• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نرم افزار یادگیری لغات زبان انگلیسی504: کلمه ضروری انگلیسی(504 Absolutely Essential W

وضعیت
موضوع بسته شده است.

awsurveys

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آپریل 2008
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سلام
این نرم افزار ویرایش فارسی نرم افزار جعبه لایتنر پاکر است که منو ها کاملا فارسی شده و لغات کتاب 504 تافل نیز با معنی فارسی برای استفاده آماده شده اند.البته ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشند که سعی میکنیم در ویرایش های بعدی اصلاح شوند.
سی دی این نرم افزار حاوی موارد زیر است:
1-نرم افزار جعبه لایتنر با منوی فارسی
2-نرم افزار جاوا
3-لغات کتاب 504 کلمه ضروری تافل با معنی فارسی(504 کلمه در 42 درس 12تایی ارائه می شود.)

طریقه اجرای برنامه:
1-برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید نرم افزار جاوا را نصب کنید.
2-نرم افزار پاکر رااجرا کرده و از منوی فایل گزینه باز کردن را انتخاب کنید.
3-سپس به محل پوشه 504 رفته و یکی از 42 درس را انتخاب کنید و روی دکمه باز کردن کلیک کنید.
4-حالا در سمت چپ صفحه برنامه روی قسمت یادگیری کارت های جدید کلیک کنید.

نحوه خرید برنامه:
قیمت این مجموعه 3000 تومان میباشد.
دوستانی که متقاضی خرید این مجموعه می باشند آدرس ایمیل خود را در قسمت نظرات وارد کنند تا شماره حساب برای آنها ارسال شود.
این نرم افزار برای داوطلبان کارشناسی ارشد(هر گرایشی) و امتحان تافل بسیار مفید می باشد.
موقف و پیروز باشید.
 

awsurveys

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آپریل 2008
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
افراد موفق در GRE چگونه مهارت خواندن متن خود را افزایش می دهند؟

عموما افرادی که در GRE موفق می شوند مهارت خوبی در خواندن دارند.این مهارت در قسمت درک مطلب بسیار ارزشمند است و حتی در قسمت های کامل کردن جملات و ریاضی نیز بسیار مفید است.این افراد از روش های خاصی استفاده می کنند که باعث افزایش قوه ادراکشان شده و زمان لازم جهت یادگیری و فهم متن را کاهش میدهد.به یاد داشته باشید که روش های از قبیل خواندن سطحی متن و ... برای تمامی افراد مفید نیست و تنها برای خوانندگان حرفه ای مفید واقع می شود.

این گونه روشهای حتما باید همراه با راه موثری جهت خواندن به کار گرفته شود.

روش SQ3R یکی از این راهها در این زمینه است.SQ3R مخفف کلمات زیر است:

-مرور اجمالی :Scan

-پرسشگری:Question

-خواندن:Read

-تکرار کردن:Review

-از بر خواندن:Recite

مرور اجمالی خلاصه ای از متن را به سرعت به ما می دهد.کتابهایی که به خوبی نوشته شده باشند از یک طرح کلی منطقی پیروی می کنند که این طرح باعث می شود که خواننده به سمت موضوع کتاب هدایت شود.الگوی معمول طرح به صورت زیر است:

عنوان

فهرست فصل های کتاب

معرفی و نتیجه گیری

فصل ۱

معرفی

نتیجه گیری

...

تعاریف

پرسشگری مطلب دیگری است که غریزی و طبیعی بوده و مانند مرور اجمالی افراد موفق از این مطلب نیز پیروی می کنند.در فرایند مرور اجمالی سوالاتی بوجود می آیند که می توان با تهیه کردن لیستی از این سوالات از طریق خواندن متن پاسخی برای آنها یافت.فرایند پرسشگری باعث می شود که خواننده بر روی متن تمرکز بیشتری پیدا کند.

خواندن با پیروی از طرحی سیستما تیک باعث می شود تا سرعت خواندن ما افزایش یابد.

ابتدا موضوع اصلی متن را با توجه به عنوان٬ پاراگراف اول و پاراگرف آخر مشخص کنید.

اگر یک موضوع اصلی به موضوعات کوچکتر با طرح کلی تقسیم شده آن را مشخص کنید.

