برگزیده های پرشین تولز

همه چیز درباره پیلاتس

تهران سرویسکار

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2018
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
44
فواید پیلاتس

• ﺗﺜﺒﯿﺖ ﺳﻼﻣﺖ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﺪن. در ﻧﺘﯿﺠﻪ اﻳﻦ ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﮔﺮدش ﺧﻮن ﺗﺜﺒﯿﺖ ﺷﺪه و ﺑﺪﻳﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ اﮐﺴﯿﮋن ﺑﯿﺸﺘﺮی وارد ﺧﻮن ﺷﺪه و در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﺮوق ﻟﻨﻔﺎوی ﺑﮫﺘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮده و اﻳﻨﺪورﻓﯿﻦ ھﺎ ( ھﻮرﻣﻮن ھﺎیدروﻧﻲ آرام ﺑﺨﺶ ) آزاد ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ وﺳﯿﺴﺘﻢ اﻳﻤﻨﻲ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺷﺪه و ﺗﻮان ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺑﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﯿﻤﺎری ھﺎ اﻓﺰاﻳﺶ ﻣﻲ ﻳﺎﺑﺪ و سیستم ایمنی بدن تقویت می شود.



• ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن توان ذهنی در جهت پاک سازی افکار منفی. آراﻣﺶ ﻳﮑﻲ از ﺑﺨﺶ ھﺎی ﻣﮫﻢ ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﭘﯿﻼﺗﺲ اﺳﺖ و طرﻓﺪاران آن ﺧﯿﻠﻲ درﺑﺎره آراﻣﺶ دروﻧﻲ ﺧﻮد ﮐﻪ ﺑﻌﺪ از ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﺑﺪﺳﺖ ﻣﻲ آﻳﺪ ﺳﺨﻦ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ.



• ﭘﯿﻼﺗﺲ راه ﺣﻞ ﻣﻨﺎﺳﺒﻲ ﺑﺮای درﻣﺎن دردھﺎی ﻣﺰﻣﻦ ﭘﺸﺖ و ﮐﻤﺮ اراﺋﻪ ﻣﻲ دھﺪ. ﺑﻮاﺳﻄﻪ ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﺗﺮﮐﯿﺒﻲ ﺗﻘﻮﻳﺖ کننده ﻋﻀﻼت ﺗﻨﻪ، ﺗﺠﺪﻳﺪ ﺗﻌﺎدل و آراﻣﺶ ﺑﺪن ھﻤﺮاه ﺑﺎ وﺿﻌﯿﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺟﺴﻤﺎﻧﻲ، ﭘﯿﻼﺗس از دردھﺎی ﭘﺸﺖ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی ﻣﻲ ﮐﻨﺪ و در درﻣﺎن درھﺎی ﻣﺰﻣﻦ ﮐﻤﺮ و ﭘﺸﺖ ( ﻧﻪ درد ھﺎی ﺣﺎد ) ﻣﻔﯿﺪ اﺳﺖ.



• ﺑﺮطﺮف ﺷﺪن ﻧﻘﺎﻳﺺ اﻳﺴﺘﺎدن. ﺑﺎ اﻧﺠﺎم ﺗﻤﺮﻳﻦ ھﺎی ﭘﯿﻼﺗﺲ ﺣﺮﮐﺎت ﺑﺪن ﺑﺎ ﺻﺮف اﻧﺮژی ﮐﻤﺘﺮی اﻧﺠﺎم ﭘﺬﻳﺮ اﺳﺖ و ﻓﺮد وﺿﻌﯿﺖ اﻳﺴﺘﺎدن ﺑﮫﺘﺮی ﺧﻮاھﺪ داﺷﺖ و ھﻨﮕﺎﻣﻲ ﮐﻪ ﻧﻘﺎﻳﺺ اﻳﺴﺘﺎدن رﻓﻊ ﺷﻮﻧﺪ ﻓﺮد اﺣﺴﺎس ﮑﺸﯿﺪه ﺑﻮدن ﻗﺎﻣﺖ و ﺳﻼﻣﺘﻲ ﺧﻮاھﺪ ﻧﻤﻮد.



• ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت پیلاتس ھﻤﺮاه ﺑﺎ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺟﻠﻮی ﭘﻮﮐﻲ اﺳﺘﺨﻮان را ﺧﻮاھﺪ ﮔﺮﻓﺖ. ﺟﺪﻳﺪﺗﺮﻳﻦ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت نشان دھﻨﺪه اﺛﺮ ﻣﺜﺒﺖ ورزش ھﺎی ﭘﯿﻼﺗﺲ ھﻤﺮاه ﺑﺎ وزﻧﻪ در ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی و ﻣﻌﺎلجه پوکی استخوان ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ.



