برگزیده های پرشین تولز

ناروتو

I am naruto

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2009
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
Ninpu به Ninja Art معروفه ولی همه نمیتونن از اون استفاده کنن

مثلا سای یا یاماتو(تنزو) و... استفاده شده در حد بالا و افرادی که توانایی بالایی دارند از ان استفاده می کنند

مبارزه اوروچیمارو و ساندایمه ( اولین تکنیک ساندایمه (شن های روان )

امیدوارم گرفته باشی

ممنون جیرایا هم برای موهاش که تیغ تیغی میشه میگه nipu

اسم هکاگه ی سوم ساروتوبیه پس چرا همش میگید سندایمه؟؟؟:f34r::blink:

بچه ها شما کی ها هستین صبح نیستین غروب نیستین پس کی هستین؟؟؟؟؟:wacko::wacko::blink::blink:
 
Last edited by a moderator:

Kakashi-sen

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2009
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
اسم هکاگه ی سوم ساروتوبیه پس چرا همش میگید سندایمه؟؟؟:f34r::blink:

چون سومین کاگه است و سه به ژاپنی سان معنی میده به ساندایمه معروفه

بد نیست چند تا مثال بزنم

1 - هوکاگه اول ------ شودایمه عنصر چوب

2- هوکاگه دوم ------ نیدایمه عنصر اب

سه رو هم گفتم و ....

4-هوکاگه چهارم ------------ یوندایمه --- (میناتو) بقیه رو چون اسپو یل .....
 

dishdish

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2009
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام دوستان من رو میشناسین :D

یوندایمه فکر کنم برادر سوناده هستش البته جایی گفته نشده من این خبر رو مستقیما از کیشی گرفتم

به هر حال اگه منو شناختین یه بوس از طرف من جایزه دارین :D
 

Kakashi-sen

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2009
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سلام دوستان من رو میشناسین :D

یوندایمه فکر کنم برادر سوناده هستش البته جایی گفته نشده من این خبر رو مستقیما از کیشی گرفتم

به هر حال اگه منو شناختین یه بوس از طرف من جایزه دارین :D


این چون اسپویل میذارم تو تگ
nprl29.jpg


Kushina Uzumaki

کوشینا نینجایی از سرزمین گرداب سابق و مادر ناروتو بود. او عجول،پرحرف و رفتاری مانند پسرها داشت و نیز دارای موهایی بلند به رنگ قرمز بود و با گذشت زمان به زنی زیبا تبدیل شد.با وجود شباهت بسیار زیاد ناروتو به پدرش،میناتو،بیشتر خصوصیات اخلاقی و توانایی اش در استفاده از نینجوتسو به مادرش شبیه است.
وقتی که جیرایا میناتو و کوشینا را در حالی که کوشینا ناروتو را حامله بود ملاقات کرد به میناتو اجازه داد تا یکی از کتاب های جدیدش را بخواند که نیمه زندگی نامه ای از زندگی خود جیرایا بود.شخصیت این داستان از جهت انگیزه و هدفش مشهور بود.به همین دلیل میناتو از جیرایا خواست که اجازه دهد اسم پسرش را مانند شخصیت کتاب او ناروتو بگذارد.کوشینا نیز با این اسم موافقت کرد.جیرایا هم دستپاچه شده بود و هم احساس ارزش و اهمیت میکرد. سپس با موافقت همگی پسر آن ها ناروتو نام گرفت. بعد از اینکه Nine-Tailed Demon Fox به کونوها حمله کرد و میناتو او را در درون ناروتو seal کرد و سپس مرد وضعیت کوشینا نامعلوم شد ولی به احتمال قوی او مرده است زیرا در مورد او از فعل های زمان گذشته استفاده میشود.

و اما در مورد میناتو

yondaime


4%20hokage.jpg


اسم : Minato Namikaze
روز تولد : 7 بهمن
قد : 179.2 cm
وزن : 66 kg
گروه خونی : B

ماموریت ها :
D-Rank: 122
C-Rank: 147
B-Rank: 216
A-Rank: 323
S-Rank: 39

جوتسوها : Rasingan .Hirashin.

