اون گیره ی چیزیو میکشه، با انبری، سیخی چیزی برس به اون و آزادش کن ک کاپوت باز شه. واسه ی ۴۰۵ دیگه رو ببینی متوجه میشی. کار ساده ایه.گیره جلوی کاپوت 405 که باعث می شه کاپوت رو بشه باز کرد کنده شده
راهی داره که بدون گیره کاپوت رو باز کرد؟
برای رفع مشکلش باید برم جلوبندی سازی یا مکانیکی؟
امکان اینکه این ایرادا به هم مربوط نباشن هست. چون در مورد دور موتور منم مثل شما مشکل داشتم ک استپ موتور عوض کردم درست شد. مشکل پرش دور موتور دارم ک پمپ بنزینم مشکل داره. پس نمیشه گفت دقیقا چیه!ماشین پرایده انژکتوریه. دیروز چراغ روغن توی حالتی که دور مورتور به زیر 1000 می رسید روشن می شد و یا سریع روشن و خاموش می شد. مثل این که حس کنه ماشین داره خاموش می شه. البته دور موتور خیلی کم نمی شه به حالتی که ماشین توی خلاص به لرزه بیفته. به محض گاز دادن هم چراغ روغن خاموش می شد. روغنش رو هم چک کردم، کم نبود. امروز از اول صبح که روشن شد دیگه با گاز و این ها هم خاموش نشد، توی هر دور موتوری هم روشن موند. مشکل از چیه؟
امکان اینکه این ایرادا به هم مربوط نباشن هست. چون در مورد دور موتور منم مثل شما مشکل داشتم ک استپ موتور عوض کردم درست شد. مشکل پرش دور موتور دارم ک پمپ بنزینم مشکل داره. پس نمیشه گفت دقیقا چیه!
بهتره ببرید تعمیرگاه، ممکنه اویل پمپ مشکل داشته باشه ک خطریه!
allthebest.ir
سلامماشین واشر سر سیلندر بسوزونه تابلو تر از این حرفاس!چیزی به نام نیم سوز شدن نداریم،یا سوخته یا سالمه دیگه،این ایرادی که شما داری از واشر سر سیلندر نیست،ماشین رو دیاگ بزن،اگه ایرادی نداشت باید ببری پیش یه مکانیک خبره،اینجور مواقع تجربه بیشتر از علم کمک میکنه به حل موضوع
@arashministar
مشکل استارتش چطور بود دقیقا؟؟206 منم مشکل استارت زدن داشت کلی استپر موتور عوض کردیم شمع عوض کن فلانو عوض کن چیکار کن از اخرم ماشین جوش اورد یه تعویض واشر و تراش پیاده شدیم مشکل استارتم کاملا حل شد!
Sent from my C6903 using Tapatalk
بعضی مواقع 2-3 بار بعضی 10 بار باید میزدیم که روشن بشه.اینطوری بود که استارت میزدم ماشین روشن میشد بلافاصله خاموش میشد یا دور موتور ضعیف بود بعد 3_4 ثانیه خاموش میکرد گاز میدادی بدتر میشد!!مشکل استارتش چطور بود دقیقا؟؟
allthebest.ir
حتی وقتی ماشین رو تازه خاموش کرده بودی بازم باید استارت زیاد میزدی؟؟بعضی مواقع 2-3 بار بعضی 10 بار باید میزدیم که روشن بشه.اینطوری بود که استارت میزدم ماشین روشن میشد بلافاصله خاموش میشد یا دور موتور ضعیف بود بعد 3_4 ثانیه خاموش میکرد گاز میدادی بدتر میشد!!
Sent from my C6903 using Tapatalk
معمولا نه ولی همه جورشو دیدیم [emoji16]حتی وقتی ماشین رو تازه خاموش کرده بودی بازم باید استارت زیاد میزدی؟؟
allthebest.ir
یا عوضش کن نوشو بخر بنداز یا بده سیخ بزنندوستان برای تمییز کردن مسیر اب رادیاتور 405 کلاسیک مدل سال 72 نظرتون چیه؟ برم سرکه بگیرم یا از این اسید مسیدای مخصوص؟
z1
والا چرا فک میکنید باید از موتور ۲۰۶ بیشتر از پراید محافظت کرد؟ با اینکه موتور ۲۰۶ با کیفیت تره پس اگه کمتر حواستون بهش باشه خطرش کمتره. هرچی خواستی بندازه. من دوستم سالها ۲۰۶ داشت همیشه ارزونترین روغن و غیره رو میریخت هیچیم نشد!اقا این فیلتر روغن 206 اصل و فرع داره؟ جنس خوبشو از کجا بگیریم که خبر مرگش کار کنه مثل ادم؟[emoji21]
Sent from my C6903 using Tapatalk
موتور 206 کجا و پرایت کجا!فلسفه دو ماشین کلا جدایه!والا چرا فک میکنید باید از موتور ۲۰۶ بیشتر از پراید محافظت کرد؟ با اینکه موتور ۲۰۶ با کیفیت تره پس اگه کمتر حواستون بهش باشه خطرش کمتره. هرچی خواستی بندازه. من دوستم سالها ۲۰۶ داشت همیشه ارزونترین روغن و غیره رو میریخت هیچیم نشد!
allthebest.ir
والا چرا فک میکنید باید از موتور ۲۰۶ بیشتر از پراید محافظت کرد؟ با اینکه موتور ۲۰۶ با کیفیت تره پس اگه کمتر حواستون بهش باشه خطرش کمتره. هرچی خواستی بندازه. من دوستم سالها ۲۰۶ داشت همیشه ارزونترین روغن و غیره رو میریخت هیچیم نشد!اقا این فیلتر روغن 206 اصل و فرع داره؟ جنس خوبشو از کجا بگیریم که خبر مرگش کار کنه مثل ادم؟[emoji21]
Sent from my C6903 using Tapatalk
یا عوضش کن نوشو بخر بنداز یا بده سیخ بزنن
عوضش کنی فکر میکنم بهتر باشه !
سرکه هم من نشنیدم بریزن تو رادیات واسه تمیز کردن !
منظورم کل سیستم خنک کننده بود
رادیات جرم گرفته رو با سرکه صنعتی تمییز میشه کرد
انجام شد درضمن !
z1