برگزیده های پرشین تولز

هتل ابن بتوته گیت دبی

najafi24

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2015
نوشته‌ها
4,041
لایک‌ها
10
سن
31
محل سکونت
دبی
هتل ابن بتوته گیت دبی


هتل ابن بتوته گیت دبی از هتلهای 5 ستاره لوکس دبی می باشد که در مرکز شهر دبی و در محیطی بسیار شیک و مدرن و مجلل واقع شده است . این هتل شامل 396 اتاق بزرگ و مدرن می باشد که در طراحی آن از دکوراسیون مراکشی الهام گرفته شده و دارای حمامی فوق العاده زیبا و مجهز می باشد که کامل ترین خدمات را به میهمانان تور لحظه آخری دبی ارائه می کند . این هتل 5 ستاره دارای سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بتوته که در کنار آن واقع شده است می باشد.از هتل ابن بتوته گیت ، با 35 دقیقه پیاده روی به فرودگاه بین المللی دبی خواهید رسید و همچنین فاصله مرکز خرید دبی مارینا نیز تا هتل 10 دقیقه می باشد .

هتل ابن بتوته گیت از نظر امکانات و سرویس دهی بی نظیر بوده و خدمات بی شماری به گردشگران تور دبی ارائه می کند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماساژ ، استخر 4 فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف ، سرویس نگه داری از کودک ، گیم نت ، کلوپ با DJ ، بوفه ، 7 رستوران متنوع ، آرایشگاه ، فروشگاه ، منوهایی رژیمی ، دستگاه خودپرداز , فروشگاههای متعدد , صرافي , اتاق جلسه کاملا مجهز برای افرادی که قصد سفر اداری تجاری به دبی را دارند.
تور دبی دی 95
تور دبی زمستان 95
تور دبی تعطیلات زمستان 95



 
بالا