• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

وصول شده هایی که تبدیل به برگشتی میشوند حواس شما جمع باشد!!!

ctcn8311885

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
3,304
لایک‌ها
1,168
محل سکونت
★★★★★
اسم سیستم را هم بگو تا کلاه بردار مشخص شود
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
یک دفه این اتفاق افتاده که یک سفارش 400 هزار تومنی کنسل کردیم بعد 1 ماه سفارشو اوردن خونه بعدش در خونه نبودیم طرف داده دسته داداشمون پولو گرفته..... حرومشون.....
باید اهل خانه را مطلع میکردید به نظرم که آگاه باشند
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران

gafaneh

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2013
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
286
خود مامور پست بالا کشید؟

مشتری پول رو به مامور داده. اداره پست هم تو گت وی برگشتی ثبت کرده است!
عزیزان این دیگه از اون حرفهاست!
پست دو حالت بیشتر نداره! یا بسته را تحویل میده و پولش به حساب شما واریز میشه و یا برگشت میزنه که بعد چند روز مرسوله شما به خودتون برمیگرده! این نکته هم توجه داشته باشید که طبق قرارداد پست وقتی بسته ای برگشت میخوره شما هزینه ای بابت حمل و نقل بسته نمی دین و عملا اگر بسته ای برگشت بخوره پست متضرر شده است. (این مربوط به قراردادهای پرداخت در محل هست)
البته امکان خطا هست که اشتباها مرسوله برگشتی ثبت بشه و یا تحویل داده شده ثبت بشه ولی قطعا یکجایی توی سیستم این اشتباه مشخص میشه و اصلاحش میکنند.
جناب ایران امیر شما که حرفه ای این کار هستید و خودتون همکاری در فروش دارید به صرف اینکه پست زده مرسوله برگشت خورده تاپیک می زنید که کلاهبرداری شده؟ صبر نمی کنید ببینید پولتون واریز میشه یا بسته شما برمیگرده؟ از شما بعید اینقدر ساده باشید!
این نکته را هم اضافه کنم که پست یک سیستم امتیاز دهی به ادارات استانها داره که روی هرچیزی شما بگید از امکانات واگذار شده به اون استان گرفته تا میزان بودجه سال بعد تا مقدار اضافه کاری پرسنل همه بسته به این امتیاز هست و دو چیز هست که بیشترین تاثیر را توی امتیاز داره و کارمندان پست برای توزیع اینها هر کاری می کنند. اولیش سیمکارتهای رایتل هست و دومی خریدهای اینترنتی!
به خاطر خرید اینترنتی پست بخش مخصوصی توی ادارت توزیع ایجاد کرده قبلا پستچی ها بعد از توزیع میرفتند خونه و فردا تکلیف نامه های برگشتی و ... را مشخص میکردند اما الان باید همونروز آخر وقت برگردند اداره پست و تکلیف خریدهای اینترنتی را روشن کنند اگر تحویل شده رسید و پول را تحویل مسوول بدهند و اگر برگشت شده بسته را تحویل بدهند . همچنین معمولا توی هر اداره توزیع یکنفر مامور رسیدگی به مشکلات خرید اینترنتی هست مثلا اگر کسی از شما خرید بکنه ولی از تحویل گرفتن بسته خودداری کنه و مثلا بگه اون خرید نکرده و ... شما می تونید با مامور رسیدگی پست تماس بگیرید و ازش بخواهید به مساله رسیدگی کنه (مورد داشتیم که رییس حراست پست دستور داده به آدرس اون فردی که خرید انجام داده و تعمدا بدون دلیل تحویل نگرفته هیچ مرسوله ای حتی گواهینامه و پاسپورت هم ارسال نشه و زنگ برنند خودش بیاد برای تحویل اداره پست و اونجا بعد از اینکه ازش تعهد گرفتند که دیگه خرید الکی انجام نمیده گواهینامه و ... را بهش داده اند!!!) و همچنین اگر مشتری از خریدش ناراضی باشه میتونه توی پست از سایت شکایت کنه و اگر اثبات بشه موضوع کلاهبرداری هست اداره پست قرارداد سایت را لغو میکنه و دیگه سایت فروش به صورت پرداخت در محل از طریق پست نخواهد داشت)

