• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کاهش رتبه سایت ها به وسیله گوگل پاندا

pedram-19

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2010
نوشته‌ها
246
لایک‌ها
15
محل سکونت
تهران
چاره ای نیست، باید بدانید که می بایست با آن روبرو شوید! نامش پاندای گوگل (یا گوگل پاندا) است، آخرین الگوریتم جستجوی گوگل که هدفش ارتقای محتوای باکیفیت سایت ها به وسیله کاهش رتبه سایت های با محتوای پایین می باشد. پس از آن که پاندا منتشر و آپدیت شد، مشاهده شد بسیاری از سایت ها به شدت توسط این الگوریتم تحت تاثیر واقع شده اند، اما بدترین شایعه ای که وجود دارد این است که آن سایت ها تقریبا هیچ کاری برای بازیابی رتبه و ترافیک از دست رفته ی سایت شان انجام نداده اند!
نکته قالب توجه این است که در وب علاجی قطعی برای آپدیت پاندا وجود ندارد و طبق دانسته های ما پاندا تقریبا یک فیلتر کیفیت محتوا (content quality filter) محسوب می شود. تا کنون حتما این ضرب المثل را شنیده اید که می گوید “پیشگیری بهتر از درمان است”⃰ ، در این پست می خواهیم با توجه به این ضرب المثل پنج ترفند ضروری را به شما معرفی کنیم که به وسیله آن ها می توانید از این که توسط پاندای گوگل مورد قضاوت قرار بگیرید پیشگیری کنید.

۱٫ جداسازی محتوای با کیفیت پایین

احتمالا بهترین کاری که در گام ابتدایی می توانید انجام دهید جداسازیِ تمامی محتوایی که بطور خودکار ایجاد شده اند (auto-generated)، می باشد. برای این که رتبه ی کل سایت کاهش نیابد فهرست بندیِ محتوای کم کیفیت سایت را بلوکه نمایید. محتوای کم ارزش می تواند بطور ناگهانی به سقوط سایتتان بی انجامد حتی اگر حجم زیادی از محتوای سایتتان با ارزش و منحصر بفرد باشد.
برای اطلاع از این که محتوای سایت شما کم ارزش یا پر ارزش است توجه تان را به چند پرسش مفید که از وبمستر بلاگ اصلی گوگل پرسیده شده جلب می نماییم. این پرسش ها شما را در تعیین محتوای کم کیفیت یاری می رسانند:

آیا سایت دارای مقالاتی تکراری، کپی و یا با اشتراکات زیاد در تاپیک های مشابه یا یکسان که تنها در تعدادی از کلمات کلیدی با یکدیگر اختلاف دارند، می باشد؟
آیا مقالات، کوتاه، بی اساس و به عبارت دیگر فاقد جزئیات مفید هستند؟
آیا جزئیات صفحات با دقت و مراقبت زیاد تولید شده اند؟
آیا این مقاله ای که نگاشته شده دارای اشکالات املائی، ادبی و یا واقعی می باشد؟

نکته ی جالب توجه این است که در بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک محتوای با کیفیت پایین یکسانی مشاهده می شود. به طور مثال چرا باید توصیفی متفاوت از یک جفت کابل صدا در هر سایت و یا هر صفحه از سایت شما موجود باشد؟ برای پرهیز از این که پاندا محتوایی را به عنوان “کیفیت پایین” برچسب بزند می بایست هر محتوا با توصیف و فهرست بندی منحصر بفردی مشخص شود. در واقع با این عمل در تئوری محتوایی یکتا خلق می کنیم.

۲٫ تمرکز بر محتوای منحصر بفرد

همانگونه که می دانیم هدف از بروز رسانی پاندا قضاوت در مورد محتوا و نیز سایت هایی است که به سرقت و کپی کاری می پردازند. یعنی برای این که جلوی اضافه شدن خود به بلک لیست پاندا را بگیرید می بایست دستبرد زدن به مقالات دیگران را متوقف نموده و واقعا بر روی تولید محتوای منحصر بفرد و با ارزش تمرکز کنید.

