برگزیده های پرشین تولز

مقاصد برتر تعطیلات سال 2015

imanghaderi

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2014
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
19
سن
34
محل سکونت
tehran
1. هاوایی

هاوایی، از محبوبترین و بهترین مقصدهای کریسمس است، این جزیره شگفت انگیز در اقیانوس آرام، ایالت پنجاهم کشور آمریکا است. هاوایی با بهترین هتل ها، غذاهایی بی نظیر، و طبیعت بکرش، از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات کریسمس است.


2. نیویورک سیتی با تور ارزان آمریکا

نظرتان در مورد اسکی روی یخ در «راکفلر سنتر» منهتن چیست؟ این یک شانس بزرگ است که تنها در نیویورک می توانید داشته باشید. کالسکه سواری در «سنترال پارک» در نیمه های شب فراموش نکنید، اما برای شام کریسمس، انتخاب از بین 1000 نوع رستوران حقیقتا کار دشواری است!
شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا داراست و قطار شهری نیویورک که در سال ۱۹۰۴ افتتاح شد، طولانی‌ترین خط متروی جهان است.


3. پراگ، جمهوری چک

در 25 دسامبر هر ماه میدان «اولد تاون» در مرکز پراگ شور و هیجان خاص خود را دارد. فروشگاه های باز و انواع سرگرمی ها و چشم اندازها این شهر را بسیار زنده و جذاب کرده است. پراگ به طور کلی، از بهترین مقصدهای سفر در اروپای شرقی در طول سال است. اما در ماه دسامبر حقیقتا دیدنی تر است . می‌توان گفت که پراگ تنها شهر اروپایی است که با وجود گذشت قرن‌ها هنوز آثار و بناهای فراوان قرون وسطی در ان به چشم می‌خورد


4. پاریس، فرانسه با تور ارزان فرانسه

شهر نورانی پاریس در ماه دسامبر حتی پر نور تر از همیشه می شود. پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا شناخته شده است. بعد از ظهرتان را در خیابان اعیان نشین «شانزه لیزه» (زیباترین خیابان جهان) قدم بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید، ویترین مغازه ها را تماشا کنید. اگر به سرگرمی های خانوادگی علاقه مندید، «دیزنی لند پاریس» را به شما توصیه می کنیم. از موزه با عظمت «لوور»، با آنهمه چراغانی های کریسمس دیدن کنید. رود سن از میان این شهر می‌گذرد.
سالانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند.

منبع: http://www.safarbank.ir/aboutcity-detail/1665
 
بالا