان راه حلی برای این مشکل معرفی کند.
مرورگر بریو به دنبال ایجاد تحولی در سیستم تبلیغات اینترنتی است، این مرورگر در حال حاضر با حذف تبلیغات اینترنتی، بستری را در اختیار کاربران قرار داده است که بدون تبلیغات از گشت و گذار در اینترنت، لذت ببرند.
اگر قرار باشد، همه تبلیغات مسدود شود، دیگر نه کسی تبلیغ می‌کند و نه کسی می‌تواند تبلیغات مورد علاقه خود را دنبال کند. بریو به کاربران اجازه خواهد داد که خودشان تصمیم بگیرند چه تبلیغاتی را مشاهده و چه تبلیغای را مسدود نمایند. با استفاده از این مرورگر تبلیغات نمی‌تواند توجه شما را سرقت کند و باید هزینه وقت و توجه شما را پرداخت کند. سازندگان بریو معتقدند که اگر به کاربران، قدرت انتخاب داده شود، بازدهی تبلیغات اینترنتی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.


جلوگیری از ردیاب ها
ردیاب ها فعالیت کاربران را زیر نظر می‌گیرند. بر اساس همین فعالیت‌ها، تبلیغات اینترنتی برای کاربران نمایش داده می‌شود. بریو علاوه بر حذف ردیاب ها به کاربران اجازه می دهد تبلیغات مورد علاقه خود را انتخاب و دنبال کنند.
فرض کنید شما به دنبال مطلبی در اینترنت هستید و برای پیدا کردن مطالب مرتبط از موتور جستجوگر گوگل استفاده می‌کنید. مطلب مورد نظرتان را پیدا می‌کنید و وارد سایت دیگری می‌شوید و از آن جا هم به سایت دیگری می‌روید. در تمام این مسیر ردیاب ها فعالیت شما را دنبال می‌کنند.
درست است که دنبال کردن فعالیت‌های شما با هدف نمایش تبلیغات متناسب با علایق شما صورت می‌گیرد ولی آیا این روش، بهترین راه برای پیدا کردن علایق شماست؟
تازه جالب اینجاست که خروجی این تبلیغات در بیشتر موارد با علایق کاربران همخوانی ندارد. با این تفاسیر سیستمی که از به کاربران اجازه دهد تبلیغات متناسب با علایق خود را انتخاب و دنبال کنند، مسلما بازدهی و تاثیر بیشتری خواهد داشت.
مرورگر بریو جلوی فعالیت ردیاب ها را می‌گیرد. سازندگان این مرورگر معتقدند که حریم خصوصی کاربران باید حفظ شود. البته باید در نظر داشته باشیم که تعدادی از ردیاب ها در راستای سوء استفاده از اطلاعات کاربران، فعالیت آن‌ها را رصد می‌کنند و با توجه به اینکه تشخیص این ردیاب ها کار آسانی نیست، مسدود سازی فعالیت آن‌ها باعث می‌شود که کاربران با خیالی راحت از فضای اینترنت لذت ببرند.


سرعت بالا
brave1-1-2.jpg


نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد که مرورگر بریو نسبت به رقبای خود سریعتر سایت‌ها را باز می کند. نسخه موبایل این مرورگر 4 برابر و نسخه دسکتاپ آن تقریبا 2 برابر سریعتر از رقبایش است. کاربران در انتخاب مرورگر به ویژگی سرعت نگاه ویژه ای دارند. مرورگر بریو به لطف حذف تبلیغات و مسدود سازی ردیاب ها و همچنین استفاده از بهترین الگوریتم های بارگزاری صفحات وب، بالاترین سرعت در بارگزاری صفحات وب را در اختیار کاربران قرار داده است.
سرعت واژه ای آشنا برای کاربران است. با توجه به اینکه امروزه، ارزش زمان و وقت کاربران افزایش پیدا کرده است، مرورگری که بتواند با ارائه سرعت بیشتر قدمی در صرفه جویی وقت کاربران بر دارد، با اقبال بیشتری از سمت کاربران مواجه خواهد شد.
مرورگر بریو در این راستا پیشتاز شده است و با استفاده از سرعت خود توانسته است تعداد زیادی کاربر جذب کند. این اتفاق باعث شد که در طی یک ماه، تعداد کاربران فعال این مرورگر از مرز 3 میلیون نفر عبور کند. بدون شک افزایش سرعت بدون مرز خواهد بود و تیم توسعه دهنده این مرورگر یکی از اولویت های خود را در به روز رسانی و پیشرفت این فاکتور ارزشمند از نگاه کاربر قرار داده است.