سعی کنید به موقعیت فعلی تان در صنعتی که در آن به فعالیت مشغولید نگاهی انداخته و به خودتان بگویید:

“خوانندگان من به چه موضوعاتی علاقه نشان خواهند داد؟”
“کدامیک از چیزهایی که به خوانندگانم پیشنهاد داده ام منحصر بفرد هستند؟ کدام محتوا تنها در سایت خودم هست و در هیچ جای دیگری وجود ندارد؟”

مقالات سایت های دیگر را کپی و تایپ مجدد نکنید، اما با اندیشه و موضوعات خودتان به خلق مقالات بپردازید. اگر در این رابطه به جزئیات بیشتری نیاز دارید به این مقاله مراجعه نمایید: how to run blogs that inspire.
How To Run Blogs that I.N.S.P.I.R.E

۳٫ تمرکز کردن بر روی منابع معتبر و قابل اطمینان

در مقاله ای از ریچارد بکستر با عنوان وبسایت های با کیفیت بالا – فاکتور رنکینگ جدید گوگل، در آپدیت جدید پاندا عواملی همچون اعتماد و منابع معتبر با اهمیت تلقی می شوند. این عوامل می توانند در امتداد لینک ها، توئیت ها و منابع مرتیط با سایتتان گسترش یابند.

طبق نظر نویسنده (ریچارد بکستر)، فاکتور اطمینان را می توان با استفاده از لینک هایی که به مقاله مورد نظر اشاره می کنند سنجید. در این زمینه هر چه لینک ها معتبرتر باشند به همان نسبت مقاله نیز قابل اعتمادتر خواهد بود. اگر هنوز هم تعداد لینک ها به اندازه کافی نبود شاید یک روش کوتاه مدت تر همچون آنالیز شبکه های اجتماعی مثل توئیتر و فیسبوک بتواند مفید واقع شود.

ما اغلب در مورد لینک ها صحبت می کنیم اما نباید فراموش کنیم که این خودِ محتوای سایت است که به عنوان یک فاکتور حیاتی توانایی جذب لینک های معتبر را داراست و البته باز خودش است که توسط گوگل پاندا در زمینه موثق و معتبر بودنش مورد قضاوت قرار می گیرد. در این بخش چند پرسش را که توسط وبمستر بلاگ اصلی گوگل فهرست شده اند را به شما ارائه می کنیم، این پرسش ها می توانند به شما در زمینه آشنایی با آنچه که آن ها به عنوان “محتوای معتبر” می نامند یاری رسانند:

شما به چه میزان به اطلاعاتی که در این مقاله تان ارائه می نمایید اطمینان دارید؟
در این مقاله که توسط یک کارشناس یا یک علاقمند نوشته شده چه کسی مطلب را به خوبی درک می کند؟ آیا ماهیت آن سطحی و ظاهربینانه نیست؟
آیا سایت توانایی صحه گذاشتن بر مطالبش را دارد؟
آیا هنگامی که به نام سایت برمی خورید می توانید به عنوان یک منبع قابل اطمینان آن را مورد تصدیق قرار دهید؟
آیا این صفحه از نوع همان صفحاتی است که شما تمایل دارید آنرا بوکمارک کرده، با دوستانتان به اشتراک گذارده و یا آنرا به دیگران پیشنهاد دهید؟

خود شما نیز به خوبی می دانید که پاسخ به این پرسش ها مشکل نیست اما چالش واقعی هنگام پیاده سازی این مفاهیم و پاسخ هاست. این پرسش ها را در ذهن داشته و محتوایتان را ایجاد کنید، نتیجه این خواهید بود که محتوای شما هم برای گوگل پاندا و هم خوانندگانتان بسیار مناسب خواهد بود.

۴٫ ثابت نگه داشتن نسبت سلامت تبلیغات

مطمئنا همه ما تمایل داریم از طریق تبلیغات به کسب درآمد بپردازیم اما به کار بردن تبلیغات می بایست بجا و اندیشمندانه باشد. سه حامی مالی (اسپانسر) با $۱۰K بهتر از بیست تبلیغ با $۵۰۰ می باشد. پایین نگه داشتن میزان تبلیغات به منظور حفظ نسبت سلامت (healthy ratio) نه تنها از نظر گوگل پاندا خوب است بلکه باعث بهبود تجربه خوانندگانتان در استفاده از سایت شما نیز می شود.