دوستان عزیز مامورین پست برای رسوندن بسته های شما کلی زحمت میکشند (عاشق چشم و ابروی شما نیستند اینکار را می کنند چون اگر مرسوله شما برگشت بخوره پولی گیرشون نمیاد) پس اگر ازشون تشکر نمی کنید دست کم با گفتن اینکه مامور پست بسته شما را بالا کشیده دلشون رو نشکنید!
 

babakxz

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,868
لایک‌ها
389
یک کلام باهمه نوهشون سروکارداشتم اداره پست وهمه اورگانهای دولتی شدن باج خورد، دزد ،و........ توف.....
 

mr.hanzaleh

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,790
لایک‌ها
361
محل سکونت
تهران
چرا کاربر - مشتری رو ترغیب به پرداخت آنلاین نمی کنید ؟با کالاهای کوچک تشویقی دیگه کنار محصول اصلیتون.
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,153
عزیزان این دیگه از اون حرفهاست!
پست دو حالت بیشتر نداره! یا بسته را تحویل میده و پولش به حساب شما واریز میشه و یا برگشت میزنه که بعد چند روز مرسوله شما به خودتون برمیگرده! این نکته هم توجه داشته باشید که طبق قرارداد پست وقتی بسته ای برگشت میخوره شما هزینه ای بابت حمل و نقل بسته نمی دین و عملا اگر بسته ای برگشت بخوره پست متضرر شده است. (این مربوط به قراردادهای پرداخت در محل هست)
البته امکان خطا هست که اشتباها مرسوله برگشتی ثبت بشه و یا تحویل داده شده ثبت بشه ولی قطعا یکجایی توی سیستم این اشتباه مشخص میشه و اصلاحش میکنند.
جناب ایران امیر شما که حرفه ای این کار هستید و خودتون همکاری در فروش دارید به صرف اینکه پست زده مرسوله برگشت خورده تاپیک می زنید که کلاهبرداری شده؟ صبر نمی کنید ببینید پولتون واریز میشه یا بسته شما برمیگرده؟ از شما بعید اینقدر ساده باشید!
این نکته را هم اضافه کنم که پست یک سیستم امتیاز دهی به ادارات استانها داره که روی هرچیزی شما بگید از امکانات واگذار شده به اون استان گرفته تا میزان بودجه سال بعد تا مقدار اضافه کاری پرسنل همه بسته به این امتیاز هست و دو چیز هست که بیشترین تاثیر را توی امتیاز داره و کارمندان پست برای توزیع اینها هر کاری می کنند. اولیش سیمکارتهای رایتل هست و دومی خریدهای اینترنتی!
به خاطر خرید اینترنتی پست بخش مخصوصی توی ادارت توزیع ایجاد کرده قبلا پستچی ها بعد از توزیع میرفتند خونه و فردا تکلیف نامه های برگشتی و ... را مشخص میکردند اما الان باید همونروز آخر وقت برگردند اداره پست و تکلیف خریدهای اینترنتی را روشن کنند اگر تحویل شده رسید و پول را تحویل مسوول بدهند و اگر برگشت شده بسته را تحویل بدهند . همچنین معمولا توی هر اداره توزیع یکنفر مامور رسیدگی به مشکلات خرید اینترنتی هست مثلا اگر کسی از شما خرید بکنه ولی از تحویل گرفتن بسته خودداری کنه و مثلا بگه اون خرید نکرده و ... شما می تونید با مامور رسیدگی پست تماس بگیرید و ازش بخواهید به مساله رسیدگی کنه (مورد داشتیم که رییس حراست پست دستور داده به آدرس اون فردی که خرید انجام داده و تعمدا بدون دلیل تحویل نگرفته هیچ مرسوله ای حتی گواهینامه و پاسپورت هم ارسال نشه و زنگ برنند خودش بیاد برای تحویل اداره پست و اونجا بعد از اینکه ازش تعهد گرفتند که دیگه خرید الکی انجام نمیده گواهینامه و ... را بهش داده اند!!!) و همچنین اگر مشتری از خریدش ناراضی باشه میتونه توی پست از سایت شکایت کنه و اگر اثبات بشه موضوع کلاهبرداری هست اداره پست قرارداد سایت را لغو میکنه و دیگه سایت فروش به صورت پرداخت در محل از طریق پست نخواهد داشت)

دوستان عزیز مامورین پست برای رسوندن بسته های شما کلی زحمت میکشند (عاشق چشم و ابروی شما نیستند اینکار را می کنند چون اگر مرسوله شما برگشت بخوره پولی گیرشون نمیاد) پس اگر ازشون تشکر نمی کنید دست کم با گفتن اینکه مامور پست بسته شما را بالا کشیده دلشون رو نشکنید!


