• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

معرفی و نقد انیمیشن

arelagahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
6
سن
36
Kubo%20and%20two%20(1).jpg

انیمیشن زیبا و خوش ساخت کوبو و دو تیر در ترکِش (Kubo and the Two Strings) محصول سال 2016 حکایتی زیبا و خلاقانه از داستان های اساطیری آسیای جنوب شرقی است که توسط کمپانی آمریکایی ساخته شده است. این پویانمایی زیبا توسط تراویس نایت کارگردانی شده و از تکنیک ایست حرکتی (Stop-Motion) در ساخت آن به کار رفته است. انیمیشن کوبو و دو تیر در ترکِش پر است از طراحی های خلاقانه و زیرکانه که به خوبی با مخاطب کودک و بزرگسال خود ارتباط برقرار می کند. در ادامه شرحی از نحوه ساخت و طراحی این پویانمایی زیبا را مشاهده می نمایید.
درباره کارگردان
Kubo%20and%20two%20(2).jpg

تراویس نایت یک انیماتور آمریکایی است که در سال 1973 متولد شده است. وی ابتدا به عنوان یک تهیه کننده سینمایی و خواننده سبک رپ فعالیت می کرده و پس از آن به عنوان سرپرست اصلی استودیو فیلم سازی لایکا انترتینمنت انتخاب شد. انیمیشن کوبو و دو تیر در ترکِش (Kubo and the Two Strings) نامزدی جایزه اسکار 20177 در بخش انیمیشن های بلند را برای وی به ارمغان آورد. وی پیش از این کار انیمیشن باکس ترولزها را تهیه کرده بود.
برای مطالعه کامل مطلب فوق به سایت آرل مراجعه نمایید.
 
Last edited:

arelagahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
6
سن
36
اثر پروانه ای (The butterfly Effect)
butterfly-efect-(1).jpg

انیمیشن "اثر پروانه ای" یا همان "The Butterfly Effect" یک پویانمایی 3 دقیقه ای کامپیوتری است که توسط استودیو Unity و Gorillaz visuals و Nvidia ساخته شده است. کمپانی Unity از سال 2004 پایه گذاری شده و بزرگترین دست آوردشان نرم افزار حرفه ای به همین نام می باشد. نرم افزاری که با موتورهای رندر قدرتمند خود توانایی تولید بازی های رایانه ای در فرمت های کامپیوتر، تبلت، گوشی و کنسول را داراست. ساخت و تولید انیمیشن هم یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قدرتمند بوده که خود گروه Unity سال 2012 برای شرکت در جشنواره های سینمایی تولید کرد.
برای مشاهده انیمیشن فوق به بخش پنج شنبه های سایت آرل مراجعه کنید.
butterfly-efect-(6).jpg
 

arelagahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
6
سن
36
انیمیشن نامزد اسکار زندگی با والدین معمار
architect%20life%20animated%20(1).jpg

دو سال پیش زمانی که اکثر طرفداران هنر و سینما توجه شان به اجرای موزیک لیدی گاگا و یا به شوخی های نیل پاتریک هریس مجری هشتاد و هفتمین مراسم اسکار معطوف بود، یک انیمیشن زیبا، کمدی و خلاقانه با عنوان زندگی با والدین معمار مدرن (Life with Modernist Architect Parents) در این مراسم جزء نامزدهای نهایی وجود داشت. این محصول کانادایی-نروژی در بخش انیمیشن های کوتاه به همراه 4 رقیب دیگر به رقابت نهایی رسید. این فیلم زیبا به چالش های یک دختر هفت ساله پرداخته که در کنار والدین معمار خود زندگی نامتعارفی را تجربه می کند. انیمیشن فوق در دو بخش جداگانه ساخته شده است. برای مشاهده قسمت دوم زندگی با والدین معمار مدرن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
درباره کارگردان توریل کوو (Torill Kove)
architect%20life%20animated%20(2).jpg

توریل کوو یک کارگردان و انیماتور نروژی-کانادایی است. وی متولد 25 می 1958 در شهر اسلو بوده و از سال 1982 در کانادا زندگی می کند. تحصیلات وی در آکادمی هنرهای زیبا کانکوردیا بوده و پس از فارق التحصیلی، دوره کوتاهی در دانشگاه Mcgill گذرانده است. وی بخاطر ساخت انیمیشن کوتاه یک شعر هلندی در سال 2007 برنده جایزه اسکار شد. همچنین سال 2015 برای ساخت انیمیشن والدین معمار مدرن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

شما می توانید جهت مشاهده دو بخش انیمشن زیبای فوق به سایت منبع مراجعه نمایید.
منبع: Arel
 

pony'sdown

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2015
نوشته‌ها
163
لایک‌ها
79
انیمه your name بشدت پیشنهاد میشه
 
بالا