برگزیده های پرشین تولز

ویژگی های یک قفس خوب برای نگهداری مرغ

aminparsian78

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 نوامبر 2014
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
5
سن
29
i428281_.jpg

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید قفس مرغ به آن توجه داشته باشید ویژگی های آن است که با توجه به آنها میتوانید تمایز آن را با دیگر دستگاه ها متوجه شوید برای همین منظور ما نکاتی را در همین رابطه برای شما گردآوری کرده ایم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

۱- به کارگیری مصالح توری مش گالوانیزه با ضخامت استاندارد در تمام قسمت های قفس

یکی از مهمترین ویژگی‌های قفس نگهداری پرندگان، به ویژه برای پرورش مرغ، ساخت قفس ها با ضخامت مناسب از توری مش گالوانیزه است. توری گالوانیزه در طولانی مدت، دچار زنگ زدگی نمی شود و دوام و استحکام لازم را دارد. فراموش نکنید از توری مرغی برای ساخت قفس استفاده نشود. برای طراحی قفس با استفاده از توری مش گالوانیزه، قطر معینی انتخاب می‌شود. این موارد با توجه به ظرفیت قفس و وزن پرندگان داخل قفس تنظیم می گردد؛ چرا که باید بتواند فشار وارد شده از طرف پرنده را به دیواره های قفس تحمل کند و از همه مهمتر، نقاط اتصالات و جوشکاری جدا نشود.

۲- ساخت قفس شاسی دار از مواد فولادی گالوانیزه

یکی دیگر از ویژگی های قفس خوب، استفاده از قفس هایی است که شاسی دار هستند و شاسی آن از جنس گالوانیزه ساخته شده است. در برخی از انواع قفس های متداول در بازار، به جای شاسی از اتصالاتی استفاده می‌شود که به صورت چپ و راست، قفس ها را به یکدیگر وصل کرده است. به مرور زمان این مدل قفس ها دچار تاخوردگی و انحنا می شوند؛ چرا که پرندگان داخل قفس بسیار در حرکت اند و کوچکترین فشار به دیواره های قفس، آنها را از شکل طبیعی خود خارج می کند. انواع قفس شاسی دار بدون نیاز به اتصالات بست یا سیم های اضافی، تنها بر روی شاسی ها و با استفاده از پیچ و مهره به هم متصل می شوند. قفس های شاسی دار برای نگهداری پرندگان، مجهز به چرخ هستند که به راحتی می‌توان آنها را در موقعیت های مختلف جابجا کرد.

منبع : ویژگی های یک قفس خوب برای نگهداری مرغ
 
بالا