همین امروز بسته پستی قرار بوده برسه به مشتری در شهرستانی در استان کردستان، اما تماس گرفتند گفتند بیاین بگیرین!
درحالیکه وظیفه شونه درب منزل تحویل بدن و هزینه شو هم بگیرن... اما گیرنده رو مجبور میکنند بیاد بسته رو در شهر دیگه بگیره و اون هزینه پستی هم (که حرامشون باشه) میگیرن ازش.

یک مورد دیگه هم امروز 10 صبح پیش اومد: 11 روز پیش بسته وارد شهر گیرنده شده، اما نه بسته رو تحویل دادن و نه زنگ زدن بیا بگیر... توی سایت هم 11 روز پیش زدن تحویل داده شد!
الان گیرنده باید بدوئه توی اداره پست دنبال بسته ش.

اینکه گفتی بسته هارو مامور پست نمیبره خونه ش- اتفاقاً درست برعکسه هرچه بارشه میبره خونه ش!
باور نمیکنی بیا پست خراسان رضوی سوال کن... جاهای دیگه هم همینه

چیزهایی از پست های شهرهای مختلف ایران هرروز دارم میبینم که یکی دو تا نیست بخوام چشمپوشی کنم ازشون.

حتی بسته پستی رو بالا کشیدن، و صداشم درنیاوردن و تلفن هاشون رو هم جواب نمیدن - یا زیرمیزی میگیرن
 

gafaneh

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2013
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
286
همین امروز بسته پستی قرار بوده برسه به مشتری در شهرستانی در استان کردستان، اما تماس گرفتند گفتند بیاین بگیرین!
درحالیکه وظیفه شونه درب منزل تحویل بدن و هزینه شو هم بگیرن... اما گیرنده رو مجبور میکنند بیاد بسته رو در شهر دیگه بگیره و اون هزینه پستی هم (که حرامشون باشه) میگیرن ازش.

یک مورد دیگه هم امروز 10 صبح پیش اومد: 11 روز پیش بسته وارد شهر گیرنده شده، اما نه بسته رو تحویل دادن و نه زنگ زدن بیا بگیر... توی سایت هم 11 روز پیش زدن تحویل داده شد!
الان گیرنده باید بدوئه توی اداره پست دنبال بسته ش.

اینکه گفتی بسته هارو مامور پست نمیبره خونه ش- اتفاقاً درست برعکسه هرچه بارشه میبره خونه ش!
باور نمیکنی بیا پست خراسان رضوی سوال کن... جاهای دیگه هم همینه

چیزهایی از پست های شهرهای مختلف ایران هرروز دارم میبینم که یکی دو تا نیست بخوام چشمپوشی کنم ازشون.