از عنوان شروع کنید و سپس مقدمه ٬بدنه اصلی و نتیجه گیری را بخوانید تا موضوعات اصلی بخش های کوچکتر را نیز پیدا کنید.بعد از آن در بخش های کوچکتر به دنبال کلمات کلیدی بگردید.

شناخت کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا به تعاریف مهم و موضوعاتی که در ادامه متن می آیند توجه بیشتری کنید.

در آخر آن قدر متن را مرور کنید تا بر روی آن تمرکز کافی را پیدا کنید.سعی کنید از کسی کمک نگیرید.

هنگامی که شما تصمصم حرفه ای شدن در خواندن متن را میگیرید در می یابید که سرعت خواندنتان بیشتر نیز شده است.و با بکار گیری نکته های آمده در ادامه این مقاله شما تبدیل به یک خواننده شاخص متن می شوید.

برای افزایش سرعت خواندن متون:

معمولا در هنگام خواندن یک متن نگاه ما به صورت نا منظم بر روی متن حرکت می کند و بر روی هر کلمه توقف می کنیم.خوانندگان سریع در هر حرکت چشم معمولا ۳ یا ۴ کلمه را با هم می فهمند .هرچه تعداد کلمات فهمیده شده با یک نگاه بیشتر باشد سرعت خواندن نیز افزایش پیدا می کند.

- سعی کنید از تمرکز بر روی یک کلمه خودداری کنید و همزمان ۲ یا ۳ کلمه را با هم نگاه کنید.

برای مثال جمله زیر را به صورت زیر جهت نگاه کردن به کلمات تقسیم بندی کرده ایم:

Try to avoid / focusing on every work/but / rather look at / groups of 2 to 3 words.

- اگر در هنگام خواندن متن لبهایتان را تکان می دهید سعی کنید با استفاده از تکنیک قبل سرعت خود را افزایش دهی.این کار باعث می شود که دیکر متن را هنگام خواندن زمزمه نکنید.

- بیشتر و بیشتر بخوانید! با ۱۵ دقیقه مطالعه با سرعت نرمال به صورت روزانه شما قادر خواهید بود تا در سال ۱۸ کتاب با حجم متوسط را بخوانید.

- هدف خود را قبل از خواندن مشخص کنید.اگر تنها به پیدا کردن موضوع اصلی متن نیاز دارید به مرور سطحی بپردازید.نیازی نیست تا تک تک کلمات را بخوانید.

- دقایقی در روز را به خواندن با سرعتی بیشتر از سرعت نرمال خود بگذرانید(۲ تا ۳ بار سریعتر).

- از دست یا مداد برای هدایت نگاهتان روی متن استفاده کنید.با اینکار سرعت خواندن شما پس از تمرینات مرور سطحی افزایش می یابد.

- اگر تمرکز شما در هنگام خواندن ضعیف است ابتدا ۵ یا ۱۰ دقیقه وقت صرف خواندن کنید و به تدریج این زمان را افزایش دهید.

- کتابهایی نیز برای افزایش مهارت خواندن در فروشگاهها موجود است.اگر در امر تبدیل شدن به یک خواننده شاخص جدی هستید می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

برای تمرین بیشتر متن زیر که از متون GRE است را خوانده و به سوالات آن پاسخ دهید.افراد موفق در GRE معمولا بین ۱۲ تا ۱۵ دقیقه این متن را می خوانند و از ۶ سوال حداقل به ۵ تای آن جواب درست میدهند.

There are two theories that have often been used to explain ancient and modern tragedy. Neither
quite explains the complexity of the tragic process or the tragic hero, but each explains important
elements of tragedy, and, because their conclusions are contradictory, they represent extreme
views


