برگزیده های پرشین تولز

fekreabi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
13
کسب و کار اینترنتی نیازمند ایجاد اعتماد در فضای اینترنت می باشد، همچنین این نکته را باید بدانید که ایجاد اعتماد در فضای اینترنت به نسبت فضای فیزیکی کمی سخت تر است، زیرا در فضای فیزیکی شما شخص را به صورت رو در رو خواهد دید، اما در دنیای اینترنت این ارتباط تنها از طریق یک وب سایت می باشد.



1-محتوای جذاب تولید کنید
اگر شما در حوزه ای که تخصص دارید تولید محتوا کنید، کابران متوجه خواهند شد که شما در این حوزه یک متخصص هستید، همچنین محتوای جذاب اولین چیزی خواهد بود که توسط مخاطبان خوانده می شود و عامل اصلی متقاعد کردن افراد برای خرید کردن از شما می باشد، البته تکنیک های نوشتن محتوای جذاب را در محصول استاد تولید محتوای جذاب شوید را به صورت کامل آموزش داده ایم.



2-عامل انسانی را فراموش نکنید
سعی کنید کاری انجام دهید که دیگران شما را بتوانند ببینند، از عکس خود یا مجموعه کاریتان در وب سایت استفاده کنید، می توانید از این تصاویر در صفحات درباره ما یا نوار کناری سایت (ساید بار) استفاده کنید.



حتی می توانید از ویدئو استفاده کنید، حتی اگر 1 الی 2 ویدئو هم تولید کنید که در آنها خودتان ایستاده اید و مجموعه خودتان را معرفی می کنید، می تواند بسیار مفید باشد.



3-برای مطبوعات اینترنتی بنویسید
سعی کنید گاهی اوقات مطالبی را برای مجلات اینترنتی بنویسید تا مطالب شما در آنها منتشر شود، اینگونه افراد بیشتری شما را خواهند شناخت.



4-پست مهمان بنویسید
وب سایت های بسیاری هستند که مقالات شما را برای انتشار قبول خواهند کرد، کافی هست در اینترنت واژه پست مهمان را جستجو کنید و خواهید دید وب سایت های زیادی هستند که پست مهمان را قبول می کنند، این کار می تواند به شما کمک بیشتری کند.



5-در جوامع مجازی حضور داشته باشید
رسانه های مجازی و یا همان جوامع مجازی، محیط های بسیار دوستانه تری هستند و افرادی که از این طریق با شما آشنا می شوند و سپس به سایت می رسند راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد.



6-کتاب های الکترونیکی بنویسید
ایجاد محتوا به شکل فایل های pdf می تواند به راحتی دانلود شود و در اختیار افراد مختلفی قرار گیرید و حتی به صورت آفلاین مطالعه شوند، افرادی که کتاب شما را خواهند خواند به سادگی و به راحتی با شما هم آشنا خواهند شد. همچنی اینگونه فایل ها به راحتی به اشتراک گذاشته می شود.



7-راه های ارتباطی را افزایش دهید
سعی کنید از دسته وب سایت هایی نباشید که تنها پل ارتباطی با آنها تنها یک ایمیل می باشد، حتما یک شماره تماس برای ارتباط با کاربران داشته باشد و اگر می خواهید یک قدم فراتر بروید می توانید از جوامع مجازی موبایلی مانند واتس آپ و تلگرام برای ارتباط با کاربران خود استفاده کنید.



صحبت پایانی
در این مقاله 7 روشی که می تواند شما را در اینترنت معتبر کند گفتیم ، اگر از این 7 نکته به خوبی استفاده کنید به زودی تغییرات بزرگی را شاهد خواهید بود، یکی از این تغییرات این می باشد، افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند با ذهنیت مثبت تری وارد سایت شما می شوند و آمار خرید از وب سایت افزایش پیدا می کند.

منبع : فکر آبی
 
بالا