منتخب بازارچه

معرفی گزارش های ویژه ابزار Ahrefs (بخش اول)

9zar

Registered User
ahrefs.png


به نقل از سایت سئو :

شاید شما فکر کنید که این مقاله ایی تبلیغاتی از طرف ما برای مرکز Ahrefs است اما فقط قصد داریم 4 نوع گزارش خاص این ابزار که ممکن است از وجود آن ها بی خبر باشید را به شما معرفی کنیم.

یکی از بزرگترین و قوی ترین ابزارهای بهینه سازی که در بین سئوکاران حرفه ایی بسیار محبوب است Ahrefs است اما شاید همه افراد از قدرت های بالقوه این ابزار اطلاعی ندارند.

گزارش هایی که در ادامه با هم بررسی می کنیم می توانند کمک بزرگی به فعالیت های لینک سازی و ایجاد محتوا شما ارائه کنند.

1_ گزارش پراکندگی نرخ URL :

این گزارش یک آمار سریع درباره پروفایل بک لینک وبسایت ارائه می کند. هر لینک که با سایت شما ارتباط دارد یک عدد نرخ URL از 1 تا 100 دارد. هر چقدر این عدد بزرگتر باشد کیفیت لینک ها هم بیشتر است.

این گزارش برای بررسی وضعیت رقبا و یا تصمیم گیری برای ارتباطات لینکی جدید بسیار مفید است.


url-distribution-ahrefs.png


2_ بهترین صفحات بر اساس رشد لینک ها :

محتوایی که بسیار محبوب است را به شما معرفی می کند. شما می توانید برای لینک سازی روی این صفحات تمرکز کنید.

صفحاتی که بیشترین میزان بک لینک را کسب کرده اند شناسایی شده پس می توانید صفحات با کیفیت دیگری بر اساس عنوان های مورد علاقه کاربران ایجاد کنید. ایجاد محتوا بر اساس خواسته و نیاز کاربران هدف بسیار اثرگذارتر از ایجاد محتوایی که شاید مورد استقبال گروهی از افراد قرار بگیرد.

backlink-growth-report-800x356.png


ادامه این مطلب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سئو را دنبال کنید.

.

.

.
 
بالا