حتی بسته پستی رو بالا کشیدن، و صداشم درنیاوردن و تلفن هاشون رو هم جواب نمیدن - یا زیرمیزی میگیرن
اگر بسته که میفرمایید بسته خارجی باشه تحویل نزدیکترین گمرک پست به آدرس گیرنده میشه! اون هزینه پست هم کرایه پستی داخل کشور اون بسته هست (البته به نظر من خیلی گرون هست و در مورد گمرک هم میشه برد در خونه و گمرکی را دم در از گیرنده گرفت ولی معمولا به دردسرش نمی ارزه)
در مرد بسته های داخل کشور دو حال داره که تماس گرفتند! یکی اینکه دو باره به خونه طرف مراجعه کرده اند و اطلاعیه نوبت اول و دوم انداخته اند و طرف برای دریافتش نیومده و الان که باید بسته را برگشت بزنند بازهم برای کم شدن آمار برگشتی تلفنی تماس گرفته اند یا آینکه آدرس گیرنده و ... مشکل داشته و تنها راه پیدا کردن طرف تماس تلفنی بوده
عزیزجان من به شما قول میدم هر بار مشکلی در مورد پست پیش اومده یکجای کار از طرف گیرنده یا فرستنده مشکل داشته! شما دقیق مواردی که میگین مشکل داشته را بررسی کنید متوجه میشین که یکجایی یکی از این دونفر اشتباه کرده اند.
ببینید توی سیستم پست راحتترین کار تحویل مرسوله به گیرنده هست! به غیر از این هرکاری انجام بشه پشت سر اون یک عالمه کاغذ بازی دست و پاگیر اداری و جواب پس دادن به چهل نفر آدم علاف را در پی داره!
در مورد خونه بردن بسته ها شاید بعضی شهرستانهای کوچیک نیروی کافی برای اینکه عصر تکلیف بسته ها را مشخص کنند نداشته باشند و بیفته برای فرداش ولی خونه بردن مرسوله به معنی پیچوندنش نیست! مرسوله ای که تحویل پستچی میشه طی حداکثر دو روز باید تکلیفش مشخص بشه یا تحویل داده شده با امضاء طرف یا برگشت خورده به خاطر اشتباه بودن آدرس و ... یا اینکه دوبار به آدرس گیرنده مراجعه شده و هردوبار اطلاعیه انداخته اند و بعد تحویل مسوولش میشه که اگر طی مدت مشخص گیرنده برای دریافتش مراجعه نکرد (بستگی به نوع مرسوله داره که چه مدت نگه دارند) اونرو برگشت میزنند به آدرس فرستنده (توجه داشته باشید که در مورد خریدهای اینترنتی پرداخت در محل و بسته های گمرک برگشت مرسوله به فرستنده به معنی کار مجدد مجانی هست! پس تا جایی که بشه سعی می کنند توزیع بشه این موراد و تماس گرفتن هم به خاطر کم شدن این برگشتی هاست)
در مورد بالاکشیدن بسته اگر مطمئن هستید از طریق بازرسی پست پیگیری کنید! تحوبل ندادن بسته بین شش ماه تا دوسال حبس داره (به غیر از جرم دزدی که خودش مجازات خاص خودش را داره)

عزیزان سعی کنید با قوانین و رویه های پست آشنا بشید (معمولا پستچی که در خونه شما میاد اگر زمان مناسبی باشه ازش مورد خاصی را بپرسید توضیح میده براتون) اینجوری هم موارد اشتباهی که گفتم باعث خطا در رسوندن مرسوله میشه کم میشه و هم اگر حقی از شما ضایع شد می تونید شکایت کنید و پیگیری کنید.
در مورد شهرستانهای دیگه اطلاعی ندارم ولی با پست یزد اگر به مشکلی برخوردید توی پیام خصوصی اطلاع بدین تا اسم و مشخصات فرد مسوول پیگیری اش را بهتون بگم.
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,153
اگر بسته که میفرمایید بسته خارجی باشه تحویل نزدیکترین گمرک پست به آدرس گیرنده میشه! اون هزینه پست هم کرایه پستی داخل کشور اون بسته هست (البته به نظر من خیلی گرون هست و در مورد گمرک هم میشه برد در خونه و گمرکی را دم در از گیرنده گرفت ولی معمولا به دردسرش نمی ارزه)
در مرد بسته های داخل کشور دو حال داره که تماس گرفتند! یکی اینکه دو باره به خونه طرف مراجعه کرده اند و اطلاعیه نوبت اول و دوم انداخته اند و طرف برای دریافتش نیومده و الان که باید بسته را برگشت بزنند بازهم برای کم شدن آمار برگشتی تلفنی تماس گرفته اند یا آینکه آدرس گیرنده و ... مشکل داشته و تنها راه پیدا کردن طرف تماس تلفنی بوده
عزیزجان من به شما قول میدم هر بار مشکلی در مورد پست پیش اومده یکجای کار از طرف گیرنده یا فرستنده مشکل داشته! شما دقیق مواردی که میگین مشکل داشته را بررسی کنید متوجه میشین که یکجایی یکی از این دونفر اشتباه کرده اند.
ببینید توی سیستم پست راحتترین کار تحویل مرسوله به گیرنده هست! به غیر از این هرکاری انجام بشه پشت سر اون یک عالمه کاغذ بازی دست و پاگیر اداری و جواب پس دادن به چهل نفر آدم علاف را در پی داره!
در مورد خونه بردن بسته ها شاید بعضی شهرستانهای کوچیک نیروی کافی برای اینکه عصر تکلیف بسته ها را مشخص کنند نداشته باشند و بیفته برای فرداش ولی خونه بردن مرسوله به معنی پیچوندنش نیست! مرسوله ای که تحویل پستچی میشه طی حداکثر دو روز باید تکلیفش مشخص بشه یا تحویل داده شده با امضاء طرف یا برگشت خورده به خاطر اشتباه بودن آدرس و ... یا اینکه دوبار به آدرس گیرنده مراجعه شده و هردوبار اطلاعیه انداخته اند و بعد تحویل مسوولش میشه که اگر طی مدت مشخص گیرنده برای دریافتش مراجعه نکرد (بستگی به نوع مرسوله داره که چه مدت نگه دارند) اونرو برگشت میزنند به آدرس فرستنده (توجه داشته باشید که در مورد خریدهای اینترنتی پرداخت در محل و بسته های گمرک برگشت مرسوله به فرستنده به معنی کار مجدد مجانی هست! پس تا جایی که بشه سعی می کنند توزیع بشه این موراد و تماس گرفتن هم به خاطر کم شدن این برگشتی هاست)
در مورد بالاکشیدن بسته اگر مطمئن هستید از طریق بازرسی پست پیگیری کنید! تحوبل ندادن بسته بین شش ماه تا دوسال حبس داره (به غیر از جرم دزدی که خودش مجازات خاص خودش را داره)

