برگزیده های پرشین تولز

نوروز 95 کجا بریییییییییم؟؟؟؟؟؟

mahsa.25

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 جولای 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
4
سن
30
یکی از دغدغه های اصلی همه مون موقعی که نوروز نزدیک میشه اینه که بتونیم یه جای خوب برای سفر پیدا بکنیم و خاطرات قشنگی رو برای خودمون درست کنیم.

بعضیامون دوست داریم بریم خارج از کشور، دوست داریم تور تایلند و ترکیه و دبی و گرجستان و یونان و... رو برای خودمون انتخاب کنیم و بعضیامون هم دوست داریم که داخل همین ایران خودمون یه شمالی بریم یا یه تفریح و گردشی انجام بدیم که خلاصه یه عید خوب و قشنگ رو کنار خانواده و دوستامون سر کنیم و خلاصه حالشو ببریم!!

منتها این که کجا بریم و چجوری بریم خودش یه مسئله ایه که من تو این پست می خوام چند تا سایت بهتون معرفی بکنم که برای سفر نوروزی تون می تونه مفید باشه.

Tripadvisor
اولین سایتی که می خوام بهتون معرفی کنم سایت معروف Tripadvisor هست که احتمالا خیلی هاتون یا میشناسینش یا قبلا حداقل لوگوش رو دیدین!
این سایت یه شبکه اجتماعی مربوط به گردشگری و سفر و ایناست که مردم میان داخلش نظر می دن و صحبت می کنن و خاطره تعریف می کنن که مثلا دبی چه طور بود مالزی چه طور بود یا فلان هتل تو فلان جا چطور بود و...

برای این که از طریق این سایت بفهمید چجوری میشه جاهای دیدنی یه کشور رو فهمید می تونین سرچ کنین داخل سایتش اونم سریع بهتون میگه که دقیقا باید چیکار کنید و...
مثلا تو این لینک شما می تونید جاهای دیدنی ایران رو به پیشنهاد Tripadvisor ببینید: Things to Do in Tehran


Tripadvisor
Booking.com
سایت دیگه ای که می خوام بهتون معرفی کنم Booking.com یه سایت رزرو هتل معروفه که از همه جای دنیا برای رزرو هتل شون می تونن تو این سایت سری بزنن و از هرجای دنیا برای هر کشور و شهری که بخوان می تونن هتل رزرو کنن.

نمونه این سایت توی ایران سایت پین تا پین رو داریم و توی این سایت هم میشه هر هتلی رو از هرجای ایران رزرو کرد (البته با قیمتی خیلی پایین تر از خود هتل)


Booking.com
کاروانیک
سایت دیگه ای که می خوام بهتون معرفی کنم سایت آژانس مسافرتی کاروانیک هست که یکی از قوی ترین آژانس های مسافرتی ایرانه که هم هتلی که خواستین و هم پرواز رو در قالب یه تور می تونه بهتون پیشنهاد بده.

مثلا شما تو قسمت تور نوروز 95 این سایت می تونین یه سری انتخاب هارو برای سفر نوروزی امسال تون ببینید و یکی شونو انتخاب کنین برای سفر نوروز امسال تون.


آژانس مسافرتی کاروانیک
سخن پایانی
اگر امسال قصد دارید سفر برید و هنوز نمی دونید کجا باید برید از Tripadvisor کمک بگیرید تا جاذبه های گردشگری نقاط مختلف دنیا و ایران رو ببینید و یکی از اونا رو برای سفر انتخاب کنید.

اگر هم هنوز در مورد هتلی که می خواین شک دارین، می تونین توی Booking.com یا پین تا پین می تونین یه هتل به درد بخور هم برای اقامت توی کشوری که انتخاب کردید پیدا کنید.

و در نهایت اگر باز هم شک داشتید یا مطمئن شدید از مقصدتون می تونید به تجربه و تخصص آژانس مسافرتی کاروانیک تکیه کنید و یه زنگی بهشون بزنید تا ببینید برای نوروز امسال بهتره که کجا برید.
 

nikan88

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2016
نوشته‌ها
38
لایک‌ها
1
سن
49
20162513339635902759890021244.jpg

قلعه روملی حصار این قلعه در تنگه بسفر در ساحل «روملی» در شهر استانبول واقع شده‌است، و یکی از قلعه‌های مشهور کشور ترکیه أست، بنای بسیار بزرگ وزیبا به شکل مستطیل، این قلعهٔ بسیار زیبا در سال (۸۵۶ هـ – ۱۴۵۲ م) توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده‌است...
http://www.abcsafar.com/Jazebe/قلعه-روملی-حصار-12
 

black-black

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2008
نوشته‌ها
2,504
لایک‌ها
227
محل سکونت
Tehran
خداییش تا دیدنی های خودمون هست کی میره ترکیه.
 

nikan88

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2016
نوشته‌ها
38
لایک‌ها
1
سن
49

معاون گردشگري سازمان؛
ايران در صدر مقاصد گردشگري جهان قرار دارد
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري كشور گفت: در حال حاضر ايران در صدر مقاصد گردشگري جهان قرار گرفته است و اين مسئله مي تواند نويد بخش رشد چشمگير ورود گردشگران خارجي به كشور باشد... ادامه مطلب

http://www.abcsafar.com/News/ايران-در-صدر-مقاصد-گردشگري-جهان-قرار-دارد-12
 

visatime

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
1
سن
34
خداییش تا دیدنی های خودمون هست کی میره ترکیه.
دیدنی های خودمون خیلی بهتره، این همه خارجی هر سال میان که آثار تاریخی و جاذیه های گردشگری ایران رو ببینن، اگه دوستان کسی ویزای ایران خواست ما میتونیم براشون بگیریم.
 

H@/\/\ID

کاربر فعال اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2009
نوشته‌ها
15,647
لایک‌ها
1,883
محل سکونت
زنــــــجان
آقا یکی بهترین مسیر ها و دیدنی ترین مکان هایی که تو مسیر تهران تا زیراب(مازندران)هست رو بگه
 
بالا