• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

هتل سان اند سند دبی

najafi24

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2015
نوشته‌ها
4,041
لایک‌ها
10
سن
32
محل سکونت
دبی
هتل سان اند سند دبی







هتل سان اند سند دبی یکی از بهترین هتلهای 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره و خیابان رقه واقع شده و 5 دقیقه پیاده تا برج ساعت فاصله دارد و به بسیاری از جاذبه های توریستی دبی بسیار نزدیک می باشد.

اتاق های هتل سان اند سند متشکل از 117 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات و اتاق هایی ویژه معلولین است که به زیبایی مبله شده و از چیدمان و طراحی چشم نوازی برخوردار می باشد . با کیفیت ترین وسایل در کنار محیط دنج و آرام اتاق های هتل سان اند سند ، راحتی را برای میهمانان تور دبی تعطیلات تابستان 95 به ارمغان می آورد . در ضمن هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و مناظر شهر می باشد .از امکانات هتل میتوان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد.میهمانان تور دبی مي توانند در سونا و جکوزی هتل، دمی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران هتل انواع غذاهای بومی و بین المللی را سرو میکند.پارکینگ رایگان در محوطه هتل موجود بوده و مسافرین باید پیش از ورود، اقامت خود را رزرو کنند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکویی، آرایشگاه، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه و... می باشد.











 
بالا