برگزیده های پرشین تولز

هتل رامادا پلازا آنتالیا

aantalyaa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2016
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
0
سن
30
محل سکونت
آنتالیا
هتل رامادا پلازا آنتالیا
هتل رامادا پلازا آنتالیا هتلی 5 ستاره در این شهر می باشد که جز هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی هتل می باشد.



اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه می شود. مسافران تور آنتالیا که قصد رفتن شهر تاریخی کالئی را دارند فاصله آن تا هتل رامادا پلازا آنتالیا 700 متر می باشد و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر فاصله دارد.



از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام سرو می شود ، میهمانان تور آنتالیا در هتل رامادا پلازا آنتالیا آنتالیا انواع غذاهای اروپایی را می توانند در منو رستوران انتخاب کنند.





خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

 
بالا