مصرف کمتر حجم اینترنت
با توجه به گزارش های منتشر شده، بالغ بر 50 درصد از حجم مصرفی اینترنت کاربران برای ردیاب ها و تبلیغات در هنگام بارگزاری صفحات در فضای اینترنت مصرف می‌شود. جالب اینجاست که کاربران حتی تمایلی به دیدن این تبلیغات ندارند. تبلیغات به طور متوسط حدود ۵ ثانیه زمان بارگذاری سایت‌ها در تلفن همراه را به خود اختصاص می دهند.

مرورگر بریو به دنبال آن است که تحولی در سیستم تبلیغات فعلی اینترنتی ایجاد کند. سازندگان این مرورگر بر این باورند که تبلیغات، اگر با خواست و علاقه کاربران همراه باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت. در همین راستا، این مرورگر تبلیغات فعلی و سنتی اینترنت را مسدود می‌نماید، همین امر موجب می‌شود که حجم مصرفی اینترنت کاربران کاهش پیدا کند.
با توجه به نیاز روز افزون کاربران به اینترنت در زندگی امروزی، کاهش حجم مصرفی اینترنت موجب می‌شود که کاربران با هزینه کمتری از مزایای اینترنت بهره ببرند.

سازنده معتبر
خالق مرورگر بریو، آقای برندن آیک است. برندن آیک خالق زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و موسس موزیلا فایرفاکس است.
برندن آیک – نابغه دنیای تکنولوژی – با یک پروژه بزرگ با نام مرورگر بریو قصد دارد تا دنیای تکنولوژی ما را متحول کند. این پروژه به صورت متن باز طراحی شده است، چراکه تیم توسعه دهنده آن معتقد است که وب حق ماست و باید با هم آن را بهبود دهیم.

امنیت بی نظیر
brave2-1-2.jpg


امنیت موضوعی است که همه کاربران امروزه به دنبال آن هستند. ما در این متن به چند ویژگی برجسته مرورگر بریو که محیط امنی برای کاربران در فضای اینترنت فراهم می‌کنند، اشاره می‌کنیم.

مرورگر بریو از پروژه TOR بهره می‌برد، TOR شبکه‌ای است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که در فضای اینترنت به صورت ناشناس فعالیت بکنند. با استفاده از TOR شما می‌توانید در فضای وب با مخفی سازی هویت کاربریتان به گشت و گذار بپردازید. این امر باعث می‌شود که از کاربران در مقابل جاسوسی و دزدی اطلاعات محافظت شود. این پروژه به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران طراحی شده است.

مرورگر بریو الویت خود را بر روی حفظ اطلاعات کاربرانش قرار داده است. در همین راستا این مرورگر جلوی فعالیت بد افزارها و ردیاب‌ها را می گیرد. تمامی اطلاعات کاربران بر روی دستگاه خودشان ذخیره می‌شود، با این تفاسیر امکان فروش این اطلاعات به هیچ نهادی وجود نخواهد داشت.

مرورگر بریو همچنین به صورت خودکار صفحات وب را با پروتکل HTTPS بارگزاری می‌کند، البته این فرآیند در صورتی اتفاق می‌افتد که صفحه مورد نظر از این قابلیت پشتیبانی کند.

بریو تنظیمات پیش فرض خود را به صورتی قرار داده است که به صورت خودکار، بدافزارها، سایت‌های Phishing و دارای تبلیغات مخرب را مسدود می‌کند.

دانلود مرورگر BRAVE از سایت سازنده
 
بالا