برگزیده های پرشین تولز

همه چیز درباره‌ی ایمپلنت دندان

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
تفاوت انواع ایمپلنت
یکی از مواردی که باعث می شود مراجعان در انتخاب نوع ایمپلنت شک داشته باشند تنوع زیاد ایمپلنت ها است. تفاوت انواع ایمپلنت در قیمت و کیفیت آن ها است.

به طور کلی مراجعین زمان مراجعه به مرکز ایمپلنت باید مواردی که در کاشت ایمپلنت برای آن ها مهم است بیان کنند تا مناسب ترین نوع ایمپلنت را انتخاب نمایند.

ایمپلنت ها بر اساس این که ساخت چه کشوری باشد و نوع آن چگونه است با یگدیگر متفاوت هستند. مثلا این تفاوت روی قیمت ایمپلنت ها تاثیر می گذارد و باعث می شود ایمپلنت ارزانتر و یا گرانتر باشد.

یکی از مواردی که باید در انتخاب نوع ایمپلنت دقت داشت کیفیت ایمپلنت و پشتیبانی از آن توسط کشور سازنده و همچنین خدمات پس از فروش ایمپلنت است.

در مرکز ایمپلنت معمولا بر اساس میزان استخوانی که بیمار در دهان دارد نوع ایمپلنت مناسب به او پیشنهاد داده می شود.

در کاشت ایمپلنت باید به نکاتی از جمله استحکام استخوان برای نگه داشتن ایمپلنت و زمان زمان مناسب برای این کار توجه داشت.

گاهی برای بعضی از بیماران پیش می آید که مقدار استخوانی که در دهان دارند برای کاشت دندان مناسب نیست در این مواقع متخصص ایمپلنت در نقاط دیگر استخوان برمی دارد و به استخوان فک بیمار پیوند می زند.

نوع ایمپلنت که از نوع پیچ دار باشد و یا از نوع بدون پیچ بر اساس استحکام استخوان فک بیمار انتخاب می گردد.

586-300x214.jpg

انواع ایمپلنت
مرکز ایمپلنت جی دی یکی از بهترین مراکزی است که ارائه دهنده برترین برند ایمپلنت های دندانی است و می تواند مراجعین را در زمینه انتخاب برند ایمپلنت راهنمایی نماید.
 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
آیا ایمپلنت دندان برای همه مجاز است؟
آیا ایمپلنت دندان برای همه مجاز است؟ معمولا همه افرادی که از نظر جسمانی سالم هستند و می توانند در دهان خود جراحی داشته باشند گزینه ی مناسبی برای انجام ایمپلنت دندان هستند.

افرادی که قصد دارند کاشت ایمپلنت انجام دهند باید لثه های سالمی داشته باشند تا بتوانند ایمپلنت را دهان خود نگه دارند. همچنین برای کاشت ایمپلنت باید استخوان کافی در دهان فرد وجود داشته باشد.

هر فردی که می خواهد ایمپلنت دندانی انجام دهد باید با پزشک خود مشورت کند و پزشک، وی را از نظر سلامت جسمانی مورد معاینه قرار دهد.

افرادی که دیابت دارند و یا دارای بیماری های قلبی هستند و همچنین از قسمت های سر و گردن مورد رادیوتراپی قرار گیرند باید قبل از انجام ایمپلنت این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهند.

اشخاصی که سیگای هستند و نمی توانند این عادت را ترک کنند گزینه مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندان نیستند و یا اگر می خواهند ایمپلنت دندان انجام دهند برای مدتی و یا برای همیشه باید استعمال دخانیات را قطع کنند.

ایمپلنت دندان یکی از جراحی های حساسی است که فرد باید از نظر جسمانی در سلامت کامل به سر ببرد در غیر این صورت باید ابتدا بیماری خود را درمان کند سپس کاشت ایمپلنت دندان داشته باشد.

589-300x240.jpg

ایمپلنت دندان
مرکز ایمپلنت جی دی بهترین کلینیک ایمپلنت تهران است و ارائه دهنده برترین برند ایمپلنت های دندانی می باشد. این مرکز همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد و در زمینه ایمپلنت دندان سابقه طولانی دارد.

 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
آیا ایمپلنت دندان دچار عفونت می شود؟
عفونت از زمان های قدیم تهدید جدی برای جان انسان ها به شمار می رفته است. به همین دلیل همه ی انسان ها یک نوع فوبیا نسبت به عفونت دارند. به همین دلیل این سوال که آیا ایمپلنت دندان دچار عفونت می شود؟ یکی از مهمترین سوالات شخص پس اقدام برای ایمپلنت دندان است.