همان گونه که شما نیز می دانید تبلیغات در نهایت مطلوب است اما نداشتنِ یک رویه مناسب در زمینه تبلیغات می تواند به سرعت تجربه کاربری خوانندگانتان را از بین ببرد. استفاده زیاد از تبلیغات بر روی تجربه دیداریِ خوانندگان و سرعت بارگذاری صفحات تاثیر سوء می گذارد. نسبت سلامت تبلیغات همان فاکتوری است که باعث می شود خوانندگان سایت شما را – در مقایسه با سایت هایی که دارای تبلیغات مزاحم و زننده هستند – دوست داشته باشند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهند. رعایت موارد بالا به افزایش غیر مستقیم قابلیت اعتماد و اعتبار سایت شما منتهی خواهد شد.

۵٫ تایید و تصدیق بروز رسانی های گوگل پاندا

سایت هایی که تحت تاثیر گوگل پاندا قرار می گیرندبا تغییرات زیادی در آمار مشاهده صفحاتشان روبرو خواهند شد و هنگامی که از سرویس Google Analytics استفاده می کنید افت شدیدی را در ترافیک سایت شاهد خواهید بود. این امر ممکن است نشانه ای از حظور پاندا باشد. محدود نمودن پارامترهای جستجو در Google Analytics در بازار ایالات متحده نتیجه آشکاری از حمله پاندا را نشان خواهد داد. اگر متاسفانه قربانی پاندا شدید می توانید یکی از اعمال زیر را انجام دهید:

۱٫ تغییراتی که در بالا بدان ها اشاره شد را به کار گیرید.

۲٫ از گوگل بخواهید که رنک سایت شما را به حالت قبل باز گرداند.

انتظار بهبود آنی را نداشته باشید زیرا که پاندا تنها به صورت دوره ای بروز رسانی می شود. اگر پس از مطالعه این مقاله هنوز هم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از مقالات زیر استفاده نمایید:

فهرست بَری شوارتز و آرشیوهای پاندا از سایت Seoroundtable.com
Google Panda Survival Guide از مارک نانی
Guidance of Building High Quality Sitesاز Google Webmaster Central Blog

همواره به یاد داشته باشید تمام چیزی که پشت این بروز رسانی های پانداست تنها یادآوری یک نکته می باشد: don’t be evil.


منبع: Google Panda: پنج نکته ای که می بایست بدانید | مجله اينترنتی گويا آی‌تی
 

mr_net

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2009
نوشته‌ها
2,489
لایک‌ها
283
محل سکونت
InterNet
یک ماه قبل امار یکی از سایت های من به 1 پنج رسید و هیچ کار نشد براش انجام بدیم
حتما کار همین پاندای لعنتی هست
این تغغیرات هم که غیر قابل اجراست برای ما
 

AR4SH66

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
28 می 2005
نوشته‌ها
804
لایک‌ها
201
محل سکونت
•Tehran▬
یعنی واقعیت داره؟

این گوگل هم هر روز یه خوابی برای سایت ها می بینه !
 

Hosseinpro

کاربر قدیمی پرشین تولز*همکار باز نشسته
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2006
نوشته‌ها
4,540
لایک‌ها
998
سن
39
محل سکونت
یزد
مطالب چند بار در نت کپی شده باشه خطر داره؟
مثلا 30 بار خطر داره؟

خطر؟
سایت اصلی از اعتبار بیشتری برخوردار میشه تا سایت هایی که بعد از اون منبع اصلی مطالب رو بصورت کپی منتشر کردن!
مصلا اگر از 1 تا صد اعتبار داشته باشه به منبع 80 میده و اون 20 اعتبار باقی مانده رو بین بقیه سایت ها و وبلاگ های کپی تقسیم میکنه اون هم به مدت محدود ، براثر گذشت زمان هم به مرور از اعتبار باقی مانده(همون 20 اعتبار)کاسته میشه و به مرجع افزوده میشه
 

wolf144grz1

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2010
نوشته‌ها
403
لایک‌ها
46
خطر؟
سایت اصلی از اعتبار بیشتری برخوردار میشه تا سایت هایی که بعد از اون منبع اصلی مطالب رو بصورت کپی منتشر کردن!
مصلا اگر از 1 تا صد اعتبار داشته باشه به منبع 80 میده و اون 20 اعتبار باقی مانده رو بین بقیه سایت ها و وبلاگ های کپی تقسیم میکنه اون هم به مدت محدود ، براثر گذشت زمان هم به مرور از اعتبار باقی مانده(همون 20 اعتبار)کاسته میشه و به مرجع افزوده میشه
ممنون از جوابت ولی از این جهت می گم

تمرکز بر محتوای منحصر بفرد

همانگونه که می دانیم هدف از بروز رسانی پاندا قضاوت در مورد محتوا و نیز سایت هایی است که به سرقت و کپی کاری می پردازند. یعنی برای این که جلوی اضافه شدن خود به بلک لیست پاندا را بگیرید می بایست دستبرد زدن به مقالات دیگران را متوقف نموده و واقعا بر روی تولید محتوای منحصر بفرد و با ارزش تمرکز کنید.
کاربران تو انجمن سایت کپی پیست زیاد می کنن، می گم از این جهت تو لیست سیاه نریم...
 

persianm

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2011
نوشته‌ها
741
لایک‌ها
199
محل سکونت
همین‌جا
فکر می کنم واقعیت داشته باشه به این خاطر که بازدید فروشگاه های اینترنتی من خیلی کم شده ، چون اکثر توضیحاتی که فروشنده ها برای محصولات شون میذارن تکراری و کپی برداریه
 

naaji

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2009
نوشته‌ها
2,515
لایک‌ها
150
محل سکونت
!!منزل!!
یه حقیقتی هست که اگه یه سایت جدید بیاد کل مطالشو بنویسه دستی و رو نت نباشه بعد فرداش سایت سیمرغ بیاد این مطلب رو فول کپی کنه تو سایتش باز هم بازدید رو سیمرغ میگیره :D
این گوگل فقط داره به نفع سایت های بزرگ کار میکنه
 

aminsm

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
850
لایک‌ها
465
یه حقیقتی هست که اگه یه سایت جدید بیاد کل مطالشو بنویسه دستی و رو نت نباشه بعد فرداش سایت سیمرغ بیاد این مطلب رو فول کپی کنه تو سایتش باز هم بازدید رو سیمرغ میگیره :D
این گوگل فقط داره به نفع سایت های بزرگ کار میکنه

تایید میشه. الگوریتم پاندا باعث بزرگتر شدن سایتهای بزرگ و کوچکتر شدن سایتهای کوچک میشه.
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,341
لایک‌ها
1,210
محل سکونت
رشت

SNo

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2007
نوشته‌ها
1,570
لایک‌ها
538
محل سکونت
نوک قله دماوند
یه حقیقتی هست که اگه یه سایت جدید بیاد کل مطالشو بنویسه دستی و رو نت نباشه بعد فرداش سایت سیمرغ بیاد این مطلب رو فول کپی کنه تو سایتش باز هم بازدید رو سیمرغ میگیره :D
این گوگل فقط داره به نفع سایت های بزرگ کار میکنه
به نظر من این حرف اشتباهه.
تیمی که همچین الگوریتمی رو طراحی میکنه، مطمئنا راه کاری هم برای تشخیص منبع اصلی در نظر داره و به بزرگ یا کوچک بودن سایت اهمیتی نمیده!
 

AR4SH66

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
28 می 2005
نوشته‌ها
804
لایک‌ها
201
محل سکونت
•Tehran▬
مطمئنا به قول دوستمون SNo یه الگوریتیم طراحی میکنند که کارکرد رو بهتر کنه و موتور جستجو رو هوشمند تر کنه.
ولی باید دید دقیقا به چه صورتی سایت هارو ایندکس و تحلیل میکنه .
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,019
لایک‌ها
1,475
محل سکونت
php.ini
الگوریتم پاندا باعث بزرگتر شدن سایتهای بزرگ و کوچکتر شدن سایتهای کوچک میشه.
اگه پاندا حقیقت داشته باشه:
تا حدی گفته بالا صحیح است. (البته باید گفت نه همیشه) در واقع اون سایت بزرگ هرچی بیشتر مطالب کپی شده بزاره به مرور زمان از ارزشش کم میشه. ولی چون محتوای زیادی تولید میکنه، ممکنه از نظر پاندای گوگل کپی کاریش کمتر مورد توجه قرار بگیره. حتی براساس این الگوریتم، ممکنه سایت بزرگی که از یه سایت کوچیک مطلب کپی کرده باشه، از نظر پاندا به عنوان مرجع اصلی هم شناخته بشه. به اینصورت که ربات گوگل مثلاً شنبه هر هفته به اون سایت کوچیک سر میزنه! اما به سایت بزرگ هر ساعت یکبار. و مثلاً مطلبی در سایت کوچیک روز دوشنبه نوشته شده و روز سه شنبه همون مطلب توسط یه سایت بزرگ کپی شده، به این شکل احتمالاً گوگل چون مطلب سایت بزرگتر رو زودتر میبینه، شاید فکر کنه که مرجع اصلی، همون سایت بزرگ است!

به هر حال چه میشود کرد! در هر صورت قاعدتاً و در تئوری، این روش نسبت به روشهای قبلی باید منجربه ارائه نتایج صحیحتری بشه. که خواسته گوگل هم همینه!
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
این تازه شروع ماجراست پاندا تازه استارت زده
الگوریتم پاندا واقعا منحصر بفرده یه سیستم کاملا هوشمند بر پایه محاسبات جدید که از توابع ابری استفاده می کنه تمامی محتوای سایت شما رو انالیز می کنه پاندا از هوش مصنوعی بالاتری هم بهره می بره می تونه بطرز شگفت اوری سایت شما رو بفهمه شما قبلا اگه چند تا فاکتور رو رعایت می کردی تا حد زیادی تو رتبه سایتت تاثیر داشت یکیش همون استاندارد امتیاز دهی به کلمات کلیدی بودالان کلمات کلیدی بر بستر محتوای منحصر فرد سایت شما امتیاز دهی میشه که خودش شدیدا تو رتبه سایت های که از سیستم برچسب زنی خودکار استفاده می کنن تاثیر منفی میزاره

سیستم بک لینک هم تا حدود زیادی تعغییر کرده حتما از سایت های بک بگیرید که با محتوای سایت شما هماهنگ هستنند حتی اگه رتبه پایینی دارند از بوت یا اسکریپت اصلا استفاده نکنید چون گو ش های پاندا ردش می گیره به سایت شما میرسه بدترین حالت استاده از بولک بک لینکه که یه فاجعه واقعیه هر کاری که برای سایتتون می کنید سعی کنید دستی باشه ودر طول زمان بک لینک مورد علاقه گوگله اما جدیدا علاقش کم شده شاید پاندا بهش گفته بهرحال دیگه تعداد بک لینک مهم نیست تعداد بک لینک هسو با محتوای سایت شما مهمه

حتما از سایت های وب دو بک لینک برای ساییتون بزارین بیشتر بلاگا از وب دو استفاده می کنن سعی کنید یه مقاله مفید 400 کلمه در مورد سایتتون بنویسید از تبلیغ بی مورد درباره سایتتون تو مقاله پرهیز کنید واقعا مفیده

هر کار ی می کنید دستی باشه یا نیمه دستی زمان استاندارد هم بین 3 تا 6 ماه بزارین
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,341
لایک‌ها
1,210
محل سکونت
رشت
حتما از سایت های وب دو بک لینک برای ساییتون بزارین بیشتر بلاگا از وب دو استفاده می کنن سعی کنید یه مقاله مفید 400 کلمه در مورد سایتتون بنویسید از تبلیغ بی مورد درباره سایتتون تو مقاله پرهیز کنید واقعا مفیده
هر کار ی می کنید دستی باشه یا نیمه دستی زمان استاندارد هم بین 3 تا 6 ماه بزارین
در مورد این یکم بیشتر توضیح میدید
وب دو ومقاله در مورد سایت؟ کجا بگذاریم؟
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
در مورد این یکم بیشتر توضیح میدید
وب دو ومقاله در مورد سایت؟ کجا بگذاریم؟
در مورد اینکه وب دو چیه و چه جوری کار می کنه کلی مطلب هستش که با یه جسجوی ساده می شه پیدا کرد اما کاربردیش و خلاصش همین سرویس ها رایگان بلاگ دهی و سرویس های ارایه کننده هاست و ساب دومین رایگان البته بعضیاشون که سیستمی شبیه بلاگ دارن

شما یه اکانت تو هر سرویس وبلاگ دهی رایگان که خواستی باز کن یه مقاله تو بلاگ پیچت بده انتهای مقاله لینکت رو بک کن به ادرس اصلی یه روشی که جدیدا خیلی موثره اینه که از کلمات کلیدی که تو مقاله ات استفاده می کنی بک لینک بزنی به سایت اصلیت اگه فروشگاه داری یا سرویس اینترنتی ارایه می کنی اول یه مقدار در مورد جنرال موضوع بگو بعد یواش یواش مطالب رو بسمت سایتت بچرخون بعد در انتها بک بزن به سایتت چرا اینجوری برای اینکه مطالبت حالت تبلیغ نداشته باشه اول تولید محتوا می کنی بعدش می گی سایت من درجهت این محتوا فعالیت می کنه هفته ای دو تا پست بده بعضیا می گن ماهی یه دونه اما اگه می خوای رنکت رو حفظ کنی دو تا پست بده تو هفته پست های بعدیت میتونه فقط اخبار سایتت باشه یا تو ضیح در مورد محصول جدید یا اخبار جدید در مورد محتوای کلی تاکید رو اخبار سریعتر نتیجه میده

پینگ یادت نره بگیری
 
Last edited:

canadaexpert

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2011
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
2
با سپاس از مطالب ارزشمند شما. امکان داره کمی در مورد اینکه فرمودید بک لینک ها باید از نظر محتوا با وب سایت مرتبط باشه توضیح دهید؟ گوگل به چه صورت محتوای سایت را تشخیص میده ؟
 

mazyar123

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,148
لایک‌ها
898
با سپاس از مطالب ارزشمند شما. امکان داره کمی در مورد اینکه فرمودید بک لینک ها باید از نظر محتوا با وب سایت مرتبط باشه توضیح دهید؟ گوگل به چه صورت محتوای سایت را تشخیص میده ؟
یه مقداری در مورد پاندا اغراق شده تا شاید بخوان اسپمر ها رو بترسونن هنوز کلی راه مونده تا بشه حتی ده درصد دیدی که ما نسبت به مسایل داریم ماشین بتونه داشته باشه پس بیس کار پاندا بر پایه هوش مصنوعی که با زبان ماشین نوشته شده هست اون می تونه از کلمات کلیدی که شما استفاده کردی به محتوا سایت شما پی ببره همچنین از نحوه چیدمان قالب و مهندسی المان های طراحی که شما ازش استفاده کرده یا می کنی بزبان ساده جملات و طراحی سایت همون چیزی که در اصطلاح سیو " بهینه سازی درونی" خوانده می شه همه ما با این اشنا هستیم نمونش استفاده از پلاگین های وردپرس برای امیاز دهی کلمات کلیدی یا قرار دادن h1 , h2, h3 و همچنین اصلاح ساختار قالب برای سیو تمامی اینها به پاندا کمک می کنه خط سایت شما رو بگیره اما مهمترین بخش کار "سیو بیرونی" هست که اینجاپاندا زوم می کنه نکاتی مثل مدت زمان عمر سایت شما تعداد بک لینکا تعداد پست ها ومطالب ارسالی تعدد نظرات ارسالی در مورد مطالب و.... باعث انالیز سایت شما میشه

هوش مصنوعی گوگل مطالب سایت شما روبر پایه کلمات تکرار شونده غیر متمرکز بازخوانی می کنه سپس اونا رو با کلمات کلیدی متمرکز سایتی که شما از اون بک گرفتی مقایسه میکنه این معکوس سازی به هوش مصنوعی کمک می کنه به سایت شما امتیاز بده این امتیاز ها می تونن منفی یا مثبت باشن که در نهایت به نتیجه گیری در مورد سایت شما منجر میشه اما نکته کلیدی اینجا هستش هنگامی که شما یه مقاله استاندارد بر پایه زبان ماشین می نویسی گوگل بعد از ریویو مطالب اول به ساختار مطلب توجه می کنه یعنی استاندارد نوشتن که این استاندارد از قبل تعریف شده و قابل تعغییر نیست نه گوگل ونه هیچ کس دیگه ای نمی تونه تعغییرش بده تا زمانی که استاندارد جدیدی تعریف بشه این استاندارد تو زبان های مختلف متفاوته برای همین شما می ببینی نحوه چینش رتبه سایت ها با زبان های مختلف با هم فرق می کنه شما اگه یه مقاله با زبان استاندارد بنویسی گوگل فرض رو بر پایه امتیاز مثبت میزاره حالا اگه شما از کلمات برای تبلیغ هم استفاده گوگل براحتی نادیده می گیره اون توانایی فهم مطالب رو نداره بلکه از طریق استاندارد ها امتیاز میده به همین خاطر در مطلب قبلی توضیخ دادم در اخر کار شما در مورد سایتت بگو چون اینجاست که گوگل کمتر یا بقولی اصلا زوم نمی کنه

شما ببین سایتی که می خوای بک بگیری محتواش چیه منظورم با کلمات کلیدی سایت شماست نه با محتوای سایت شما نکتش همینه کاری که اسکریپت می کنه اینه که سرچ می کنه سایتی رو که با کلمات کلیدی شما همسان هستن پیدا می کنه معرفی می کنه شما بک می گیری فکر می کنی درسته اما بعدش می بینی اااا رتبه سایت اومده پایین چرا چون ماشین گوگل به شما امتیاز منفی داده برای استفاده و انتشار کلمات کلیدی بیش از حد مجاز و در نهایت اسپم اینجاست که می گن دستی باشه بعضیا میان فله ای مثلا ده هزار تا اسکریپتی بک می گیرن بعدش پینگ می کنن می گن سیو شد بله شد اما به اصلاح کله سیاه سیو شد نتیجه میگیرن تو کوتاه مدت بعد ناگهان کله مشن می گن چی شد شما باید سایتی رو که می خوای بک بگیری اول یه نگاه بنداز ببین چیه اصلا باید محتواش با حداقل دو تا کلمات کلیدی اصلی شما سایت شما بخونه مثلا شما فروش موبایل داری از سایت های بک بگیری که حداقل یه مقاله یا مطلب در مورد موبایل داشته باشه مطلبش نباید بیش از اندازه کوتاه باشه اینجاست که سایت های مانند بلاگ دهی یا ارشیو دهی و وب سایت های ارایه کننده هاست یا اشتراک گزاری رایگان یا شبکه ها ی اجتماعی واقعا ارزشمند هستن چوم منبع نا تمامی از مطالب مرتبط دارن

الان بهترین زمان برای راه اندا زی سایت ها یا سرویس های که این خدمات رو ارایه می کنن هستش مثلا تو فروشگاه اینه که شما سیستم هکماری در فروش قرار بدی یا بهتر از اون قابلیت فروشگاه رایگان با ساب دومین حتی ارزش داره شما کاربرات رو تشویق کنی از ساب ومین استفاده کنن یا شما سایت تفریحی راه اندازی کنی که واقعا نتیجه میده شما می تونی کلی مطلب با محتوای مثبت قرار بدی سریعا ساییت انفجاری رنک می گیره هیچ احتیاجی به سیو های سنگین نیست

اقا شرمنده دیگه طو لانی شد
 
Last edited:
بالا