برگزیده های پرشین تولز

palizafzarCo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2016
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
13
سن
55
محل سکونت
تهران،میدان فردوسی،ابتدای خ.شهید سپهبد قرنی،پ 33
آیا محیط کسب و کار و یا منطقه مسکونی شما به میزان کافی از امنیت برخوردار است؟ آیا می دانید که چگونه می توانید بهترین دستگاه کنترل تردد مناسب را انتخاب نمایید؟ آیا شما صاحب برخی از مناطق یا شغل هایی هستید که "محدودیت مکانی" دارند؟ در این صورت شما می توانید جهت کنترل تردد افراد از سیستم های کنترل تردد پالیزافزار استفاده نمایید. قبل از شروع خرید دستگاه کنترل تردد مهم است بدانید دقیقا از یک سیستم کنترل دسترسی چه انتظاری دارید.
اگر شما قصد راه اندازی سیستم امنیتی در منزل خود را دارید، ممکن است بخواهید از راه دور مواردی مانند قفل کردن درب به طور اتوماتیک، روشن و خاموش کردن تهویه هوا یا چراغ های روشنایی منزل را کنترل کنید. شما همچنین می توانید سیستم کنترل دسترسی خود را با دوربین های امنیتی یکپارچه کنید تا بتوانید خانه خود را توسط یک گوشی هوشمند در حالی که خودتان در جای دیگری حضور دارید، نظارت نمایید.

اگر شما یک سیستم کنترل دسترسی برای کسب و کار خود نصب می کنید، ممکن است بخواهید مشخص نمایید که کدام کارمندان می توانند به کدام بخش های مختلف ساختمان دسترسی پیدا کنند. در مورد محل های ورود و خروج، ویژگی های فیزیکی ساختمان، هر گونه آسیب پذیری بالقوه، ساعت های کاری و تعداد افرادی که هر روز وارد ساختمان می شوند، همه این موارد را به خوبی در نظر بگیرید. هر چیزی نظیر مزاحمان، مجرمان، کارمندان ناراضی، تروریست ها، بلایای طبیعی و غیره که می تواند به عملیات بحرانی و دارایی های یک کسب و کار آسیب برساند، تهدید امنیتی است. مهم است بدانیم که بهترین سیستم امنیتی برای یک ساختمان همیشه سیستم پیشرفته نیست. ارزیابی دقیق از نیازها و اهداف امنیتی به مدیریت کسب و کار کمک می کند تا سیستمی انتخاب شود که به بهترین شکل امنیت موردنظر را برقرار نماید.

شما عزیزان جهت ادامه مطالعه این مطلب و آشنایی بیشتر با المان های مختص انتخاب دستگاه کنترل تردد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.palizafzar.com/fa/articles/how-to-choose-the-best-access-control-device

How_to_choose_the_best_access_control_system.jpg

how-to-choose-the-best-access-control-system-jpg.1105242
 
Last edited:
بالا