برگزیده های پرشین تولز

وجود جوش روی بیضه ها

parisa.z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2019
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
1
سن
34
آیا وجود جوش روی بیضه ها نگران کننده است؟
وجود جوش روی بیضه کاملا طبیعی است.
دلایل مختلفی برای وجود جوش روی بیضه ها وجود دارد، که مشابه جوش زدن در سایر نقاط بدن است. مانند **** غذایی، هورمون ها یا استرس. وجود برآمدگی قرمز روی پوست بیضه ها احتمالاً – تا زمانی که این جوش ها مطمئنا روی پوست قرار داشته باشند، نگران کننده نیست.
نظر دکتر متخصص این است که “فرد باید 100٪ مطمئن شود که جوش روی کیسه بیضه قرار دارد و مربوط به خود بیضه نیست. اگر واقعا روی پوست باشد، بیشتر جوش ها [یا] برجستگی های پوستی بیضه، خوش خیم هستند.” (اگر متوجه شدید که این توده در بیضه شما وجود دارد، باید نزد پزشک خود معاینه شوید).
اگر مطمئن هستید که جوش روی کیسه بیضه شما قرار دارد، باید برای آن چه کاری انجام دهید؟
مقاومت در برابر خالی کردن جوش ها، ممکن است دشوار باشد، اما دکتر می گوید که اگر می خواهید از شر آنها خلاص شوید، باید جوش ها را به حال خود بگذارید. آنها را فشار ندهید و سوراخ نکنید – این کار می تواند “بعداً یک مشکل بزرگتر” برای شما ایجاد کند. اگر این یک جوش معمولی روی بیضه های شما باشد، باید حدوداً بعد از یک هفته به خودی خود ناپدید شود.

آیا لازم است که به خاطر وجود یک جوش روی بیضه های خود به پزشک مراجعه کنید؟
طبق گفته دکتر متخصص، در هر زمانی که نگران می شوید، جوش هایتان مرتب برمی گردند، یا اگر جوش یا لکه هایی بصورت خوشه ای دارید و همچنین برای درمان جوش روی بیضه، باید به پزشک مراجعه نمایید. این می تواند نشانه ویروس یا عفونت مقاربتی باشد. (اگر معلوم شد که به نوعی بیماری STI مبتلا شده اید، شما و شریک جنسیتان باید فوراً درمان آن را شروع کنید.) در صورت ابتلا به دیابت، باید بیش از حد هوشیار باشید: “سیستم ایمنی بدن شما به اندازه افراد غیر دیابتی قوی نیست و بنابراین عفونت ها می توانند به سرعت در بدنتان پیشرفت کنند. “
وی همچنین می گوید اگر متوجه شدید كه جوش های آن ناحیه بزرگتر و قرمزتر می شوند، باید بیشتر احتیاط کنید، زیرا این امر می تواند با تب و درد همراه باشد.

ادامه متن...
 

srx190d

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2016
نوشته‌ها
1,237
لایک‌ها
5,894
عکس با نام کاربری
 
بالا