اولین ورود در انیمه : قسمت اول
اولین ورور در مانگا : چپتر اول



پسر بچه ای که قرار بود در آینده هوکاگه ی چهارم کونوها بشه در 10 سالگی آکادمی رو تمام کرد و به تیم جیرایا پیوست .


توانایی هایی اون زیر تعلیمات جیرایا که یکی از سه SANIN بود به طرز عجیبی رشد پیدا کرد . ( البته خودش هم با استعداد بود . )
بعد از مدتی به وسیله ی جیرایا توانایی جوتسوی احضار ها رو پیدا کرد . به این طریق که روی یک طومار رو با خونش امضا کرد . ( در واقع اسمش رو نوشت )
دو تا از تکنیک های معروف اون Rasingan و Hirashin هست که به خاطر آخری ( Hirashin ) و مو های بورش لقب " Yellow Flash " رو گرفت .
سال ها بعد وقتی که junin شد ,استاد کاکاشی و رین و ابیتو شد . بعد از این که کاکاشی junin شد به عنوان هدیه یک کونا ی منحصر به فرد میده که توانای اجرای Hirashin و یک نوع جابجایی رو داشت .( kunai همون چاقو کوچولو ها هستن )
اون با استفاده از این تکنیک تونست توی یکی از جنگ های مهم نقش مهمی ایفا کنه و با تلپاتی کونای ها رو به سرعت به طرف ninja های سنگ پرت کنه و 50 تای اون ها رو هم زمان از پا دراره .
همچنین اون با این جوتسو می تونست کونای ها رو روی هوا نگه داری وثل پله ازشون بالا بره .
توی همین جنگ Rin از کونای کاکاشی استفاده می کنه تا استادشون رو احضار کنه تا در مقابل نینجاهای سنگ از اون و کاکاشی دفاع کنه .
کاندیا ی اول هوکلگه ی سوم برای جانشینی خودش orochimaru بود اما بعد از آزمایشاتی که اون روی بچه ها انجام می داد کنار گذاشته شد و هوکاکه سوم سراق شاگرد مو بور جبرایا رفت و اون رو به عنوان هوکاگه چهارم انتخاب کرد .
سال ها بعد از مرگ اون ( که همه میدونین چه جوری ) در مبارزه ای که بین orochimaru و استاد سابقش رخ میده , orochimaru از جوتسوی احضار مدرگان استفاده می کنه . هدف اون این بوده سه هوکاگه ی کونوها که در قید حیات نیستن رو زنده کنه . هوکاگه ی اول و دوم زنده می شن اما هوکاگه ی سوم از اجرای جوتسو روی هوکاگه ی چهارم جلوگیری می کنه و تابوت اون رو سریعا به زمین برمیگردونه
البته در مانگا هوکاگه چهارم احظار میشه.

ولی هرگز برادر سوناده نیست ...

تو این قسمت >قرمز رنگ< کامل در مورد برادرش توضیح داده

Tsunade

Godaime_Hokage_sama_by_Lee_nus.jpg

سن : 51
روز تولد 12 مرداد
گروه خونی : B
قد : 163.1
وزن : 48.9
کشور : آتش
شهر : konoha

ماموریت ها
D-Rank: 40
C-Rank: 236
B-Rank: 467
A-Rank: 418
S-Rank: 95

اولین ورود در مانگا: چپتر 149
اولین ورود در آنیمه : قسمت 85


Tsunsde نوه ( یا نتیجه ) ی هوکاگه ی اول هست به همین خاطر اهالی konoha برای اون احترام خاصی قائل اند و اون رو با لقب " Hime " ( شاهزاده خانم ) صدا می زنن. ( به جز ناروتو که بهش می گه مامان بزرگ )
Tsunade مثل orochimaru و Jiraiya یکی از شاگرد های هوکاگه ي سوم ( Sarotobi ) هست . این سه نفر به خاطر استعداد و مهارت های خاصی که داشتن به Sanin معروف شدن ولی بعد از مدتی به خاطر خیانت های orochimaru گروهشون از هم پاشید .

