• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نرم افزار جعبه لایتنر اندروید اندیشه کیش

andishe-kish

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
36


نرم افزار جعبه لایتنر اندروید اندیشه کیش این قابلیت را دارد که به راحتی بر روی موبایل شما نصب شود.می توانید در هر زمان و مکان زبان انگلیسی، زبان آلمانی و دیگر زبان ها را به راحتی ببینید و گوش بدید. جعبه لایتنر اندروید اندیشه قویترین نرم‌افزار موجود در بازار ایران می‌باشد.
جعبه لایتنر اندروید اندیشه در کنار اینکه دارای کلیه مزایای نسخه کامپیوتری است دارای مزیتهای دیگری نیز می‌باشد که برخی از آنها عبارتند از:
قابل استفاده در همه جا: نرم‌افزار بر روی موبایل شما بوده و بنابراین در همه جا (اتوبوس، تاکسی، صف، پارک، مهمانی، مسافرت،… ) همراه شما خواهد بود و از نظر فیزیکی نیز هیچگونه فضای اضافی اشغال نخواهد کرد.

حداکثر استفاده از اوقات مرده: با این نرم‌افزار شما می‌توانید از ساعات روزانه خود که متاسفانه در مسیرها و در محل‌های مختلف هدر می‌رود نهایت استفاده را بنمایید.

یادگیری لذت بخش: جعبه لایتنر موبایل همانند یک بازی شاداب است که هر چه بیشتر از آن استفاده می‌کنید اشتیاق شما جهت یادگیری بیشتر خواهد شد. بدین ترتیب طی یک بازی جذاب در اوقات مرده، تمامی مطالب مورد علاقه ی خود را فرا خواهید گرفت.

قابلیت فوق العاده در انتقال مجموعه‌ها از کامپیوتر به تلفن همراه و بالعکس: نرم‌افزار اندیشه قابلیت بسیار قوی و سریع در تبادل فلش‌کارتهای ساخته شده در کامپیوتر و موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد.نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه دارای سیستم هوشمند یافتن فلش‌کارتهای تکراری پس از تبادل فلش‌کارت می‌باشد.

امکان ادامه مطالعه از کامپیوتر به موبایل و یا بالعکس با حفظ برنامه زمانی کارت ها: پس از تبادل فلش‌کارتها بین کامپیوتر و موبایل شما می‌توانید مطالعه آنها را با طبق برنامه زمانبندی ادامه دهید.

محیطی بسیار ساده متناسب با صفحه موبایل: هرچند صفحه تلفن همراه نسبت به صفحه مانیتور کامپیوتر کوچکتر می‌باشد اما جعبه لایتنر اندروید اندیشه به گونه ای طراحی شده که تمامی امکانات نسخه کامپیوتری در آن لحاظ شده و به راحتی قابل دسترسی می‌باشد. ولی باید اذعان کرد که ساخت فلش‌کارت در نسخه تلفن همراه به دلیل امکانات تایپی آن مشکل است. جهت حل آن شما می‌توانید فلش‌کارتها را در کامپیوتر ساخته و به راحتی آن را به موبایل انتقال دهید.
 
بالا