برگزیده های پرشین تولز

هتل فرونیا استانبول

sama64

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
312
لایک‌ها
1
سن
37
محل سکونت
روسیه
هتل فرونیا استانبول (Feronya Hotel)
فاصله این هتل تا میدان تکسیم تنها 5 دقیقه پیاده روی می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 20کیلومتر است،تمیزی هتل،صبحانه خوب و برخورد صمیمانه کارمندان هتل از عوامل انتخاب انین هتل از جانب مسافران تور استانبول گشته است،این هتل در منطقه Beyoglu واقع شده است واین منطقه برای آن دسته از مسافرانی که علاقمند به تفریحات شبانه، رستوران و خرید دارند کاملا مناسب است، روزانه شما می توانید از بوفه باز صبحانه هتل استفاده کنید. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و غذاهای ترکی را در منوی خود دارد. شما می توانید در بار این هتل انواع نوشیدنی های مختلف را داشته و یا از میان وعده های غذایی لذت ببرید.

امکانات هتل فرونیا استانبول :

اینترنت بیسیم،حمل و نقل فرودگاهی،پارکینگ،اتاق خانوادگی،خدمات اتاق،تسهیلات مخصوص مهمان داری معلولین
 

samanehh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
مطالب جالبی بود.
سفر به شهر تاریخی سنت پترزبورگ

شهر تاریخی سنت پترزبورگ یکی از شهرهای مهم روسیه کنونی محسوب می شود .این شهر مرکز تقاطع راههای زمینی و بندری و از بندرگاههای مهم این جمهوری است. سنت پترزبورگ شهری پر طرفدار است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این شهر زیبا با تورخارجی ارزان سنت پترزبورگ مسافرت می کنند و جاذبه های بکر و زیبای آن را می بینند سفربین به شما پیشنهاد می کند که تعطیلات نوروز97 سفربا تور لحظه آخری سنت پترزبورگ را حتما در برنامه سفرهای خود قرار دهید و از جاذبه های ناب سنت پترزبورگ هم دیدن کنید.برای اشنایی بیشتر با سنت پترزبورگ تعدادی از جاذبه های دیدنی آن را در ادامه به شما معرفی می کنیم پس با سفربین همراه شوید.
کلیسای جامع اسحاق
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ یکی از زیباترین کلیساهای سبک کلاسیک جهان می باشد و این بنای زیبا یکی از مشهورترین میدان های شهر سنت پترزبورگ را به نام میدان اسحاق ایجاد می کند. دو طرف این بنای زیبا دو مجسمه زیبا و معروف از پتر کبیر و نیکولای اول قرار گرفته در کنار رودخانه نوا پتر کبیر سوار بر اسب است که آن اسب به حال نیم خیز بر روی دوپا آماده تاخت است که این مجسمه در پارک اسحاق روبروی کلیسا واقع شده است. در گوشه دیگر کلیسا به صورت قرینه مجسمه نیکولای اول یکی دیگر از تزارهای روسیه واقع شده است.
کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ موزه ای است که بنای با عظمت آن همه را شیفته ی خود کرده است. کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ به سبک کلاسیک روسی ساخته شده است و گنبد طلایی رنگ آن، از تمام نقاط شهر سنت پترزبورگ قابل مشاهده است. کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبورگ به یاد اسحاق مقدس و به همین نام، نامگذاری شده است. کلیسای جامع اسحاق در سال ۱۷۱۰ احداث شد و پس از چهار بار تجدید بنا، ساختمان فعلی آن، طی سالهای ۱۸۱۸ تا ۱۸۵۸ توسط مانفران معمار فرانسوی احداث گردید. ارتفاع گنبد کلیسای اسحاق پنج متر و طول آن صد و چهارده متر و عرض آن نود و هشت متر می باشد و در اطراف آن چهل و هشت ستون از سنگ گرانیت یک تکه که هر کدام پانزده متر ارتفاع و صد تن وزن دارند، وجود دارد. کلیسای جامع اسحاق سنت پترزبوگ که بزرگترین کلیسای روسیه می باشد، دارای ظرفیتی برای چهارده هزار عبادت کننده می باشد. پس از انقلاب اکتبر این بنا به موزه تبدیل شد و در حال حاضر هم، به جز در بعضی از عیدهای بزرگ مذهبی، که مراسم بسیار باشکوهی در آن برگزار میگردد، جنبه ی موزه دارد.
 
بالا