یکی از دارایی های ارزشمند Tsunade یک گردنبند سبز رنگه قیمتی که از پدر بزرگش به ارث برده . Tsunade در روز تولد 12 سالگی برادرش Nawaki اون رو بهش می ده . Nwaki آرزوش بوده که مثل پدر بزرگش هوکاگه بشه و با تمام وجود از konoha و مردم اون دفاع کنه . ( هوکاگه ی اول حس مسولیت خاصی نسبت به اهالی konoha داشت . ) Tsunade هم برای این که به برادرش نشون بده تو خون و وجودت هم از یک هوکاگه است گردنبد رو به اون می ده . دقیقا فردای روز Nawaki می میره .

مرگ nawaki به Tsunade خیلی ضربه می زنه . این حادثه باعث می شه که Tsunade به استاد قبلی خودش ( که در اون موقع هوکاگه شده بوده ) پیشنهاد بده که همراه هر گروه شینوبی که برای ماموریت میفرستن یه نفر

به عنوان پزشک ( Medical nin ) بره . هوکاگه هم به خاطر این که آموزش چنین گروهی وفت زیادی می بره پیشنهاد رو رو میکنه .
تنها کسی که توی اون جمع از Tsunade طرفداری میکنه jonin جوانی به اسم Dan بود . ( خواهر dan هم توی یکی از جنگ ها به دلیل رسیدگی دیر مرده بوده ) بعد از بحثی که بین dan و هوکاگه در می گی ره , هوکاگه پیشنهاد tsunade رو قبول می کنه .

حمایت dan و این که او هم مثل tsunade یکی از عزیزانش رو از دست داده بود باعث می شه روابطشون صمیمی تر بشه . tsunade بعد از مدتی شیفته ی طرز تفکر و ایدال های میشه بعدشم عاشق خودش .
وقتی dan تصمیم می گیره هوکاگه بشه tsunade گردنبندش رو به اون میده .
نمی دونم سرنوشت tsunade از اول با رنگ سیاه نوشته بودن یا این که گردنبندش نحس بود ....... به هر حال dan هم در یکی از جنگ ها به شدت زخمی می شه . حتی tsunsde هم که در شفا دادن و درمان بقیه مهارت داشت نتونست زندگیش را نجات بده .

بعد از این دو حادثه مقام هوکاگه برای tsunsde مثل فرشته ی مرگی شد که برادر و عشقش رو ازش گرفت .
فکر می کرد اون 2 تا برای این مردن که میخواستن هوکاگه بشن . ( مثلا nawaki که اون موقع ginin بود همیشه با بزرگ تر از خودش در میافتاد . tsunade هم بهش می گفت توی این وضعیت ها فرار کن برو . تیکه کلام nawaki
هم این بود که یک مرد هیچ وقت فرار نمی کنه .)
خلاصه tsunade از هرچی که مربوط به هوکاگه شدنه متنفر میشه و بعد از مدتی konoha رو با خواهرزاده ی دان
shizune ترک میکنه .

بعد از مبارزه ی orochimaru با هوکاگه ی سوم , به دلیل نفرینی که روی دست هاش قرار می گیره توانایه حرکت دادن دست هاش رو از دست می ده . ( از شدت درد یکی از افرادی که می خواستن بهش دارو بدن رو می کشه)
orochimaru دنبال tsunade می ره تا دست هاش رو در مان کنه و حاضر می شه درعوض این کار Tsunde , دان و برادرش رو با جوتسو های منوعه زنده کنه . این پیشنهاد جواب نه محکمه Tsunade رو شل میکنه . orochimaru هم که قیافه ی وارفته ی tsunade رو می بینه یک هفته به اون فرصت فکر کردن می ده .

توی اون یک هفته tsunsde با ناروتو و jiraiya رو به رو می شه . ( از ملاقاتش با orochimaru چیزی نمی گه )
jiraiya این خبر رو به tsunade می ده که تو رو به عنوان هوکاگه ی پنجم انتخاب کردن . tsunade هم این مقام رو با لحن خیلی بدی رد می کنه و میگه : فقط آدم های احمق هوکاگه می شن !
ناروتو هم غیرتی میشه و بلند میشه tsunade بزنه !
ناروتو و Tsunade می رن بیرون برای مبارزه . tsunade با یک انگشت و ناروتو با تمام وجود !
ناروتو سعی میکنه جتسوی spiraling sphere رو tsunade اجراکنه . اما موفق نمی شه . شباهت بیش از اندازه ی ناروتو به nawaki و این که می خواد هوکاگه بشه tsunade رو به یاد گذشته ی غم انگیز خودش می اندازه و سعی می کنه ذوق تاروتو رو کور کنه . tsunade به ناروتو می گه اگه نتونی این جتسو رو تا آخر این هفته کامل یاد بگیری لیقت هوکاگه شدن رو نداری . ( سر کیف پول ناروتو و گردنبند خودش هم شرط می بنده .)
ناروتو هم کم نمیاره شروع میکنه به تمرین . حتی شب ها هم نمی خوابه . ( این نکته رو در نظر داشته باشید که این تکنیک یک ninjutsu یه فوق العاده سخت رده ی A هست که هوکاگه یه چهارم سه سال وقت صرف یادگیریش میکنه .)