• از آﻧﺠﺎ ﮐﻪ اﯾﻦ روش ﺗﻤﺮﯾﻨﯽ در وﺿﻌﯿﺘﮫﺎی اﯾﺴﺘﺎده ﻧﺸﺴﺘﻪ و ﺧﻮاﺑﯿﺪه ﺑﺪون طﯽ ﻣﺴﺎﻓﺖ و ﭘﺮش و ﺟﮫﺶ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﮔﯿﺮد آﺳﯿﺒﮫﺎی ﻧﺎﺷﯽ از ﺻﺪﻣﺎت ﻣﻔﺼﻠﯽ را ﮐﺎھﺶ ﻣﯽ دھﺪ، زﯾﺮا ﺣﺮﮐﺎت ورزﺷﯽ در داﻣﻨﻪ ھﺎی ﺣﺮﮐﺘﯽ در ﺳﻪ وﺿﻌﯿﺖ ﻓﻮق ﺑﺎ اﺟﺮای ﺗﻨﻔﺲ ھﺎی ﻋﻤﯿﻖ و اﻧﻘﺒﺎظﮫﺎی ﻋﻀﻼﻧﯽ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﮔﯿﺮد.



• احساس جوانی. ﺧﻮد را ﺟﻮان ﺗﺮ اﺣﺴﺎس ﻣﻲ ﮐﻨﯿﺪ و ﺟﻮاﻧﺘﺮ دﻳﺪه ﺧﻮاھﯿﺪ ﺷﺪ ﭼﺮا ﮐﻪ وﺿﻌﯿﺖ ﭘﻮﺳﺖ و ﻣﻮی ﺷﻤﺎ ﺑﮫﺘﺮ ﻣﻲ ﮔﺮدد و ﺑﺪون آﻧﮑﻪ در وزن ﺷﻤﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺧﺎﺻﻲ ﺑﻮﺟﻮد آﻳﺪ به ﻮاﺳﻄﻪ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﺑﮫﺘﺮ ﺑﺪن ﻻﻏﺮﺗﺮ و زﻳﺒﺎﺗﺮ ﺑﻨﻈﺮ ﺧﻮاھﯿﺪ رﺳﯿﺪ.

• ساخت ماهیچه های قوی و بدون چربی با ورزش پیلاتس
تمرینات پیلاتس تمرکزشان بر روی وضعیت صحیح بدن و هم ترازی آن است، و هنگامیکه این تمرینات به بهترین شکل انجام شود، نتیجه ی آن بدنی زیباست. کارشناسان براین باورند که ورزش پیلاتس برای افزایش قدرت عضلات، بدون بزرگ شدن آنها بسیار عالی است.

• ورزش پیلاتس برای جلوگیری از آسیب و ریکاوری سریع تر بدن بعد از آسیب
اکثر ورزشکاران، با استفاده از ورزش هایی مثل بدنسازی، فقط بر روی عضلات ظاهری بدن خود کار می کنند در حالیکه با انجام ورزش پیلاتس می توانید عضلات کوچک خود را نیز به کار گیرید. عضلاتی که به داشتن تعادل، بهبود کنترل عضلات مرکزی بدن، و تثبیت بدن تاثیر دارند.

• تقویت و استواری عضلات مرکزی بدن با ورزش پیلاتس
تمرینات پیلاتس، به زیبایی و آهستگی به شما آموزش داده می شود، تا زمانیکه بدن شما بی عیب شود. با آموزش اینکه ستون فقرات خود را در هم ترازی صحیح نگه دارید، به عضلات مرکزی بدن خود کمک خواهید کرد که موثرتر کار کنند.

• تقویت کف لگن با ورزش پیلاتس
تمرینات منظم پیلاتس باعث تقویت عضلات کف لگن برای زایمانی راحت تر و هر لذتی که بعد از آن بوجود خواهد آمد، می شود.

• بهبود وضعیت بدن هنگام نشستن یا ایستادن
انجام حرکات ورزش پیلاتس به بدن شما چگونگی نگه داشتن خود را دوباره آموزش می دهد و کم کم، کاهش نتایج منفی طولانی نشستن و خیره شدن به تلفن همراه را در پی دارد.

• در مورد کاهش وزن چگونه است ؟
پیلاتس یک فعالیت ماهیچه ای است که می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. کلاس ها درشدت با هم متفاوت هستند:آن ها می توانند ملایم، یا پویا باشند و یک ورزش سخت ارائه دهند. اگر می خواهید وزن کم کنید، توصیه می شود پیلاتس را با **** غذایی سالم و برخی فعالیت های هوازی نظیر شنا، پیاده روی و دوچرخه سواری همراه کنید.

https://www.tehran-servicekar.com
 

bty01

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
1
سن
33
عالی بود پزشک و متخصص تغذیه به من برای حفظ تناسب اندامم پیلاتس رو پیشنهاد کرده است. در کنار برنامه ی غذایی مناسبی که دکتر تغذیه در تهران برایم تجویز کرده و مکمل های غذایی که بعد از آزمایش نیاز دید تا تجویز کنه بهم پیشنهاد یک ورزش مفید رو داد که به پیشنهاد خودش و مطالعه ی بیشتر پیلاتس رو انتخاب کردم. شما هم بسیار کامل توضیح دادید و متن تون باعث شد با توجه به مزیت های خوبی که این ورزش داره مصمم تر بشم وسریعا برای ثبت نام این ورزش اقدام کنم.
 

shohreh91

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2019
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
13
سلام از متن کاملی که گذاشتید سپاسگزاری می کنم این مقاله تحقیقات بنده رو کامل کرد برای انجامش.. :general601:
 
بالا