عزیزان سعی کنید با قوانین و رویه های پست آشنا بشید (معمولا پستچی که در خونه شما میاد اگر زمان مناسبی باشه ازش مورد خاصی را بپرسید توضیح میده براتون) اینجوری هم موارد اشتباهی که گفتم باعث خطا در رسوندن مرسوله میشه کم میشه و هم اگر حقی از شما ضایع شد می تونید شکایت کنید و پیگیری کنید.
در مورد شهرستانهای دیگه اطلاعی ندارم ولی با پست یزد اگر به مشکلی برخوردید توی پیام خصوصی اطلاع بدین تا اسم و مشخصات فرد مسوول پیگیری اش را بهتون بگم.

حرفات قشنگه اما فقط حرفه .... در عمل ما چیز دیگه ای شاهد بودیم. بازرسی هاشونم الکیه :p
همه این راه هایی که شعاری گفتی ما عملاً طی کردیم و به نتیجه دلخواه نرسیدیم.... کار از جای دیگه خرابه!صحبتت درباره شکایت هم خیلی خیلی خنده دار بود.
احتمالاً شما اینا رو یک جا خوندی داری تکرار میکنی یا کارمند پست هستی داری بی جهت طرفداری سیستم معیوب رو میکنی. چون میگی هر زمان مشکلی هست یا فرستنده یا گیرنده مقصره!!! :general108:

پست یکی دو تا مشکل که نداره... من چند خط وقت صرف کردم نوشتم... وگرنه بخوام نقدشون کنم 10 صفحه میشه.
بیکارم مگه بیام درباره یک شرکت دولتی داغون صحبت کنم.. مگه بقیه جاها درسته که فقط این مشکل دار باشه؟ مردم از عملکرد پست ناراضی هستند و نسبت به هزینه ای که اخذ میکنه خدمات بدی میده.
ایرانه اینجا.
 
Last edited:

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
پست دو حالت بیشتر نداره! یا بسته را تحویل میده و پولش به حساب شما واریز میشه و یا برگشت میزنه که بعد چند روز مرسوله شما به خودتون برمیگرده! این نکته هم توجه داشته باشید که طبق قرارداد پست وقتی بسته ای برگشت میخوره شما هزینه ای بابت حمل و نقل بسته نمی دین و عملا اگر بسته ای برگشت بخوره پست متضرر شده است. (این مربوط به قراردادهای پرداخت در محل هست)
البته امکان خطا هست که اشتباها مرسوله برگشتی ثبت بشه و یا تحویل داده شده ثبت بشه ولی قطعا یکجایی توی سیستم این اشتباه مشخص میشه و اصلاحش میکنند.
سلام ممنون از توضیحات شما ولی علنا بدین شکل نیست. زیرا در این چند سال نزدیک دو سال دو میلیون تومان بسته ما ناپدید شده است.
امروز دومین بسته وصولی ما نیز برگشتی ثبت شده. من این مورد زو گزارش نمیدهم تا ببینم حرف شما صحت پیدا میکند یا خیر که در انجایی که میگویید مشخص میشود...

