برگزیده های پرشین تولز

پینگ کردن سایت ping اطلاع موتور جستجو از انتشار مطلب جدید

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
تمام وبمستران و مدیران سایتها به دنبال ایندکس سریعتر مطالب جدیدشان در موتورهای جستجو مانند گوگل جهت گرفتن ورودی و بازدیدکننده از آنها هستند. علاوه بر نکاتی که باید در هنگام نگارش مطلب رعایت کرد برخی اقدامات را نیز باید بعد از انتشار مطلب جدید انجام داد تا پست نوشته شده زودتر ایندکس شود یکی از این اقدامات پینگ کردن سایت ping و اطلاع به موتور جستجو از انتشار مطلب جدید است که هم می توان از طریق سایتهایی که قابلیت ارسال پینگ به موتورهای جستجو را دارند اقدام کرد و هم از افزونه و یا تنظیمات خود وردپرس برای این منظور استفاده کرد. در این مطلب از دکو وب روشهای ارسال ping یا پینگ کردن سایت معرفی و آموزش داده می شود پس تا انتها همراه ما باشید.

ping-content-google.jpg


روشهای پینگ کردن سایت ping در گوگل و سایر جستجوگرها

شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که از نظر فنی ping پینگ کردن وب سایت و وبلاگ یه چه معناست و در چه بازه زمانی باید آنرا انجام داد؟ در پاسخ می توان گفت پینگ کردن در زمینه وب سایت سیستمی بر پایه پروتکل XML-RPC است که وظیفه اطلاع خزنده موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و … را از به روز شدن و انتشار محتوای جدید بر عهده دارد یا در اصطلاح اطلاع از آپدیت شدن سایت برای ایندکس سریعتر مطالب می باشد.

اگر از وردپرس استفاده می کنید می توانید با مراجعه به بخش ” تنظیمات > نوشتن > آگاهی دهنده‌های به‌روز شدن سایت ” لیست سرویس های اطلاع رسانی را وارد کنید. وردپرس در صفحه Update Services چندین آدرس برای افزودن در این بخش نام برده همچنین وب سایت Ping-o-Matic را جهت پینگ کردن سایت معرفی و تائید کرده است. بعد از ورود به سایت در فیلدهای موجود عنوان، آدرس سایت و آدرس فید را وارد کنید سپس تیک تمام سایتهای اطلاع رسانی را بزنید و بر روی ارسال ping کلیک کنید. از نظر زمان نیز بهترین موقع برای پینک کردن وب سایت در زمان انتشار مطالب جدید می باشد یعنی اگر در روز ۳ مطلب منتشر می کنید بعد از انتشار تمام مطالب عمل پینگ را انجام دهید و نیازی به سه بار پینگ کردن نیست.

پیش از این در دکو وب مجموعه فیلم های فارسی آموزش نوشتن مطلب سئو شده و بهینه برای ایندکس سریعتر و گرفتن رتبه های برتر موتورهای جستجو را منتشر کرده ایم که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.
 
بالا