برگزیده های پرشین تولز

پيدا كردن سايت هايي كه روي يه سرور هستن

athar

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
968
لایک‌ها
8
محل سکونت
In the waves
دامنه های ir رو نشون نمیده!!!!!
تفسیر: اصلا آدم حساب نمیکنه .ir رو.
این سیستم از Whois استفاده میکنه و Whois هر دامین کشوری مربوط به خودش هست. مثلا
 

Persianit

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2005
نوشته‌ها
907
لایک‌ها
16
سن
38
محل سکونت
پای کامپیوتر
اطهر حال میکنم با مثالهات
توی هر تاپیکی با یک مثال باحال مشکلو حل میکنی
 

میلاد

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
4
سن
37
محل سکونت
Esfahan
سلام
سایتی نیست که لیست تمام دامنه ها از جمله لیست دامنه های IR را از روی آی پی نشون بده؟
 

mo|-|sen

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,368
لایک‌ها
50
محل سکونت
KASHAN
ببینید این مسئله بر میگرده به این که اول باید بدونید یک سرور چند تا ip داره امکان داره همین pt خودمون بیش از 200-300 تا ip داشته باشه ، حالا شما ها چه جوری توقع دارید که بتونید تمامی این ip ها رو بفهمید و بشینید تک تک اونا رو حساب کنید بعد میفمید چند تا سایت هست
که اینم فکر نمی کنم مقدور باشه چون pt یه dns نداره که ......
حالا این نظر منه ، باید بقیه دوستان هم بیان نظر بدند تا ببینیم راهی هست یا نه
ولی تا موقعی که لیست تمام ip های یه سرور رو نداشته باشید بیخیال بشید
ولی یه چیزی دیگه هم هست اینکه pt نمیاد بیخود درخواست Ip کنه که هیچ وقت استفاده نمیشه و فکر کنم تو whois اولیه که بگیرید میتونید تمام سایتا رو ببینید و امکان داره که روی هر سایتی دوباره چند تا سایت دیگه باشه که اینو تو whois اولیه نشون نمی ده

در ضمن تمام اینا مربوط به یک سرور هست امکان داره pt بیش از یکی داشته باشه که کار مشکل تر میشه .... :wacko:
 

athar

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
968
لایک‌ها
8
محل سکونت
In the waves
اولا وب سرورها معمولا تمام سایتهاشون رو روی IP اصلی خودشون قرار میدن و IP های دیگه مربوط به سایتهایی هست که قراره SSL داشته باشه یا .... احتمالا یه وب سرور بیشتر از 5-6 IP نداره! پی تی 200-300 تا داره؟! :lol:
یه راه سخت برای پیدا کردن سایتهای مربوط به یه هاستینگ هست, امکان داره جواب نده اما معمولا جواب میده.
به دلیل اینکه هاستینگها از DNS ها به شکل ns1.domainname.com ns2.domainname.com استفاده میکنن و برای سرورهای دیگه معمولا فقط شماره DNS رو عوض میکنن میتونید تمام DNS هایی که میتونه وجود داشته باشه رو بگردید و امتحان کنید که وجود داره یا نه و در صورت وجود IP اون رو در بیارید. فرضا برای پرشین تولز تمام ns1 تا ns20 رو سرچ کنید. معمولا DNS ها رو به همین شکل تنظیم میکنن.
ضمنا, سایتهایی که به صورت Addon اضافه شدن باشن هم توی دیتابیس هایی مثل whois.webhosting.info نشون داده میشن. چون تنها چیزی که اونا بهش کار دارن اینه که DNS اون دامین IP اون سرور هست. کاری ندارن که به چه صورت به سرور اضافه شده!
برای .ir هم تا اطلاع ثانوی تماس با مشترک مورد نظر مقدور نمیباشد! مگر اینکه یه شرکت که به دیتابیس whois دامینهای .ir دسترسی داره بیاد و این اطلاعات رو طبقه بندی کنه و اونها رو بر حسب IP هر دامین لیست کنه. کاری که دقیقا whois.webhosting.info انجام میده و در این صورت به لیست سایتهای روی یک IP /و احتمالا روی یک سرور/ دسترسی خواهید داشت.
 

athar

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
968
لایک‌ها
8
محل سکونت
In the waves
ضمنا, روش دیگه برای پیدا کردن لیست سایتهای .ir روی یک IP اینه که بشینید و دونه دونه سایتهای ir که وجود داره رو پینگ کنید و هر کدوم IP مورد نظرتون رو داشت اون رو یادداشت کنید!! :lol: اگه برنامه ای بنویسید که این کار رو به طور خودکار انجام بده میتونید به راحتی سایتی مثل whois.webhosting.info راه اندازی کنید. مشکل لیست دامینهای .ir هست که واسه در آوردن اونها هم باید راهی باشه. مثلا یه روبوت که تمام حروف موجود رو توی whois دامینهای .ir سرچ کنه و ببینه این دامین وجود داره یا نه. اگه وجود داشت اون رو پینگ میکنه و .... یا حتی اصلا نیاز به این مرحله نیست. اون برنامه ای که ping میکنه رو طوری تنظیم کنید که تمام ترکیبهای موجود حروف رو پینگ کنه. راه دیگش هم پرداخت مقداری رشوه به کارمندان شرافتمند مربوطه هست که توی این حالت بیشترین امکان موفقیت وجود داره و مطمئن باشید به مراد دلتون میرسید!! اینهمه گفتم..... حالا شاید جایی باشه که لیست رو مفتی در اختیارتون بذاره!! :lol:
 
بالا