nasimparsi
Registered User
- تاریخ عضویت
- 25 ژوئن 2007
- نوشتهها
- 1,183
- لایکها
- 124
دوستان من یک تجربه کوتاه رو باهاتون درمیون میزارم
ما نرم افزار حسابداری محک رو خریداری کردیم. بعد از مدتی نرم افزار رو خواستیم ارتقا بدیم. از بخش پشتیبانی درخواست ارتقا دادیم. یکی از همکاران بخش پشتیبانی نرم افزار حسابداری محک کار ارتقا رو بعد از چند ساعت نتونست انجام بده! و در نهایت نرم افزار رو پاک کرد و از ما خواست که یک درخواست استفاده از "قفل الکترونیکی" رو امضا کنیم! ما هم از همه جا بی خیر این درخواست رو امضا کردیم
بعدا متوجه شدیم که یک محدودت 2 بار استفاده از این قفل وجود داره و اگر 2 بار استفاده بشه برای بار سوم باید 10% از مبلغ کل نرم افزار رو باز پرداخت کنیم!
در نهایت همین خانم در بخش پشتیبانی نرم افزار محک، نرم افزار رو پاک کرد و دوباره نصب کرد و مشخص شد که با این کار هم مشکل حل نمی شه و یعنی یک بار استفاده از این کد رو به راحتی سوزوند
فرداش یک شخص دیگر از پشتیبانی که به نظر واردتر بود تونستن نرم افزار رو ارتقا بده و مشخص شد اصلا نیازی به سوزاندن این قفل نبوده
بعدها هارد ما سوخت و نیاز به استفاده از این کد به وجود اومد. با پشتیبانی و بخش فروش نزدیک به 1 هفته تماس می گرفتیم و درخواست دادیم این 1 بار رو که با اشتباه بخش پشتیبانی نرم افزار حساب داری محک سوخته بود به ما برگردونن. بعد از 1 هفته ( هر روز می گفتن زنگ می زنیم و زنگ نمی زدن!) به اصلاح گفتند مدیریت قبول نکرده! به همین سادگی
این بود یک تجربه در استفاده از نرم افزار حسابداری محک
البته ما با مدیریت به صوذرت مستقیم نتونستیم درتباطی برقرار کنیم چون اصلا راه ارتباطی با مدیریت وجود نداشت.
ما نرم افزار حسابداری محک رو خریداری کردیم. بعد از مدتی نرم افزار رو خواستیم ارتقا بدیم. از بخش پشتیبانی درخواست ارتقا دادیم. یکی از همکاران بخش پشتیبانی نرم افزار حسابداری محک کار ارتقا رو بعد از چند ساعت نتونست انجام بده! و در نهایت نرم افزار رو پاک کرد و از ما خواست که یک درخواست استفاده از "قفل الکترونیکی" رو امضا کنیم! ما هم از همه جا بی خیر این درخواست رو امضا کردیم
بعدا متوجه شدیم که یک محدودت 2 بار استفاده از این قفل وجود داره و اگر 2 بار استفاده بشه برای بار سوم باید 10% از مبلغ کل نرم افزار رو باز پرداخت کنیم!
در نهایت همین خانم در بخش پشتیبانی نرم افزار محک، نرم افزار رو پاک کرد و دوباره نصب کرد و مشخص شد که با این کار هم مشکل حل نمی شه و یعنی یک بار استفاده از این کد رو به راحتی سوزوند
فرداش یک شخص دیگر از پشتیبانی که به نظر واردتر بود تونستن نرم افزار رو ارتقا بده و مشخص شد اصلا نیازی به سوزاندن این قفل نبوده
بعدها هارد ما سوخت و نیاز به استفاده از این کد به وجود اومد. با پشتیبانی و بخش فروش نزدیک به 1 هفته تماس می گرفتیم و درخواست دادیم این 1 بار رو که با اشتباه بخش پشتیبانی نرم افزار حساب داری محک سوخته بود به ما برگردونن. بعد از 1 هفته ( هر روز می گفتن زنگ می زنیم و زنگ نمی زدن!) به اصلاح گفتند مدیریت قبول نکرده! به همین سادگی
این بود یک تجربه در استفاده از نرم افزار حسابداری محک
البته ما با مدیریت به صوذرت مستقیم نتونستیم درتباطی برقرار کنیم چون اصلا راه ارتباطی با مدیریت وجود نداشت.