برگزیده های پرشین تولز

آیا مطلب چرا استانبول سفر کنیم؟ مورد استفاده شما قرار گرفت؟ چرا؟

  • بله

    Votes: 2 100.0%
  • خیر

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    2

nujan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
34
دلایل زیادی برای انتخاب تور استانبول وجود دارد. شاید یکی از دلایل آن این باشد که استانبول ترکیه همسایه کشور ما هست. بنابراین براحتی می توانیم تور ارزان استانبول را پیدا کرده و به ترکیه سفر کنیم. بسیاری از افراد از راه زمینی یا هوایی به این کشور سفر می کنند. دلیل دیگه زبان این کشور هست که به زبان بسیاری از هموطنان ایرانی نزدیک می باشد. به همین دلیل فرهنگ و آثار باستانی و تاریخی آن از جمله موزه ها و مساجد بسیار با کشور ایران و فرهنگ ما مشترک می باشد. از جمله اینکه می توان با فرهنگ غنی عثمانی آشنا شد.
استانبول از مهمترین گالری های هنری و موزه های ترکیه است که نه تنها آثار تاریخی شگفت انگیز ترکیه را نمایش می دهد، بلکه نمایشگاه های هنرمندان مشهور محلی و بین المللی را نیز نمایش می دهد.
استانبول دارای دو قاره است؛ آسیا و اروپا. شما می توانید از آب های جدا شده از آسیا و اروپا عبور کنید و از زیبایی سفر لذت ببرید.
در استانبول یک شب زنده داری را تجربه کنید. مکان های زیادی وجود دارند که شب را شگفت انگیز می کند.
در این شهر می توانیم غذاهای مختلف ترکی شامل انواع دسرها را تجربه کنید. هنگامی که به استانبول سفر می کنید، باید از هر دو بازار منطقه، خیابان های خرید و بازار بزرگ توریستی و بازار ادویه بازدید کنید.
جهت اطلاع از قیمت تور استانبول و رزرو تور استانبول می توانید از سایت گشت نوید دیدن کنید.:general108::general607:
 
بالا