برگزیده های پرشین تولز

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
هواوی و باز هم خلق گوشی موبایل در جهت جذب مخاطبان و کاربران بیشتر؛ این کمپانی با ساخت گوشی موبایل هواوی Mate S با پیشرفته ترین فناوری ها اینکار را به بهترین شکل و با بهترین نتیجه کاربری به ثمر رسانید.

هواوی در این گوشی بسیار شیک با ایجاد امکان حسگر اثر انگشت غوغایی به پا کرده است و باعث جلب توجه زیادی شده است. که با این وجود در راهی جدیدی که رقبای قدرتمندی هم دارد قدم گذاشته است.

شاید در نگاه اول متوجه حضور این حسگر نباشید زیرا مانند اپل نه در پایین صفحه نمایش و نه مانند سونی روی دکمه پاور است، بلکه در پشت گوشی و در پایین لنز دوربین قرار دارد. گویا جای این حسگر بایستی از ابتدا در همین نقطه تعبیه می شد.

از تولیدات این شرکت کاملا پیداست که سعی کرد است بهترین طراحی را ایجاد کند و از به روزترین فناوری ها در گوشی های موبایل خود، استفاده کند.

طراحی ساده با گوشه هایی نسبتا گرد، بدنه ای باریک و کشیده، این گوشی هواوی را به اسمارت فونی بسیار خوش دست تبدیل کره است.

صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED با تراکم پیکسلی 401ppi، پاسخگوی 10 لمس همزمان است. همچنین فراموش نشود که جنس آن از Corning Gorilla Glass 4 بهره گرفته است.

بدنه ی آن از آلومینیوم ساخته شده است و در رنگهای متنوع، طلایی و صورتی مرجانی، به جای خاکستری تیتانیوم استاندارد و شامپاینی است که هرکدام چنان زیبا و شیک هستند که موقع خرید شاید برای انتخاب رنگ آن دچار مشکل شوید.

وزنی معادل 156 گرم به ابعاد 7.2*75.3*149.8 میلیمتر از مشخصات تکمیلی ظاهر آن است.

دوربین اصلی با 13 مگاپیکسل رزولوشن با دوفلش LED قطعا می تواند تصاویری با کیفیت را ثبت کند.

این دستگاه به تراشه Hisilicon Kirin 935 مجهز است. دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس‌های 1.5 و 2.2 گیگاهرتزی دارد با وجود سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخی سرعت و ظرفیت قابل قبولی را در اختیار داریم. با وجود شیار کارت حافظه جانبی برای اضافه کردن 128 گیگابایت حجم ذخیره سازی اطلاعات، برای خرید این گوشی مصمم تر خواهیم شد.

سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1.1، قابل ارتقا به نسخه 6، و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی از امکانات دیگری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4 جی، امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث نسخه 4، رادیو و NFC از دیگر قابلیت‌های محبوب در این گوشی هستند.

دوربین وب کم این گوشی موبایل هم سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد، نکته‌ی جالب اینکه این دوربین هم به فلشی از نوع LED برای ثبت تصاویر روشن‌تر مجهز شده است. بنابراین عکس سلفی هم به خوبی از آب در میاید.


منبع : درباره گوشی هواوی Mate S
 
بالا