برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار ERP

solosmarket

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
25
محل سکونت
tehran
بسیاری از شرکت ها در مسیر فروش، پیش سفارش، تحویل یا خدمات تجهیزات می خواهند توابع و فعالیت های حسابداری عملیاتی خود را به یک سیستم نرم افزاری یکپارچه و یکپارچه متصل سازند. آنها می خواهند داده ها را جمع آوری، به اشتراک گذاشته و در سراسر ادارات دسترسی پیدا کنند. آنها یک حسابداری مسیر عملیاتی ERP را راه می اندازند که جریان و پخش اطلاعات شرکت را در هر دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه تسهیل می کند.

ERP برای برنامه ریزی منابع سازمانی است. شرکت های مدیریت توزیع مواد غذایی و نوشیدنی و مدیریت خدمات تجهیزات به شدت از یک راهکار حسابداری مسیر عملیاتی ERP به خوبی طراحی شده است. شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی (هر دو در مواد غذایی فاسد و غیر فاسد) و شرکت های خدمات تجهیزات نیاز به نرم افزار برای هر دو عملیات و حسابداری. این نرم افزار سازماندهی تحویل، اداره فروشگاه مستقیم (DSD) و خدمات تعمیر و نگهداری و تعمیر از ابتدا تا انتها را مدیریت می کند.

با این حال اغلب آرزوی یک شرکت برای راه حل ERP یک رویا باقی می ماند. اگر چه این عملیات ممکن است نرم افزار موجود را از بین ببرد، اغلب رهبران اغلب ناامید می شوند که چگونه یک فروشنده قابل اعتماد را پیدا کند، چگونه نرم افزار مناسب را پیدا کند، چگونه آن را بپردازد، و در نهایت چگونه موفق به راه اندازی یک راه حل ERP که ادغام نرم افزار متفاوت محصولات به یک کل واحد.

برای اطمینان، یک راه حل انتخاب شده توسط ERP به درستی انتخاب شده است مشکلات مشکلات نرم افزارهای مجزا و تقسیم شده را با ایجاد یک محیط نرم افزاری منسجم، کارآمد و مطمئن با مزایای فراوان حل می کند. از ابتدا تا انتها عملیات کل کسب و کار را انجام می دهد: از ساختن کالاها و محصولات، سفارش مشتری، انبارداری، بارگیری کامیون، مسیریابی، سرویس دهی، تحویل، صدور صورت حساب، صدور صورت حساب و جمع آوری، شامل همه کارهای عملیاتی و حسابداری به یک منسجم کل با این حال، با وجود مزایای متعدد، بسیاری از شرکت ها بر چالش های اولیه که با جستجو و پیاده سازی نرم افزار جدید همراه است غلبه می کنند.

سه مزیت عمده از نرم افزار ERP عبارت است از: 1) سیستم های متمایز شرکت را یکپارچه می کند؛ 2) تمام جریان داده ها را به طور خودکار و 3) دائما تغییرات داده ها و به روز رسانی ها را در طول عملیات شرکت منتشر می کند.
لولا کابینت سولوس
 

آیدا رحیمی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2018
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
محل سکونت
تهران
اگر نرم افزار جامع و یکپارچه شامل ثبت اطلاعات مشتری، حسابداری و خزانه، فروشگاه اینترنتی و باشگاه مشتریان می خواهید، نرم افزار طلوع را به شما پیشنهاد می کنم. سایت زیر:
toluesoft.com
 
بالا