برگزیده های پرشین تولز

نکاتی مهم برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
مشتریان باید بدانند که پس از خرید ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس برای افزایش طول عمر دستگاه باید مراقبت‎های لازم را به صورت دوره‏ای انجام دهند. در ادامه میخواهیم به معرفی این مراقبت‏ها بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
لازم به ذکر است که با توجه به قیمت ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس بهتر است حتما موارد زیر را رعایت فرمایید تا دستگاه عملکردی بهتر و طول عمری طولانی‎تر داشته باشد.سعی کنید پس از خرید ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس حداقل ماهی یکبار فیلتر ورودی و خروجی دستگاه را چک کنید. فیلتر ورودی سبب شده تا ناخالصی و رسوبات مضر آب وارد دستگاه نشود. فیلتر خروجی هم که در پایین دستگاه قرار دارد، از خروج اشیاء ریز و درشت به داخل لوله خروج آب جلوگیری میکند. پس حتما حداقل ماهی یکبار فیلتر ورودی و فیلتر خروجی را چک کنید تا اگر رسوبی بر روی فیلتر ورودی و اگر اشیاء در فیلتر خروجی گیر کرده بود آنها را تخلیه نمایید.
معمولا پس از استفاده مداوم از ماشین لباسشویی صنعتی، در کف دستگاه جرم رسوب میکند. برای پاک کردن دستگاه از این جرم‎ها باید شما ماشین را جرمگیری کنید. پس از جرمگیری ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس به مدت سه تا پنج ماه دیگر نیازی به جرمگیری ندارد. چراکه با انجام جرمگیری به مدت سه تا پنج ماه دستگاه دچار رسوب جرم نخواهد شد. پس از گذشت سه تا پنج ماه مجددا برای جلوگیری از رسوب حتما ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس را جرمگیری کنید.
پیشنهاد میشود که حتما پس از خرید ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس حتما جرمگیر را هم خریداری نمایید تا در زمان مناسب از آن استفاده نمایید.توجه داشته باشید که بعد از خرید ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس حتما سالی یکبار لاستیک بین در و دیگ را چک کنید. مطمئن شوید که جایی از لاستیک محل تجمع باکتری‎ها نشده باشد. در صورتیکه به لاستیک در اثر مواد شیمیایی آسیبی وارد شده است، آسیب وارد شده قابل جبران نخواهد بود.
-لباسشویی-صنعتی.jpg


پس از گذشت سه سال باید پمپ تعبیه شده جهت تخلیه در دستگاه را چک کنید.
در صورتیکه ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس دچار مشکل شد، اگر دستگاه گارانتی دارد حتما از گارانتی آن استفاده نمایید. در غیر این صورت حتما با شماره‎های شرکت تماس بگیرید تا مشکل دستگاه توسط کارشناس و متخصص بررسی و مرتفع گردد. با توجه به قیمت ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس پیشنهاد ما این است که در صورت خرابی از دادن دستگاه به افراد مبتدی برای تعمیر جدا بپرهیزید. سعی کنید به هنگام خرید شماره تماس‎های معتبر دستگاه را از مراکز فروش ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس دریافت نمایید.سعی کنید با تکنسین‎ها به صورت مستقیم تماس نگیرید. سعی کنید با شماره تماس های خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس تماس بگیرید تا امور شما به صورت اصولی و تحت نظر شرکت انجام شود.تماس مستقیم به تکنسین‎ها اصلا پیشنهاد نمیشود. چرا که این تماس مستقیم ممکن است که سرعت را بالا ببرد اما راه‎های فراوانی را برای انسان‎های منفعت طلب باز میکند.در نهایت باید گفت که رعایت تمام نکات بالا موجب افزایش کارایی دستگاه شما میشود. همچنین با توجه به قیمت ماشین لباسشویی صنعتی الکترولوکس بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها طول عمر دستگاه را تا حد امکان بالا ببرید.تهران تجهیز راهکارهای مناسب برای افزایش طول عمر دستگاه را به شما معرفی کرده است تا شما با رعایت آن ها دستگاهی با طول عمر بالا داشته باشید.تهران تجهیز سال‌هاست که تجهیزات فست فود به مشتریان ارائه می‌دهد. همواره هدف تهران تجهیز در طول این سال‌ها کسب رضایت مشتریان با ارائه بهترین تجهیزات و نازل‌ترین قیمت است. خوشبختانه سال‌هاست که موفق به کسب رضایت مشتریان خود شده است. برای خرید محصول فوق با کارشناسان ما تماس بگیرید.
ماشین لباسشویی های صنعتی استریل/بهداشتی پولمن WPB4900H دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:

  • تخلیه آب توسط گرانش که سریعترین و آسانترین در بازار می باشد.
  • دارای کنترل پنل کاربر پسند می باشد.
  • دارای تعلیق بادی(پنوماتیک) برای به حداقل رساندن ارتعاشات است.
  • دارای 5 محفظه جعبه صابون به جهت تامین پودر بصورت دستی یا اتصال به سیستم مایع خودکار می باشد.
  • دارای صفحه نمایش رنگی بر روی قسمت تخلیه برای کنترل بهتر روند کار و بهروی بیشتر است.
  • دارای IS- به معنای سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی.
  • اسید سنج یا پی‌اچ متر یکپارچه به منظور انجام ردیابی بهتر.
  • بازگشایی خودکار درب داخلی دیگ در پایان چرخه شستشو.
  • دارای شیر تیتراسیون برای نمونه برداری از وان است.
  • پوشش پنلهای استیل ضد زنگ می باشد.
  • موتور کنترل فرکانس و تسمه های شیاری (Poly-v) باعث ایجاد چرخشی توام با دقت، دوام و بسیار ساکت دستگاه می شود.
 

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
یشنهاد من برای خدمات ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی اعم از تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی ، شرکت ابرکاوان هست.برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی میتونین باهاشون در ارتباط باشین.
تماس با شماره 4 رقمی 1743
و یا با شماره 22244011
 

shohreh91

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2019
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
13
با سلام
پیشنهاد می کنم به راد سرویس مجموعه متشکل از تکنسین های مجرب که در شرق و شمال تهران در حال فعالیت است مراجعه کنید ممکن است شما نیاز به تعمیرکار نداشته باشید.
تکنیسین های ما به مشتریان عزیز مشاوره و راهنمایی رایگان می دهند، راد سرویس با سابقه ای 25 ساله در شرق و شمال تهران به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی برقی مانند لباسشویی، یخچال فریزر، ظرفشویی، مایکروویو، جاروبرقی، کولر گازی در حال فعالیت است.
 
بالا