برگزیده های پرشین تولز

نرم‌افزار کاربردی اتوکد در رشته های مهندسی

mina.kamali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2022
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
3
سن
29
یکی از نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه‌های مهندسی برای انجام ترسیمات دو بعدی نرمافزار اتوکد است که این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی اتودسک (Autodesk) است که امکان ایجاد طراحی در دو محیط دو بعدی و سه بعدی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند ترسیمات خود را به راحتی در این نرم‌افزار انجام دهند. این نرم‌افزار برای ترسیم نقشه‌های مهندسی، ساختمانی و صنعتی ارائه شده است که در حوزه معماری و عمران بسیار پر طرفدار و پر کاربرد بوده که به عنوان اولین و پایه ترین نرم افزار شماره یک دنیا در این دو رشته شناخته شده است. این نرم‌افزار دارای ابزارهای تخصصی بی شماری برای انجام ترسیمات در دو محیط دو بعدی و سه بعدی است که با یاد گیری آن‌ها می‌توانید خیلی دقیق و با جزئیات ترسیمات و نقشه های خود را در اتوکد ترسیم کنید و از آن ها برای انجام پروژه های کوچک و حتی بزرگ مانند طراحی معماری یک ساختمان استفاده کنید. با استفاده از نرم‌افزار اتوکد می‌توانید ترسیمات خود را سریع تر و با دقت بیشتر انجام دهید.
مزایای استفاده از اتوکد
اتوکد قابلیت و مزایای بسیار زیادی دارد که در حوزه‌های مختلف، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده این مزایا عبارت اند از:
افزایش دقت و کاهش خطا
سازگاری با دیگر برنامه‌ها
امکان وارد کردن PDF و گرفتن خروجی در قالب فایل Pdf
دستورات کاربردی و تخصصی برای انجام ترسیمات
قابلیت محاسبه
امکان ایجاد ترسیمات با مقیاس دلخواه
امکان مدلسازی سه بعدی
و...
اگر به این نرم ‌افزار تسلط داشته باشید و بتوانید به صورت حرفه‌ای از این نرم ‌افزار استفاده کنید علاوه بر کار در دفاتر معماری می‌توانید با گرفتن پروژه های طراحی، فازه دو و... کسب در آمد کنید همچنین با به صورت فریلنسری کسب درآمد دلاری داشته باشید. برای آموزش نرم‌افزار اتوکد از سایت آپادمی ‌می توانید پکیج آموزش اتوکد را تهیه کنید.
 
بالا