ایمپلنت دندان نیز از عفونت مصون نیست و یکی از دلایل شکست ایمپلنت می تواند همین عفونت باشد. البته دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث پس زدن ایمپلنت شود که عفونت یکی از آن ها است.

تعدادی از افرادی که کاشت دندان انجام می دهند چون از عفونت می ترسند ممکن است هر مشکلی که بعد از ایمپلنت دندان به وجود آید را به عفونت ربط دهند.

زمانی که ایمپلنت دندان کاشته می شود باید اطراف ایمپلنت را به طور کامل استخوان فرا بگیرد که جراح متخصص باید قبل از ایمپلنت دندان بازسازی کامل استخوان را انجام دهد تا ایمپلنت بعد از کاشت با مشکلی مواجه نشود. این مشکل یکی از دلایلی است که می تواند ایمپلنت دندان را باا شکست مواجه کند که اکثر افراد این مشکل زا به عفونت ربط می دهد.

اگر استخوان اطراف ایمپلنت تحلیل رود، ایمپلنت دندان لق می شود و احتیاج به خارج نمودن دارد. اما فرد معمولا این به این نکته اشاره می کند که: ایمپلنت دندانی من عفونت کرد و مجبور شدن آن را بکشم.

به طور کلی می توان گفت عفونت ایمپلنت دندان به ندرت اتفاق می افتد و نباید این مسئله باعث نگرانی شود و بازدارنده افراد از کاشت ایمپلنت دندانی شود.

البته باید گفت که امروزه عفونت قابل کنترل است و جای نگرانی برای فردی که ایمپلنت دندان کاشته است نباید داشته باشد.

753-300x300.jpg


برند ایمپلنت نیز می تواند در مشکلاتی که برای ایمپلنت به وجود آید سهیم باشد. به همین دلیل کسانی که قصد کاشت ایمپلنت دارند باید به این موضوع نیز توجه داشته باشد.

مرکز ایمپلنت جی دی یکی از بهترین مراکزی است که می تواند برترین برندهای ایمپلنت دندان را به مشتریان ارائه دهد. این مرکز با داشتن سابقه حی طولانی در این زمینه مشتریان را در انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان راهنمایی می کند.
 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
اگر درمان ناحیه بی دندان به تعویق بیافتد چه اتفاقی رخ می دهد؟
اگر درمان ناحیه بی دندان با تعویق روبرو شود مشکلات زیادی را ممکن است برای فرد به وجود آورد. از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. دندان های سالم ممکن است از بین برود.
  2. دندان ها به وسیله استخوان در فک نگه داشته می شود زمانی که دندان از بین می رود استخوان آن ناحیه نیز تحلیل رفته و کم کم از بین می رود.
  3. دندان های باقی مانده در دهان به طرف ناحیه بی دندان تمایل پیدا می کنند و به این ترتیب هم فاصله دندان ها زیاد می شود و هم دندان ها دچار زوایای نامناسب می شوند.
  4. دندان مصنوعی که قرار است در دهان گذاشته شود و همچنین ایمپلنت ها تکیه گاه خود را دست داده و در فک تکان می خورند.
  5. همچنین پروتزهایی که در دهان کار گذاشته شده اند لق می شوند و فرد در ناحیه دندان ها دچار درد می شود.
  6. همینطور که استخوان ناحیه بی دندان دچار تحلیل می شود این تحلیل به نواحی که هنوز دندان دارند سرایت کرده و باعث از بین رفتن استخوان های آن مناطق نیز می شود. این مشکل باعث از دست دادن دندان های سالم نیز می شود.
  7. زمانی که استخوان فک تحلیل می رود پروتزهایی که در استخوان فک قرار داده شده اند لق می شوند و از بین می روند.
  8. استخوان فک به مرور زمان حالت تیزی پیدا می کند و درد را برای بیمار به همراه دارد.
  9. در نتیجه ی این مشکلات بیمار مجبور خواهد بود از غذاهای نرم استفاده کند و قابلیت دندان ها برای جویدن انواع غذاها از بین می رود.
dandan-300x300.jpg


مرکز ایمپلنت جی دی یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده بهترین انواع برندهای ایمپلنت دندانی است و در این زمینه سابقه و اعتبار زیادی دارد.
 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
شرایط کاشت ایمپلنت دندان
هر فردی برای کاشت ایمپلنت دندان باید با یک دندانپزشک متخصص مشورت نماید و معاینات لازم روی دندان های وی انجام شود. به این ترتیب دندانپزشک تشخیص می دهد که آیا این فرد شرایط کاشت ایمپلنت دندان را دارد یا نه.

در این مرحله پزشک وضعیت دهان و دندان بیمار را به طور کامل بررسی کرده و تمام مشکلات دهانی و دندانی که بیمار تا قبل از اقدام برای ایمپلنت دندان را داشته را مطالعه می کند.

