برگزیده های پرشین تولز

وکیل خوب

hamed102

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2012
نوشته‌ها
412
لایک‌ها
63
سن
32
محل سکونت
مشهد
وکیل خوب در مشهد
بهترین وکیل پایه یک در مشهد
بهترین وکیل خانواده در مشهد
وکیل پایه یک دادگستری
best lawyer

1511852780-300x294.png

وکیل خوب در مشهد ، بهترین وکیل
در انتخاب وکیل باید دقت ویژه ای به خرج دهید، اکثر افراد به دنبال وکیلی حرفه ای و مجربی هستند تا پرونده هایشان را به آنها بسپارند.

مشخصه های یک وکیل خوب
1) یک وکیل خبره باید توانایی علمی، تجربه، حسن شهرت، سابقه مفید و در نهایت حق الوکاله منصفانه داشته باشد.
2) سوابق وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید از طریق کانون وکلای دادگستری قابل استعلام است، صرفاً به تبلیغات اینترنتی، تلویزیونی و سایر رسانه های جمعی اکتفا نکنید.
3) یک وکیل خوب در مشهد باید حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوقی را داشته باشد و نیز مراحل بسیار دشوار کانون وکلا را طی کرده باشد تا موفق به دریافت پروانه وکالت گردد.
4) ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل صرفاً جنسیت و سن او نباشد. در برخی از مواقع دیده شده است که یک وکیل جوان و تحصیل کرده خیلی بهتر از وکیلی با سن بالاتر و به ظاهر مجرب عمل می کند. این مورد درباره جنسیت وکیل ( زن یا مرد بودن ) نیز صدق می کند.
گروه وکلای دادگستری طلیعه داران عدالت یکی از بهترین مؤسسات حقوقی در مشهد می باشد و در صورتیکه برای انتخاب وکیل حرفه ای دچار تردید شده اید می توانید از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.



چگونه بهترین وکیل در مشهد را تشخیص دهیم؟
اعتماد، مسئولیت پذیری و صداقت

از اولین مسائلی که یک وکیل خبره باید به آن توجه نماید، رعایت اصول امانت داری و مسئولیت پذیری در عین صداقت است. امانت داری و قابل اعتماد بودن یک وکیل از این حیث اهمیت می یابد که وی، باید از تمامی اطلاعات موکل خود که به پیشبرد جریان پرونده کمک می کند اطلاع داشته باشد. در صورتی که وکیل نتواند اعتماد موکل را جلب کند، انتقال اطلاعات به منظور بررسی گرونده با مشکل انجام شده و نتیجه مطلوب از پرونده حاصل نمی شود.

تجربه کاری وکیل
سابقه وکیل مهمترین عامل در انتخاب یک وکیل است. هرچند وکلای پایه یک دادگستری می توانند در تمامی امور حقوقی به قبول وکالت بپردازند اما به طور قطع یک وکیل ملکی با تعداد زیادی پرونده های دعاوی ملکی در رزومه کاری خود، تجربه کاری را برای وکالت در امور حقوقی خانواده ندارد. سابقه کاری و حرفه ای وکیل مورد انتخاب خود را می توانید با مراجعه به کانون وکلای دادگستری جویا شوید.
 
بالا