یک هفته تموم می شه . tsunade سعی می کنه با وانمود کردن این که می خواد orochimaru رو درمان کنه بکشتش . ولی kabuto مانع این کار میشه .
توی مبارزه ای که بین tsunade و orochimaru و shizune و kabuto و jiraiya و ناروتو در می گیره ترس tsunade از خون از بین می ره . بهش ثابت می شه که ناروتو لیاقت هوکاگه شدن رو داره و طبق شرط گردنبندش رو با تمام آرزو های nawaki و dan به ناروتو می ده .
درطول مبارزه tsunade خودش رو به عنوان هوکاگه ی پنجم معرفی میکنه وبا این عنوان با orochimaru میجنگه .

یکی از جتسو های جالب tsunade اینکه خودش رو جوان نگه میداره . ( در اصل 50 سالشه ولی مثل یک دختر 20 ساله به نظر می رسه . ) همچنین اون این توانایی رو داره که سللول های بدنش رو باز سازی کنه ولی این کار از عمرش کم میکنه !
tsunade خیلی اهل قماره . معمولا هم می بازه . به همین خاطر به The legendary sucker معروفه

اینم از عکس برادرش

این بدبخت کجاش شبیه Yellow Flash »میناتو؟
 
Last edited:

dishdish

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2009
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
نه 6 تا دم باز این کیشی ببین با ما چه کرد

دوستان مانگا این هفته رو نخونید جدی میگم نخونید من که دیگه نمیخوام بخونم این کیشی هر کاری دلش خواسته کرده هیناتا..........
 

فایل های ضمیمه

  • naruto437-a.jpg
    naruto437-a.jpg
    74.8 KB · نمایش ها: 11
Last edited:

I am naruto

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2009
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
1-ANBU چیه؟؟؟؟:wacko::wacko:


2-این پیرزن و پیرمرد تو کونوها که نمیدونم هکاگه اعلام چه کار میکنن کین؟؟؟:wacko::blink:


3-DANZU استاد سای تو شیپیدون رو اگه میشه معرفی کنید؟؟؟؟؟:blink::wacko:


4-fang-whit که چیو(پیرزنی که گارا رو نجات داد)اسمشو موقع حمله کردن به کاکاشی میبره کیه؟؟؟؟
 
Last edited:

Muhammadinfo

کاربر فعال علم و دانش
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
2,000
لایک‌ها
72
سن
39
ناروتو 6 دم شد.
 

Michael Angelo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2009
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
1
محل سکونت
ددر

I am naruto

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2009
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
1-ANBU چیه؟؟؟؟:wacko::wacko:


2-این پیرزن و پیرمرد تو کونوها که نمیدونم هکاگه اعلام چه کار میکنن کین؟؟؟:wacko::blink:


3-DANZU استاد سای تو شیپیدون رو اگه میشه معرفی کنید؟؟؟؟؟:blink::wacko:


4-fang-whit که چیو(پیرزنی که گارا رو نجات داد)اسمشو موقع حمله کردن به کاکاشی میبره کیه؟؟؟؟

سوال های ما تاریخی شد کسی جواب نمیده؟؟؟:(
 

Johnny Bravo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 فوریه 2009
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
محل سکونت
USA
1- گارد امنیتی کوناها ( مثل اطلاعات خودمون :دی )
2- اینا مشاور هکاگه هستن و هم دوره ای هکاگه سوم هستن و با اون بزرگ شدن و در تصمیم گیری ها الان به هکاگه پنجم یاری می دن
3- یه گروه امنیتی دیگه بود یه اسم Root که این ریسش هست و دقیقا معلوم نیست که کاراش چی هست یا حداقل من نمی دونم .
4- این وایت فنگ بابای کاکاشی هست . که پدر ساسوری ( همون عضو سابق گروه اکاتسوکی ) رو تو یه جنگی می کشه و حالا این
کاکاشی چون شکل باباش بود این پیر زنه توهم می زنه و فکر می کنه که این همونه و می خواد بهش حمله کنه و بکشدش . ضمنا
ساسوری نوه این چیو بود و در واقع بابای ساسوری پسر چیو بود .
 

