برگزیده های پرشین تولز

کسب ساتوشی با بازی donaldcoin (عـــــــــالـــــــــی)

vahogd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آگوست 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
37
کسب ساتوشی با بازی donaldcoin بسیار اسان و سریع
ثبت نام
بعد از ثبت نام و ورود به سایت از قسمت های زیر می توانید بیتکوین رایگان دریافت کنید ، حتما ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید :


توضیح بخش های مهم و کاربردی در بازی DonaldCoin

ثبت نام

  • Account : در این قسمت که بخش اصلی بازی محسوب می شود بعد از افزایش یا جمع شدن بیتکوین آن را از طریق دکمه Collect به حساب اصلی خود در بازی انتقال می دهید . به همین راحتی ! البته قسمت های دیگری هم به عنوان جوایز روزانه از جمله Daily Gift ، Explore ، Coin Store و یا بکارگیری Sons جهت افزایش بیتکوین در نظر گرفته شده که توصیه میکنم خودتان بازی ، تجربه و حتما استفاده کنید و اگر سوالی در این زمینه بود بپرسید .
  • Referrals : در این قسمت می توانید با ارسال لینک مختص به خود سایر دوستانتان را به بازی دعوت کنید و از ۲۰ % جایزه در نظر گرفته شده برای این بخش بهره ببرید .
  • Upgrade : این قسمت بخش مهمی است چون استراتژی بازی خود را انتخاب می کنید و می توانید اکانت خود را ارتقا دهید در این بخش می توانید با انتخاب Fast Generator (جمع آوری با سرعت ۴ ساتوشی در دقیقه و با ظرفیت ۴۰۰ ساتوشی ) و یا Big Generator (جمع آوری با سرعت ۲ ساتوشی در دقیقه و با ظرفیت ۶۰۰ ساتوشی ) را انتخاب کنید .
همچنین با ارتقا حساب خود می توانید سرعت ، ظرفیت بالاتر و سود بیشتر را هم تجربه کنید ، ارتقا تاچهار سطح در نظر گرفته شده است ( توصیه میکنیم بعد از مدتی رایگان بازی کردن ارتقا حساب انجام دهید که با نحوه کار کاملا آشنا و بازده بیشتری داشته باشید این قسمت اختیاری است )

  • Campaigns : در این بخش از طریق دیدن آگهی های روزانه مشابه سایت های کلیکی بیتکوین دریافت می کنید .
ثبت نام
 

arisa2020

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2014
نوشته‌ها
735
لایک‌ها
283
محل سکونت
ايران وب
سلام . نگفتيد ميانگين درآمد در روز چقدر مي تونه باشه؟ چند ساتوشي ؟ چقدر زمان مي بره ؟ لطفا يه كم بيشتر توضيح بديد.
 
بالا