برگزیده های پرشین تولز

چطور برای برندمان اسم خاص انتخاب کنیم؟؟

totaleternity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2018
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
34
سلام،روزتون بخیر
اگر شما نیاز به انتخاب اسامی خاص برند برای محصول، خدمات یا کسب و کار خود داشته باشید، با در نظر گرفتن اهمیت نام تجاری خود، ابتدا اسامی خاص برند را گسترش دهید و سپس نام تجاری خود را تقویت کنید. بدون تردید انتخاب نام با وجود این که از مراحل اولیه در برند سازی است، یکی از اصلی ترین مراحل برند سازی حرفه ای به شمار می رود.

مثال هایی در این مورد وجود دارد که ابتدا با آن ها آشنا خواهیم شد:
  1. از نام موسس یا مخترع (Hewlett-Packard) استفاده کنید.
  2. توصیف آنچه انجام میدهید (خطوط هوایی جنوب غربی)
  3. یک تجربه یا تصویر را توصیف کنید (Sprint)
  4. یک کلمه خارج از محتوا (اپل)
  5. یک کلمه بسازید (گوگل)
فرایند تصمیم گیری در انتخاب اسامی خاص برند
مهم است که تصمیم بگیرید که اسامی خاص برند شما باید معنی و مفهوم داشته باشد. برای مثال، اگر شما یک شرکت خدمات انتخاب نام برند کسب و کار را اداره می کنید، نام شما یک نمونه از کار شماست – این اسامی خاص برند باید عالی باشد، درست است؟ توجه: مجموعه ای از گام های جامع را داریم؛ قالب های تعاملی گام به گام برای کمک به انتخاب یک نام تجاری عالی برای یک محصول، خدمات یا کسب و کار که…

باید آن را امتحان کنید…
همه این شرکتها ممکن است خدمات خوبی داشته باشند، سالها تجربه داشته باشند و رکوردهای عالی داشته باشند. اگر شما سه شرکت را برای پیشنهاد پروژه خود برای نام محصول، خدمات یا کسب و کار خود انتخاب کردید، ابتدا باید با آن ها تماس بگیرید… آیا به یک شرکت با یک نام منحصر به فرد، نام متوسط یا بدون نام تماس می گیرید؟ کدام یک از اسامی خاص برند تجاری را برای شرکت، شما انتخاب می کنید؟

این مثال نشان می دهد که شما یک فرصت برای ایجاد اولین نتیجه را دارید. بسیاری از مشتریان بالقوه شما، ممکن است تقریبا هیچ چیزی درباره شرکت، محصول یا سرویس شما نداشته باشند، و یک نام عالی می تواند یک تصور بزرگ و درهای باز را ایجاد کند. نام ضعیف میتواند آن ها را خنثی کند. این فرآیند چالش برانگیز است، زیرا در دنیا بیش از 24 میلیون کسب و کار وجود دارد. قانون علامت تجاری و برند ها از سامی تجاری کسب و کار محافظت می کند، بنابراین هنگامی که یکی از اسامی خاص برند را پیدا می کنید مطمئن شوید که می توانید از آن استفاده کنید. اگر قانون کپی رایت نقض شود، پس از سرمایه گذاری زمان و پول زیاد، ممکن است مجبور شوید نام تجاری جدید خود را رها کنید.

مطلب کامل را در صفحه ی بخوانید.
 
بالا