این نکته را هم اضافه کنم که پست یک سیستم امتیاز دهی به ادارات استانها داره که روی هرچیزی شما بگید از امکانات واگذار شده به اون استان گرفته تا میزان بودجه سال بعد تا مقدار اضافه کاری پرسنل همه بسته به این امتیاز هست و دو چیز هست که بیشترین تاثیر را توی امتیاز داره و کارمندان پست برای توزیع اینها هر کاری می کنند. اولیش سیمکارتهای رایتل هست و دومی خریدهای اینترنتی!
به خاطر خرید اینترنتی پست بخش مخصوصی توی ادارت توزیع ایجاد کرده قبلا پستچی ها بعد از توزیع میرفتند خونه و فردا تکلیف نامه های برگشتی و ... را مشخص میکردند اما الان باید همونروز آخر وقت برگردند اداره پست و تکلیف خریدهای اینترنتی را روشن کنند اگر تحویل شده رسید و پول را تحویل مسوول بدهند و اگر برگشت شده بسته را تحویل بدهند . همچنین معمولا توی هر اداره توزیع یکنفر مامور رسیدگی به مشکلات خرید اینترنتی هست مثلا اگر کسی از شما خرید بکنه ولی از تحویل گرفتن بسته خودداری کنه و مثلا بگه اون خرید نکرده و ... شما می تونید با مامور رسیدگی پست تماس بگیرید و ازش بخواهید به مساله رسیدگی کنه (مورد داشتیم که رییس حراست پست دستور داده به آدرس اون فردی که خرید انجام داده و تعمدا بدون دلیل تحویل نگرفته هیچ مرسوله ای حتی گواهینامه و پاسپورت هم ارسال نشه و زنگ برنند خودش بیاد برای تحویل اداره پست و اونجا بعد از اینکه ازش تعهد گرفتند که دیگه خرید الکی انجام نمیده گواهینامه و ... را بهش داده اند!!!) و همچنین اگر مشتری از خریدش ناراضی باشه میتونه توی پست از سایت شکایت کنه و اگر اثبات بشه موضوع کلاهبرداری هست اداره پست قرارداد سایت را لغو میکنه و دیگه سایت فروش به صورت پرداخت در محل از طریق پست نخواهد داشت)
از زمانی که گت وی آمده هیچ پیشرفتی را ما مشاهده نکردیم بلکه بدتر نیز شده است.
وصول هایی که هر هفته یک بار اتفاق می افته!! قبلا هر روز سیستم تغییر وضعیت داده میشد الان هر هفته یکبار!!!!!
وقتی بسته ای برگشت میخوره شما هزینه ای بابت حمل و نقل بسته نمی دین و عملا اگر بسته ای برگشت بخوره پست متضرر شده است.
اولا که در موقع برگشت از فروشنده کسر می گردداینجا پست هیچ ضرری نمیکند. اگر ضرر میکرد جلوش رو میگرفتند... و اینکه پست ماهی یک الی دوبار میاد از ما بسته را تحویل میگیره و ما خودمان بسته را به پست با آژانس تحویل میدهیم.... چون مامور پستش هر دفعه که میاد توقع شیرینی و .... اینا داره که من از این حرکات خوشم نمیاد.....
دوستان عزیز مامورین پست برای رسوندن بسته های شما کلی زحمت میکشند (عاشق چشم و ابروی شما نیستند اینکار را می کنند چون اگر مرسوله شما برگشت بخوره پولی گیرشون نمیاد) پس اگر ازشون تشکر نمی کنید دست کم با گفتن اینکه مامور پست بسته شما را بالا کشیده دلشون رو نشکنید!
مامور پست که بالا نمیکشه ... من منظورم شرکت پست و واسطه پستی است...
 

gafaneh

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2013
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
286
حرفات قشنگه اما فقط حرفه .... در عمل ما چیز دیگه ای شاهد بودیم. بازرسی هاشونم الکیه :p
همه این راه هایی که شعاری گفتی ما عملاً طی کردیم و به نتیجه دلخواه نرسیدیم.... کار از جای دیگه خرابه!صحبتت درباره شکایت هم خیلی خیلی خنده دار بود.
احتمالاً شما اینا رو یک جا خوندی داری تکرار میکنی یا کارمند پست هستی داری بی جهت طرفداری سیستم معیوب رو میکنی. چون میگی هر زمان مشکلی هست یا فرستنده یا گیرنده مقصره!!! :general108:

