برگزیده های پرشین تولز

نیازمند همکاری با یکی از دوستان مسلط به کدایگنایتر | پروژه ای یا توافقی

hanijafari

Registered User
تاریخ عضویت
20 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,295
لایک‌ها
567
با سلام و درود

جهت دیباگ کردن و خطایابی یک اسکریپت که با فریمورک کدایگنایتر نوشته شده به فردی مسلط، خوش قول، باوجدان، متعهد، خوش حساب و پاسخگو جهت همکاری نیاز داریم.

این اسکریپت قسمتهاییش توسط افراد غیرحرفه ای دستکاری شده یا عمدا تخریب شده که اختلالاتی توی کار اسکریپت ایجاد شده، البته با بررسی کدها و روال کاری سایت میشه اون بخشها رو درست کرد، اما ما چون تخصصی در کدایگنایتر نداریم نمیتونیم انجام بدیم و به همکاری با یک فرد مسلط نیاز داریم.


بابت رفع این مشکلات و اصلاح و دیباگ اسکریپت با دوست عزیزی که به توافق برسیم بر اساس ساعت کار یا کنتراتی باهاشون تسویه خواهیم کرد و برای پروژه های بعدی که روی همین اسکریپت انجام خواهیم داد باهاشون به صورت درصدی، یا نرخ ثابت یا به نحوی که خودشون راضی باشن به توافق خواهیم رسید.



ما قصد همکاری طولانی مدت داریم و نمیخوایم با اتمام این پروژه همکاری ما هم تموم بشه، ما بیشتر تمایل به ادامه همکاری و دوستیمون داریم تا همکاریها و دوستیهای یکبار مصرف
tongue.gif


درصورت امکان آشنایی نسبی به nodejs و دیتابیس های آنلاین مانند Mangodb و RethinkDb هم داشته باشن. هرچند که مستندات اکثر دیتابیسها آنلاین در سایتهای رسمی و سایتهای دیگه موجود هست.


کارهای ما بیشتر به صورت دورکاری هست و هیچ اصراری نداریم که فرد حتما 24 ساعته در اختیار ما باشه و میتونه به پروژه های خودش و یا شرکتی که در آن مشغول به کار هست برسه، اما این انتظار رو داریم که در وقتهای آزاد خودش برای کارهای ما وقت بزاره و به تعهدش عمل کنه تا بتونیم پروژه ها رو سروقت تحویل بدیم و با خودشونم سر وقت تسویه کنیم.



لازم به ذکر هست دوست عزیزی که باهاش به توافق برسیم و همکاری کنیم اگر تعهدهای گفته شده در خط اول رو داشته باشه، ما روی تعهدهای خودمون هستیم و میتونم این قول رو بهشون بدم که فقط از درصدی که روی پروژه های ما در هر ماه میتونیم بهشون تقدیم کنیم بالغ بر 10 میلیون تومان هست.


ببخشید طولانی شد، منتظر پیشنهاد شما عزیزان هستیم.
 
بالا