برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش!
امروز اول اسفند 1401 دلار 50 تومنه و ما هنوز در ابتدای راه سقوط ارزش ریال هستیم. وقتی پیاز که همین سه چهار سال پیش کیلویی 300 تا تک تومن بود و الان شده کیلویی 45 هزار تومن؛ 150 برابر افزایش قیمت ....
قیمت پیاز روز جمعه رو گفتم. امروز دوشنبه است و نمیدونم چند شده.
لازمه ی امنیت؛ ثباته و ما در جهنم بی ثباتی زندگی می کنیم.
دوستان پاتوق نشین به یاد دارن گاهی به مناسبتی پاتوق به برخی مشتریانش به قید قرعه؛ صد گرم اسانس خالص اونتوس هدیه می داد! الان اصلا چنین داستانی امکان پذیر نیست!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
دوستان؛ سال کاری 1401 تمام شده و من از یکشنبه 28 اسفند تا 15 فروردین در تعطیلات هستم و امکانی برای ارسال سفارشهای احتمالی ندارم.بنا به تجربه ی 10 ساله؛ میدونم که برخی رفقا؛ چند ساعت مونده به سال تحویل یا حتی در چند روز اول نوروز یادشون میفته که عطر لازم دارن! این پست رو برای اونا نوشتم!

پیشاپیش برای همگی روزهای بهتری از آن چه در امسال تجربه کردیم آرزو میکنم. باشد که زندگی و وطنمان غرق در نور و شادی شود.

بهاران خجسته باد.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش؛
به پایان آمد این دفتر؛ حکایت همچنان باقی است.
مدیران پرشین تولز تصمیم به تعطیلی بخش بازارچه در پی تی گرفتن و برای همه ی کاربران بسته میشه. پاتوق عطربازها با همین رویه ای که در حدود یک دهه ی اخیر داشته؛ همچنان در خارج از پی تی به فعالیت خودش ادامه میده و واقعیت اینه که در چند سال اخیر چندان هم متکی به پی تی نبوده. این پست آخر من در پرشین تولز و پاتوق عطربازها در پی تی است و همه ی دوستان؛ هزاران نفری که طی این سالها عطرشون رو از من گرفتن؛شماره ام و شبکه های ارتباطی اجتماعی که من در آنها عضو هستم رو بلدن و میدونن کجا پیدام کنن!
با بهترین آرزوها برای تک تک شما دوستان؛
ایام به کام؛
عزت مستدام.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
درود و وقت خوش!
تصمیم نداشتم در اینجا پستی بگذارم بعد پست خداحافظی با پرشین تولز. چون بعدا امکان ارسال پستی در پاتوق نیست فقط خواستم تاکید کنم که پاتوق عطربازها هیچ پیجی در اینستاگرام نداره. اینو غالب دوستان میدونن؛ اما برای کسانی که بعدها میان و می خونن پاتوق رو ؛ لازمه بگم.
من چند روز پیش پیجی در اینستاگرام باز کردم تا نقاشی هایی که با هوش مصنوعی میکشم و تعدادش زیاد شده بود و نمی تونستم در گوشی نگه دارم؛ اونجا آپلود و آرشیو کنم. آیدی اینستاگرام من kaakhich (کاک هیچ هم اشاره داره به کورد بودنم - کاک - هم اشاره داره به هیچکاک؛تصویرساز متفکر؛ هم اشاره داره به سهراب سپهری ملقب به شاعر رنگها؛ در "ما هیچ؛ ما نگاه".)
اونجا بحثی از عطر نیست؛ اما به هر حال راهی برای ارتباطه.پیام بدین؛ می بینم و می تونم جواب بدم. پیشنهاد میکنم نقاشی هامو ببینید.تا الان حدود 270 تا کارم رو پست کردم. (امروز 23 اردیبهشت 1402 است) و ادامه داره. هر روز بخشی از وقتم صرف نوشتن متن نقاشی هایی میشه که هوش مصنوعی تبدیلش میکنه به تصویر. بهم زیر هر عکسی که بیشتر توجهتون رو جلب کرد کامنت بدین تا نظرتون رو بدونم.
منتظرتونم!
 
بالا