برگزیده های پرشین تولز

نیازمند برنامه نویسی برای رسم نمودار از فایل های EFT و CSV و اعمال شروط منطقی روی آنها

amin_eshgh

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
209
سلام، ما یک سیستم سنجش الکترونیکی یا همان سنسور داریم که فایل خروجیش به صورت فایل های EFT و یا CSV هستش، نرم افزار باید بتواند محتوای هر دو نوع این فایل ها را بخواند و درخروجی به ما برای هر سنسور یک منحنی بدهد. پس از آن ما نیاز داریم که یک سری شرایط منطقی ریاضی را برای نرم افزار تعریف کنیم، مثل: تشخیص شیب خط، تعیین اختلاف ارتفاع دو نقطه مختلف روی منحنی ها و تبدیل اون به % ، تشخیص نقاط برخورد منحنی ها، گرفتن رگراسیون، یا تعیین بهترین فرمول تابعی که با قسمت مشخصی از نمودار همخوانی داشته باشه یا اینکه نقطه مشخصی بالاتر یا پایین تر از یک حد دلخواه باشه، و از این جور بازی با ریاضیات. سپس نرم افزار باید بتواند حجم انبوهی از دیتا ها را مرتب سازی کنه، نام گذاری و دسته بندی کنه، پس از آن دیتا ها را پایش کنه و به ما بگه که طبق شرایط تعریف شده اولیه هر فایل دیتا مورد تایید هست یا مورد تایید نیست.



همچنین باید نرم افزار قسمتی داشته باشه تا کاربر متخصص بتواند شخصا نظر خودش را در مورد، تایید بودن یا نبودن عملکرد سنسور ها در نرم افزار وارد کنه.

و در نهایت نرم افزار به ما یک جمع بندی میده از اینکه با توجه به قواعد تعیین شده چند فایل دیتا پردازش شده، چند فایل مورد تایید بوده ، چند فایل مورد تایید نبوده، چند فایل ایراد داشته، و چند فایل از لحاظ خوب یا بد بودن با نظر کارشناس یکی شده اند و در چند فایل اختلاف نظر وجود داشته بین نظر نرم افزار با نظر کارشناس. تا کارشناس بتواند با تغییر مقادیر وارد شده یا اصلاح اساسی در قواعد به نتیجه دلخواه در تشخیص صحیح 98-100% خوب یا بد بودن فایل ها توسط نرم افزار مطابق با نظر خودش برسه.



در حال حاضر ما نمونه ای از نرم افزار را داریم ولی متاسفانه باگ داره هنگام اجرا بعد یک مدت طولانی کرش میکنه، یا همیشه یکسان عمل نمیکنه و روی بعضی نمودار ها نمیتوانه نقاط تعریف شده را به خوبی پیدا کنه یا ...، لطفا هر کسی که کننده هست و با این نوع فایل فرمت و نحوه پردازش دیتا به صورت حرفه آشنایی داره پیام بده تا با هم این پروژه را انجام بدیم.

نمونه فایل های ورودی نرم افزار را هم میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید

 

فایل های ضمیمه

  • 1.PNG
    1.PNG
    316.6 KB · نمایش ها: 7
  • 3.PNG
    3.PNG
    380.3 KB · نمایش ها: 8

acola

Registered User
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2010
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
152
محل سکونت
شهر بهار نارنج (Babol)
سلام و عرض ادب
تا الان قطعا برنامه مورد نظر رو نوشتین ولی اگر مورد خاصی بود در خدمتم
 
بالا