برگزیده های پرشین تولز

نسل جدید وب سایت های موزیک و رپ

p3ym4n

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آپریل 2010
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
سلام به همه بچه ها ،
خوب من یه یک سالو 4 -5 ماه که دارم رو این طرحه سایتم کار می کنم طرح یکبار بخاطر ناکارآمدی طراح زمین خورد ولی خوشبختانه تونستم از اول امسال بزارمش رو نت:D .

خوب سایت من در رابطه با رپ هست ایده این کار همون اول پروژه به ذهنم رسید ، بعد از دفعه اول به نتیجه نرسیدن طرح تجربم بهم گفت که سایتو رو یه cms پیاده بکنم هم هزینم کمتر میشه هم نتیجه آخری که میگیرم بهتر میشه ، خوب ما (من و طراحم) اومدیم cms php Fusion رو انتخاب کردیم و شروع کردیم به دست بردن در اون :blink:!

طرح به این صورته که من برای هر خواننده یک صفحه اختصاصی درست می کنم ، بعد تمام آرشیو (آهنگ ، کلیپ ، عکس) اون خواننده رو توی اون صفحه قرار میدم (قسمت آرشیو هم ajax کا کردیم) ، تمام این کار ها و خود سایت انجام میده و من فقط توی بانک اطلاعاتی فیلد ها رو دست می کنم .

بعد برای هر آهنگ یه صفحه به عنوان شناسنامه اون آهنگ قرار می دم که تمام اطلاعات راجع به اون آهنگ از جمله تکست اون آهنگ یا پخش آنلاین اون با کاور و خیلی چیزای دیگه رو در اونجا قرار میدم بعد در انتها کاربران می تونند در صفحات شناسنامه و صفحه اختصاصی خود خواننده ها هم نظرشونو بگن هم امتیاز بدن ، این امتیاز ها جمع میشه و میشه امتیاز کل خوانند.

در صفحه اول سه قسمت رتبه بندی وجود داره که به رپ و آر اند بی و 6o8 تقسیم شده در هر کدوم از این قسمت ها 5 خواننده ای که بالاترین امتیاز رو دارند در گروه خودشون نمایش داده می شوند.

اینطوری هر آهنگی که میاد واسه همیشه تمام اطلاعاتش ثبت میشه و نظرات و امتیازات کاربران هم رو رتبه اون خواننده اثر می زاره در آخر ما یه آمار واقعی از کار ها داریم ، خوب البته نکات خیلی زیاده دیگه ای هم هست که نخواستم سرتونو درد بیارم:D

پیشنهاد می کنم یه سر به سایتم بزنید و اگه به نظرتون خوب بود اون رو به دوستاتونم معرفی کنید--->رپشناس.کام
 
بالا