برای بررسی وضعیت بیمار، دندانپزشک از دندان ها و فک بیمار عکسبرداری می کند و اطلاعات دقیقی را از دندان ها و استخوان فک بیمار تهیه می کند.

معمولا تمام افرادی که دندان خود را از دست داده اند کاندیدای مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندانی هستند مگر اینکه بیماری خاصی داشته باشند که از کاشت ایمپلنت دندان جلوگیری کند.

به طور کلی شرایطی که فرد باید برای کاشت ایمپلنت دندانی داشته باشد شامل مواردی از قبیل: داشتن لثه های سالم و بدون نقص، استخوان بندی لازم در فک برای ثابت کردن ایمپلنت ، رعایت بهداشت دهان و دندان بیشتر از قبل و ... می باشد.

در بعضی از افراد استخوان فک به طور کامل از بین رفته است، در این گونه موارد استخوان فک با روش های خاصی بازسازی و جایگزین می شود و بعد از آن کاشت ایمپلنت انجام می شود.

بیمارانی که می خواهند کاشت ایمپلنت دندان انجام دهند باید بعد از ایمپلنت دندانی ، بهداشت دهان و دندان خود را بیشتر پیش جدی بگیرند و به صورت منظم مسواک و نخ دندان استفاده نمایند و حتما و به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه نمایند تا چکاب لازم روی دندان ها انجام شود.

مرکز ایمپلنت جی دی ارائه دهنده برترین برند ایمپلنت دندانی است و در این زمینه سابقه طولانی دارد. این مرکز به مراجعین تمام خدمات لازم درباره ایمپلنت دندانی را ارائه می دهد.

458-300x240.jpg
 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
درصد موفقیت ایمپلنت های دندانی چقدر است؟
درصد موفقیت ایمپلنت های دندانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به دندانپزشک، بیمار، برند ایمپلنت و مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت اشاره نمود.

بیمار قبل از انجام ایمپلنت دندان باید از سلامت کامل برخوردار باشد. یعنی نوعی از بیماری که باعث ضعیف شدن دستگاه ایمنی بدن شود را نداشته باشد. بعضی از بیماران قبل از انجام ایمپلنت دچار حمله قلبی شدند و یا جراحی قلب انجام داده اند این بیماران به هیچ عنوان نباید ایمپلنت دندان انجامم دهند و باید مدتی از عمل جراحی آن ها بگذرد تا بتوانند به کاشت ایمپلنت اقدام کنند.

بیمارانی که دیابت کنترل نشده دارند و یا دچار بیماری های لثه و دهان هستند باید از انجام ایمپلنت دندانی خودداری نمایند. همچنین افرادی که قصد انجام ایمپلنت دندان دارند باید قبل از انجام این کار از استعماری دخانیات و مصرف مشروبات الکلی بپرهیزند.

یکی از عواملی که درصد موفقیت ایمپلنت های دندانی را افزایش می دهد ، مهارت و تجربه دندانپزشک است. دندانپزشکی که کاشت ایمپلنت انجام می دهاد باید از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد. دندانپزشک باید تمام شرایط جلوگیری از بروز عفونت را ارزیابی نماید و همچنین سلامت بدنی وو دهانی بیمار را بسنجد و پس از آن به کاشت ایمپلنت دندان اقدام نماید.

یکی دیگر عوامل تاثیرگذار در ایمپلنت دندان نوع و برند ایمپلنت است. امروزه با توجه به رشد شرکت های متنوع در زمینه ی ساخت ایمپلنت دندان ، قیمت ایمپلنت نیز بسیار متنوع شده است. هر کدام از این شرکت ها به نکات خاصی برای ساخت ایمپلنت دندان تاکید دارند که این نکات می تواندد روی قیمت ایمپلنت ها نیز تاثیر بگذارد.

نکته ی دیگری که باید به آن اشاره داشت این است که که هر چقدر مقدار جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک بالاتر باشد و مقدار استخوانی که در اطراف ایمپلنت دندان تحلیل می رود کمتر باشد کیفیت ایمپلنت دندان بهتر است.

یکی دیگر از مسائلی که در موفقیت ایمپلنت دندان موثر است مراقبت های بعد از انجام ایمپلنت دندان است. بیمار می تواند با رعایت بهداشت دهان و دندان طول عمر ایمپلنت دندان را افزایش دهد. همچنین افرادی که ایمپلنت دندان انجام داده اند باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنند تاا عمر ایمپلنت دندان را افزایش دهند. همچنین مراجعه مرتب به دندانپزشک برای چکاب دندان ها برای جلوگیری از به وجود آمدن جرم و پوسیدگی یکی ازز عوامل مهمی است که می تواند بر طول عمر ایمپلنت های دندان تاثیر مستقیم داشته باشد.