The first theory states that all tragedy exhibits the workings S of external fate. Of course, the
overwhelming majority of tragedies do leave us with a sense of the supremacy of impersonal power
and of the limitation of human effort. But this theory of tragedy is an oversimplification, primarily
because it confuses the tragic condition with the tragic process: the theory does not acknowledge
that fate, in a tragedy, normally becomes external to the hero only after the tragic process has
been set in motion. Fate, as conceived in ancient Greek. tragedy, is the internal balancing
condition of life. It appears as external only after it has been violated, just as justice is an internal
quality of an honest person, but the external antagonist of the criminal. Secondarily, this theory of
tragedy does not distinguish tragedy from irony. Irony does not need an exceptional central figure:
as a rule, the more ignoble the hero the sharper the irony, when irony alone is the objective. It is
heroism that creates the splendor and exhilaration that is unique to tragedy. The tragic hero
normally has an extraordinary, often a nearly divine, destiny almost within grasp, and the glory of
the original destiny never quite fades out of the tragedy


The second theory of tragedy states that the act that sets the tragic process in motion must be
primarily a violation of normal law, whether human or divine; in short, that the tragic hero must have
a flaw that has an essential connection with sin. Again it is true that the great majority of tragic
heroes do possess hubris, or a proud and passionate mind that seems to make the hero’s downfall
morally explicable. But such hubris is only the precipitating agent of catastrophe, just as in comedy
the cause )f the happy ending is usually some act of humility often performed by a noble character
who is meanly disguised

This theory of tragedy as morally explicable runs into the question of whether an innocent sufferer
in a tragedy, such as Iphigenia, or Socrates in Plato Apology, is a tragic figure. They are, of course,
even though it is not very easy to find crucial moral flaws in them. Cordelia shows sincerity and high
spirit in refusing to flatter her faber, and Cordelia is 30 hanged. Tragedy, in short, is ambiguous
and cannot be reduced to the opposition between human effort. and external fate, just as it cannot
be reduced to the opposition between good and evil


The primary purpose of the passage is to
A) compare and criticize two theories of tragedy.
B) develop a new theory of tragedy.
C) summarize the thematic content of tragedy.
D) reject one theory of tragedy and offer another theory in its place.
E) distinguish between tragedy and iron

The author states that the theories discussed in the passage “represent extreme views”
because their conclusions are
(A) unpopular (B) complex (C) paradoxical
(D) contradictory. (E) imaginative

Which of the following comparisons of the tragic with the ironic hero is best supported by
information contained in the’ passage?
A) A tragic hero’s fate is an external condition, but an ironic hero’s fate is an internal one.
B) A tragic hero must be controlled by fate, but an ironic hero cannot be.
C) A tragic hero’s moral flaw surprises the, audience, but an ironic hero’s sin does not.
D) A tragic hero and an ironic hero cannot both be virtuous figures in the same tragedy.
E) A tragic hero is usually extraordinary, but an ironic hero may be cowardly or even villainous.

The author contrasts an honest person and a criminal primarily in order to
A) prove that fate cannot be external to the tragic hero.
B) establish a criterion that allows a distinction to be made between irony and tragedy.
C) develop the distinction between the tragic condition and the tragic process.
D) introduce the concept of sin as the cause of tragic action.
E) argue that the theme of omnipotent external fate is shared by comedy and tragedy.

According to the. author, Cordellia is an example of a figure who
A) transcended both the laws of ‘fate and the laws of society.
B) sinned, but whose sin did not set the tragic process in motion.
C) disobeyed a moral law, but was not punished for doing so.
D) submitted willingly to fate, even though her submission caused her death.
E) did not set the tragic process in motion, but is still a tragic figure.

In the author’s opinion, an act of humility in comedy is most analogous to
A) a catastrophe in tragedy.
B) an ironic action in tragedy.
C) a tragic hero’s pride and passion
D) a tragic hero’s aversion to sin.
E) a tragic hero’s pursuit of an unusual destiny.




Answers

The passage juxtaposes two contradictory theories of tragedy. See the first sentence of
para 1. Hence, (A).

No tenable middle ground can be sought when two disparate theories are juxtaposed. Refer
para 1. Hence, (D).

See the last 3 sentences of paragraph 2. It clearly states that ‘irony’ does not need an
exceptional character. It is heroism that qualifies tragedy. Hence, (E).

The argument laid forth in sentences 2 - 8.of paragraph 2, is supported by this illustration.
Hence, (C).

Cordulia is presented as an innocent victim of fate. Hence, (E).

Refer to paragraph 3. The author states the proud and passionate mind of a gragic hero as
hubris. He further states that the hubris in a comedy is ‘usually some act of humility’. Hence, (C​
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا