برگزیده های پرشین تولز

کتاب اکترونیکی تندخوانی و تقویت حافظه

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
upload_2016-11-19_10-2-57.png

اهمیت تندخوانی درقرن بیست ویکم:

آیا ما همان طور به مسافرت می رویم که در دویست سال گذشته، گذشتگانمان به مسافرت می رفتند؟ پس چرا همان طور مطالعه میکنیم که آنها مطالعه می کردند؟ طبق تحقیقات انجام شده از سال2000 میلادی بالای 80% از پیشرفت ها در کلیه زمینه ها در اثر مطالعه و تحقیق به دست آمده است، پس در این صورت مسلما باید به صورت پیشرفته و با سرعت بیشتری مطالعه کنیم. تندخوانی برای افرادی که دارای مشغله هستند و وقت زیادی برای مطالعه وتحقیق ندارند، ارزش حیاتی دارد. این نیز ناگفته نماند كه این دوره فقط برای اشخاصی که با مطالعه سر کار دارند نیست، بلكه برای همه امري است ضروری . هر شخصی در هر مقطع و شغلی که هست: معلم، مهندس، محصل،دانشجو، پزشک،خانم خانه دار،یک شخص مغازه دار، بازاری ،کارمند و… همه نیاز دارند این روش ها را یاد بگیرند. در جامعه ای که ما زندگی میکنیم، کسی پیروز میدان است که از دیگران بیشتر بداند و بیشتر عمل کند.

در جامعه ای که ما زندگی میکنیم، کسی پیروز میدان است که از دیگران بیشتر بداند و بیشتر عمل کند. در کشوری که ما زندگی می کنیم فقط کافی است ذره ای بیشتر بدانیم، خیلی سریع به خواسته هایمان می رسیم. روزانه در هر حیطه زندگی ،هزاران کتاب چاپ می شود. آیا عمر ما کفاف این را می دهد که همه چیز را خودمان یک تنه تجربه کنیم؟ آیا این را می دانید یک کتاب حاصل سال ها تجربه نویسنده آن میباشد، مگر هزینه یک کتاب چقدر می شود که ما به راحتی از کنار این کوه تجربه می گذریم. سالانه هزینه های گزافی در کشورمان صرف تغذیه می شود. اما آیا به این فکر کرده اید که غذای روح چیست؟ آری همان طور که جسم را آب و خوراک می سازد، روح راهم كتاب میسازد. با این ارزش کتاب فکر می کنید، آمار مطالعه شبانه روزی در ایران چقدر است؟طبق اعلام سازمان کتابخانه ملی ایران هر شهروند ایرانی میانگین در شبانه روز 2 دقیقه از وقت خود را به خواندن اختصاص می دهد، که در مقابل کشوری نظیر ژاپن که روزانه 90 دقیقه مطالعه می کنند، آماری تاسف انگیز است. بلکه ما همین دو دقیقه را در ایران با سرعت 150کلمه در دقیقه می خوانیم، در صورتیکه ژاپنی ها 1200کلمه در دقیقه مي خوانند. در جایی خواندم اخیرا یک ژاپنی110صفحه از کتا ب را در 1 دقیقه خوانده و درک کرده و این رکورد را ثبت کرده است.اما این جا یک سوالی مطرح میشودکه چرامامثل ژاپنی ها مطالعه نمی کنیم؟ زیرا از وقتی که کودک بودیم در مدرسه،خانه و…فقط به ما گفته اند بخوانید ،هیچ نگفته اند به چه صورت بخوانیم .

اطلاعات بیشتر در صفحه تندخوانی

 

alicleaver

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
23
با سلام
دوستان عزیز فتوریدینگ یک سیستم مطالعاتی جامع و کامل است که به شما کمک میکند تا مطالعات خود را به دقت و درک و سرعت بالایی انجام دهید و نکته و وجه تمایز این سیستم با سیستم های دیگر، این است که در مطالعه به روش فتوریدینگ از ذهن ناخودآگاه نیز استفاده میشود و جالب است بدانید که ذهن ناخودآگاه شما توانایی بخاطرسپاری هشت میلیون صفحه در یک ثانیه را دارا میباشد.
برای خرید کتاب الکترونیکی آموزش فتوریدینگ از سیر تا پیاز میتوانید به این لینک مراجعه نمایید.
با تشکر
3dcover.png
 
بالا