برگزیده های پرشین تولز

saliiii

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2015
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
استانبول
هتل 5 ستاره تایتانیک بیزینس استانبول در سال 2008 در قلب منطقه بازرگانی در منطقه کارتال بنا شده است. این هتل متشکل از 18 طبقه و 192 اتاق می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در 50 کیلومتری و فرودگاه سابیها گوچن نیز در 14 کیلومتری هتل تایتانیک بیزینس قرار دارد. این هتل دارای فروشگاه های متعدد می باشد. با پرداخت هزینه اضافی می توان از خدمات خشکشویی، سرو غذا در اتاق، سالن کنفرانس و اینترنت وایرلس استفاده کرد. میهمانان تور استانبول می توانند از زمین بازی کودکان نیز استفاده کنند. از این هتل تا ایستگاه قطار حیدرپاشا، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه، مسجد کبود، کاخ دولمه باغچه با وسایل نقلیه حدود 20 تا 30 دقیقه فاصله دارد. در طراحی این هتل بیشتر کارایی برای مسافران تجاری مد نظر بوده است.











امکانات هتل تایتانیک بیزینس استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گرمایش، بوفه، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، صرافی، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق بازی های کودکان و...

امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .









 
بالا