پست یکی دو تا مشکل که نداره... من چند خط وقت صرف کردم نوشتم... وگرنه بخوام نقدشون کنم 10 صفحه میشه.
بیکارم مگه بیام درباره یک شرکت دولتی داغون صحبت کنم.. مگه بقیه جاها درسته که فقط این مشکل دار باشه؟ مردم از عملکرد پست ناراضی هستند و نسبت به هزینه ای که اخذ میکنه خدمات بدی میده.
ایرانه اینجا.
دوست عزیز بنده ده سال پیش از اداره پست استعفا دادم به خاطر بعضی مسائل و اومدم بیرون!
ولی پدرم بازنشسته پست هست و برادرم هم کارمند پست هست و کسانیکه ده سال پیش باهاشون همکار بودم تو پایین ترین رده پست الان مدیران و روسای پست هستند.
به خاطر همین ارتباطات از سازوکارهای پست خبر دارم
قبول دارم که سیستم پست ایران سیستم خوبی نیست و خیلی جای کار داره تا قابل قبول بشه (قبلا توی هیمن سایت در مورد پست گفتم که مشکل بزرگ پست نداشتن رقیب قوی توی بخش خصوصی هست مثل سرویسهاس DHL و FEDEX)
ولی بعضی ایرادات شما را قبول ندارم چون اصولا امکان پذیر نیست مثل این مساله که مامور پست بسته شما را دزدیده باشه یا اینکه ده روز برای توزیع بسته هیچ اقدامی نکنه و روز یازدهم زنگ بزنه که بیایید بسته تون رو بگیرید!
سلام ممنون از توضیحات شما ولی علنا بدین شکل نیست. زیرا در این چند سال نزدیک دو سال دو میلیون تومان بسته ما ناپدید شده است.
امروز دومین بسته وصولی ما نیز برگشتی ثبت شده. من این مورد زو گزارش نمیدهم تا ببینم حرف شما صحت پیدا میکند یا خیر که در انجایی که میگویید مشخص میشود...


از زمانی که گت وی آمده هیچ پیشرفتی را ما مشاهده نکردیم بلکه بدتر نیز شده است.
وصول هایی که هر هفته یک بار اتفاق می افته!! قبلا هر روز سیستم تغییر وضعیت داده میشد الان هر هفته یکبار!!!!!

اولا که در موقع برگشت از فروشنده کسر می گردداینجا پست هیچ ضرری نمیکند. اگر ضرر میکرد جلوش رو میگرفتند... و اینکه پست ماهی یک الی دوبار میاد از ما بسته را تحویل میگیره و ما خودمان بسته را به پست با آژانس تحویل میدهیم.... چون مامور پستش هر دفعه که میاد توقع شیرینی و .... اینا داره که من از این حرکات خوشم نمیاد.....

مامور پست که بالا نمیکشه ... من منظورم شرکت پست و واسطه پستی است...
مساله این هست که شما کم کاری واسطه پستی و حتی کارمند خودتون رو میگذارید پای شرکت پست
توی همین سایت من خرید داشتم که یک هفته دیر دستم رسید و فروشنده میگفت مشکل از پست هست ولی وقتی بسته رسید دیدم تاریخ ارسالش مال 23 ساعت قبلش هست! جالبه توی تاپیک بهش گفتم که بسته دیروز ارسال شده و اونی که واسطه ارسال شما هست بهتون دروغ گفته جالب اینه که به جای پیگیری جناب فروشنده پست بنده را پاک کردند!!! (شانس آوردم با مدیران رفاقت نداشته وگرنه اخطار و بن هم پشت سرش بود!)
شما اون قسمت از کار که دست خودتون هست را درست انجام میدین ولی من بهتون میگم بخش عمده مشکلات شما به خاطر کم کاری واسطه ها یا اشتباه خریدارتون توی وارد کردن آدرس و مشخصات و یا عدم هماهنگی با اهل خونه هست.
بعضا باورتون نمیشه مردم توی آدرس دادن و ... چه اشتباهاتی می کنند! طرف هنوز که هنوز هست که از کدپستی ای که ده سال پیش توی شهر دیگه ای روی کارت ملی اش خورده استفاده میکنه! یا بعد از عوض کردن خونه پلاک خونه قدیمی را باخودشون می برند و توی آدرس همون پلاک را می دهند.
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,153
سنگ پای قزوین
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
اوضاع از آن چیزی که فکرمیکردم بیشتر وخیمه!!!!!!!!!!!!!
امروز 5 سفارش توزیع شده که به عنوان برگشتی ثبت شده توسط حسابدار ما کنترل شد...
حواس شما جمع باشد. تمام برگشتی ها رو چک کنید....
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
باز به مشکل خوردیم ....
بچه ها شما از این موارد دارید؟؟؟:general210:
 
بالا