امروزه میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی به نود و پنج درصر رسیده است که این درصد در گرو رعایت نکات گفته شده است.

مرکز ایمپلنت جی دی ارائه دهنده برترین برند ایمپلنت دندانی است که در این زمینه سابقه طولانی دارد.

548-300x180.jpg
 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
آیا ایمپلنت دندانی نیز از بین می رود؟
هر چند که شکسته شدن ایمپلنت دندانی خیلی به ندرت اتفاق می افتد اما این اتفاق محال نیست. شکسته شدن ایمپلنت ممکن است بر اثر وارد شدن فشار زیاد روی آن باشد.

در مواقعی که ایمپلنت شکسته می شود باید پروتز ایمپلنت را تعویض نمود. در این گونه موارد ایمپلنت شکسته شده از دهان فرد بیمار خارج می شود و روی استخوان فک عمل ترمیمی صورت می گیرد. در این هنگام ایمپلنت جدید در درون فک کاشته می شود و هیچ مشکلی را برای بیمار به وجود نمیی آورد.

بعضی از افراد فکر می کنند ایمپلنت دندانی باید تا آخر عمر در دهان باقی بماند و امکان از بین رفتن ان وجود ندارد. در پاسخ به این افراد باید گفت همانگونه که دندان طبیعی از بین می رود ایمپلنت دندان نیز می تواند از بین برود.

طی تحقیقاتی که انجام شده مشخص شده است که بدن انسان نهایت دو ایمپلنت دندانی را پس می زند که علت آن نیز هنوز مشخص نشده است. برای رفع این مشکل شخص باید بعد از پس زدن ایمپلنت دندان صبر کند و بعد از یک زمان معین دوباره به کاشت دندان اقدام کند.

مرکز ایمپلنت جی دی با داشتن بهترین برندهای ایمپلنت دندانی آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان می باشد.

168.jpg
 

gdimplant1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران
مواد تشکیل دهنده ایمپلنت دندان
از آنجایی که ایمپلنت دندان در استخوان کاشته می شود بنابراین مواد تشکیل دهنده ایمپلنت دندان باید از موادی باشد که با بدن سازگار باشد. این مواد بیوماده نامیده می شود و چون ایمپلنت دندان در استخوان فک قرار می گیرد حتما باید از این مواد ساخته شود.

بیوماده، موادی است که از مواد طبیعی و یا مصنوعی تهیه می شود و با توجه به این که در بدن در معرض مایعات بدن و همچنین در تماس با بافت های بدن است ضرری برای بدن ندارد.

یکی از مسائلی که باید به آن اشاره نمود این است که چون پایه ایمپلنت به استخوان فک می چسبد بنابراین باید ایمپلنت از مواد غیر سمی ساخته شود تا با مکانیسم بدن سازگار باشد.

معمولا ایمپلنت از فلز تیتانیوم ساخته می شود زیرا در دهان در معرض مایعات و انواع غذاها قرار می گیرد بنابراین باید در مقابل زنگ زدن و خوردگی و همچنین فشارها مقاوم باشد.

در علم دندانپزشکی ایمپلنت هایی که مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از موارد فلزی ساخته می شود اما برای ساخت ایمپلنت آزمایشی از پلاستیک و یا سرامیک استفاده می شود.

به طور کلی افرادی که از ایمپلنت دندان استفاده می کنند باید بسیار مراقب باشند تا ایمپلنت دچار مشکل نشود. به این ترتیب می توانند سالیان سال ایمپلنت را در دهان خود داشته باشند.

مرکز ایمپلنت جی دی با سابقه ی طولانی در زمینه ایمپلنت دندان می تواند بهترین برند ایمپلنت دندانی را به بیماران ارائه دهد تا با مشکل مواجه نشوند.

implant54-300x215.jpg
 

iransaba2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
نکته در مورد بهترین نوع ایمپلنت دندان
‏اگر در ذهن ما این سوال نقش بسته است که ایمپلنت دندان از چه ماده ای ساخته شده است؟ ‏بهتر است بدانید که متخصصین برای ساخت ایمپلنت دندان از دو ماده اصلی بنام ایمپلنت زیرکونیا و ‏همچنین تیتانیوم استفاده می کنند که هر یک از آنها دارای ویژگی های متعددی است.
امروزه ‏دندانپزشکان به دلیل تطبیق پذیری بیشتر تیتانیوم از زیرکونیا، این ماده را به عنوان بهترین ماده برای ‏کاشت دندان در بیماران معرفی می نمایند.‏

منبع:
https://drelhamvaziri.com/ایمپلنت/
 
بالا