Muhammadinfo

کاربر فعال علم و دانش
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
2,000
لایک‌ها
72
سن
39
بابا برید مانگا بخونید!
 

lord cyah

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2005
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
18
محل سکونت
SHIRAZ
من مدتی زیادی شیراز نبودم به pc و مجموعه های که دستم بود , دست رسی نداشتم.
کسی هست بتونه ناراتو Shippuuden 80 به بعد و چند قسمت از بلیچ برای من بفرسته .

هر وقت میام دوباره اینجا دوباره فعلا بشم یه بلای به سرم میاد :( خدا این دفه رحم کنه
 
Last edited:

TheBoss

کاربر فعال زبان
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 مارس 2007
نوشته‌ها
658
لایک‌ها
16
محل سکونت
HaMeDaN
دوستان مانگا رو هر هفته دنبال میکنید ؟من تاز ه دیدم بخش ناروتورو تو پی تی !

اونwhite fang که داستانش طولانیه....بنده خدا اخرش خود کشی کرد.ولی وایت فنگ یا بابای کاکاشی کسی بوده که در حد سانین های کونو ها و میناتو در دنیای نینجا معروف بوده و کلی ازش حساب میبردن

ادوایزور ها یا همون پیر مردو پیر زن تو کونوها هم به زودی بهتر معرفی میشن.چون ساسکه قراره بکشدشون،من که شخصا بدم میاد ازشون
 

lord cyah

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2005
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
18
محل سکونت
SHIRAZ
اینجا چرا اینقدر سوت کور شده :( انجا فیلتر میشد اینطور خلوت نمیشد
 

ziexify

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2007
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
0
خوب فیلم دوم ناراتو شیپودن رو نگاه کردم.
برخلاف تمام تبلیغاتی که شده بودی اون جذابیت و کشش رو نداشت . داستان یک مقدار کلیشه ای بود و از چندتا انیمه کپی برداری هایی شده بود.
اما در کل دیدنش جالب بود و ارزش وقتی رو که براش گذاشتم داشت.
 

Fandogh

کاربر فعال انیمیشن
کاربر فعال
تاریخ عضویت
4 می 2007
نوشته‌ها
1,216
لایک‌ها
42
محل سکونت
قطب جنوب
آخر هفته مان را با فیلر های ناروتو خراب کردیم....
20.gif
20.gif


در ضمن فیلر ها از 135 شروع شده.... :(
پ.ن: لینقوکلون جان،
25.gif
جان فندقم اسپم خونم پایین اومده لطفا ......
110.gif
ریتایرم نکنی ممکنه مدت زمان ترکم بده ها...
127fs342757.gif
. بعدش همین جا رو بترکونم!!
65.gif
 
Last edited:

linghuchong

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2006
نوشته‌ها
5,569
لایک‌ها
2
سن
45
محل سکونت
Victoria
پ.ن: لینقوکلون جان،
25.gif
جان فندقم اسپم خونم پایین اومده لطفا ......
110.gif
ریتایرم نکنی ممکنه مدت زمان ترکم بده ها...
من چی کار دارم!:happy: مگه زوری هم چيزی ميشه؟! :)

===

تاپيک مشاوره برای ديدن انيمه هم همين در بقل هست!;)
 

seul

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2009
نوشته‌ها
249
لایک‌ها
261
محل سکونت
Shiraz
سلام دوستان!
کسی هست که سری کامل ناروتو (اگه کامل نیومده، تا اونجایی که اومده) رو داشته باشه وقت هم داشته باشه که بتونه واسه من رایت کنه؟
هر کی میتونه لطفاً به من پ.خ بزنه. ممنون.:)
 
بالا