برگزیده های پرشین تولز

هتل پارک هاید دبی

دبی

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2018
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
4
سن
32
هتل پارک هاید دبی
هتل 2 ستاره Hyde Park واقع در امارات متحده عربی یک هتل خوب و با کیفیت با قیمت مناسب می باشد که دارای 56 اتاق استاندارد است و کارمندان آن به زبان های انگلیسی ، هندی و عربی مسلط می باشند. دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسیار آسان است.



امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، کمد لباس ، امکان شارژ وسایل برقی ، دراور ، حمام ، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات ، مینی بار، تلویزیون ، تلفن ، سشوار ، میز کار، آینه ، رخت آویز ، حوله ،دمپایی ، سرویس بهداشتی ، چای و قهوه ساز



امکانات هتل شامل : استخر ، سونا ، خدمات ماساژ ، رستوران ، سالن ورزش ، اتاق بازی کودکان ، سالن همایش ، لاندری و خشکشویی ، لابی ، ترانسفر ، گشت شهری ، خدمات تور ، رزرو بلیط ، باغ ، پارکینگ ، خدمات کرایه اتومبیل، اتاق جلسه، کافه بار



رستوران هتل پارک هاید : شما می توانید در رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه میل نمایید و از منوی آن ناهار و شام را انتخاب نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه متروی القبایبا : 5 گیلومتر

فاصله هتل تا بازار ماینا : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا قدیمی سوک : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا سوئیت نساجی : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا روستای میراث : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا سعید آل مکتوم خانه : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا آل بستانکیا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 24 کیلومتر

 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
هتل پارک هایت دبی دارای یک استخر ۲۵ متری در کنار درخت های نخل و یک اسپا است که رایحه درمانی را ارائه میکند. این هتل ۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.
هتل پارک هایت دارای اتاق هایی با مبلمان لوکس است و پنجره های سرتاسری دارد که رو به یک بالکن مبله باز میشوند.هر اتاق دارای تلویزیون، حمام های تزیین شده با سنگ مرمر و …است.
کافی شاپ Arabesque غذاهای عربی مختلفی را سرو میکند و دارای ۵ بوفه ی مختلف است. تراس هتل دارای منظره زیبای غروب خورشید همراه با نوشیدنی های مختلف و غذاهای دریایی است.
میهمانان میتوانند در کلاس های گلف به تمرین بپردازند. همچنین قایق هایی در باشگاه گلف و قایق نهر دبی قابل اجاره هستند. این هتل لوکس که در دیرهواقع شده است،۱۵ دقیقه با باشگاه گلف و قایق نهر دبی و مرکز خرید دیره فاصله دارد.نهر دبی و استادیوم تنیس هم در ۵ کیلومتری این هتل هستند.

منبع: وب سایت دبی سفر
 
بالا