• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران استقلال

وضعیت
موضوع بسته شده است.

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
آندو بدجور شاکیه!

استقلالی‌ام و به هواداران تیم محبوبم افتخار می‌کنم
تیموریان: من را نمی‌خواهند شفاف به هواداران بگویند/ آقای جویباری! تا امروز کجا بودید؟




بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال می‌گوید اگر این باشگاه تمایلی به ماندن او ندارد می‌تواند خیلی شفاف آن را به مردم و هواداران اعلام کند.

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این روزهای خود در استقلال صحبت کرد:
* آقای تیموریان بعد ازمصاحبه‌ای که انجام دادی و گفتی باشگاه استقلال به خیلی از تعهداتش عمل نکرده، آقای افشارزاده مصاحبه کرد و گفت کمی صبرکن تا مشکلات برطرف شود و اگرمشکلی هست با باشگاه درمیان بگذار.
آقای افشارزاده دراستقلال زحمت می‌کشد اما حامیان مالی باشگاه تا امروز به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند که این بی توجهی‌ها کار را برای ایشان هم سخت می‌کند. من استقلال را خوب درک کردم و آقای افشارزاده هم می‌توانند بر حرف‌هایم مهر تایید بزنند. من اگر استقلال را درک نمی‌کردم حاضر نمی‌شدم ابتدای فصل آن پیشنهادی که باشگاه استقلال داد را قبول کنم. بدون اینکه طلب فصل قبل را بگیرم، مالیات‌هایم مشخص باشد و چک‌های قرارداد این فصلم را دریافت کنم، قراردادم را درهیات فوتبال ثبت کردم. این صبرنیست؟ این حسن نیت نیست؟ این علاقه به استقلال و هوادارنش نیست؟

* ابتدای فصل اما گفته می‌شد که وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال بهتر از فصل قبل می‌شود و باشگاه به تعهداتش عمل می‌کند. در حال حاضر طلبی از باشگاه داری؟

متاسفانه وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال نه تنها نسبت به فصل قبل تغییر نکرده بلکه بدتر هم شده است. من هنوز قسط اول قراردادم را به طور کامل دریافت نکرده‌ام و تعجب می‌کنم که آقای جویباری مصاحبه می‌کند و می‌گوید قسط اول آندو را پرداخت کرده‌ایم. آقای جویباری از شما سوال می‌کنم که تا امروز کجا بودید که بازیکنان وقتی برای دریافت مطالبات با شما تماس می‌گرفتند جواب تلفن‌شان را نمی‌دادید. منتظرید که بازیکنان حرفی بزنند جواب‌شان را در رسانه‌ها بدهید. به جای این مصاحبه‌ها به وضعیت قرارداد بازیکنان رسیدگی کنید تا بازیکنان آرامش داشته باشند و بتوانند با خیال راحت‌تر برای تیم‌شان بازی کنند. وظیفه شما است که پشت بازیکنان باشید نه مقابل آ ها. بازیکنی که مشکل مالی داشته باشد نمی‌تواند با آرامش برای تیمش بازی کند که این لطمه بزرگی به امیرقلعه‌نویی است. شما باید فضای کار را برای سرمربی استقلال آماده کنید.

*ازفصل قبل هم طلب داری؟
بله، طلب فصل قبل را هم ندادند و بازهم تعجب می‌کنم که می‌بینم مسئولان باشگاه می‌گویند آندو باشگاه استقلال را درک نکرده است. انصافا من باشگاه را درک نکرده‌ام؟! 3سال است دارم باشگاه را درک می‌کنم.

*نظری جویباری در مصاحبه‌ای گفته باید با آندو بنشینیم صحبت کنیم یا به نتیجه می‌رسیم یا نمی‌رسیم. از این حرف چه برداشتی می‌کنی؟
باشگاه باید با بازیکنش شفاف باشد. اگر من را نمی‌خواهند شفاف به مردم و رسانه‌ها اعلام کنند که آندرانیک تیموریان را نمی‌خواهیم. من صحبت تازه‌ای با ایشان ندارم. حرف‌هایم را ابتدای فصل زدم، تعهداتی داده‌اند که باید به آن عمل کنند. اگر نمی‌توانند اعلام کنند تا مردم بدانند درباشگاه استقلال چه می‌گذرد.

*روزی که با استقلال قرارداد بستی آیا حامیان مالی هم به تو تعهداتی دادند؟

نه تنها به من بلکه به همه بازیکنان تعهد داده‌اند اما الان در دسترس نیستند. آقایی که مدعی بود کارهای تجاری برای باشگاه انجام می‌دهد تا الان نتوانسته کاری برای باشگاه انجام دهد. همان‌طور که گفتم بدقولی این آقایان کار را برای افشارزاده و قلعه‌نویی سخت کرده. هفته‌ها است از این وضعیت دلخورم اما حرفی نزدم. یک سوال از شما دارم. آیا طی ماه‌های اخیر و از وقتی با استقلال قرارداد بستم مصاحبه‌ای کردم؟ حرفی زدم؟ چیزی درباره مشکلات مالی‌ام گفتم؟ این کار را نکردم چون استقلال و هوادارانش را دوست دارم و نمی‌خواهم مسئله و حاشیه‌ای ایجاد شود اما رفتار بعضی‌ها نمی‌گذارد ساکت باشم.

* آقای تیموریان می‌خواستیم شما هم شفاف درباره استقلال حرف بزنی. دوست داری در استقلال بمانی یا بروی؟
هیچ وقت دوست ندارم ازاستقلال جدا شوم. روزی که در مشهد با پدیده بازی داشتیم بسیاری از هواداران را دیدم که می ‌فتند آندو نرو. من با این هواداران زنده‌ام و به آنها افتخار می‌کنم. استقلال را دوست دارم. مردم و هواداران بدانند استقلالی‌ام.
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
کاشکی این بازیکنا اینهمه که به فکر دریافت مطالباتشون هستن به فکر فوتبال بازی کردن هم بودن
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
آقا بجای مصاحبه و حق با کیه برید گردن این اسپانسرا بگیرید که دستتون رو گذاشتن تو حنا:
علی نظری در گفت و گو با کاپ،درباره اظهارات آندرانیک تیموریان پس از بازی مقابل پارسه عنوان کرد: حق با تیموریان است و من این مساله را پس از بازی هم بیان کردم. ما نسبت به پرداخت مطالباتش عقب هسیتم . البته او باید شرایط ما را درک کند.

وی ادامه داد: نسبت به فصل های پیش امسال پرداختی ها کمی بیشتر بوده است.بهتر است آندو نسبت به پرداخت های گذشته مقایسه ای داشته باشد.بازهم تأکید می کنم که حق با تیموریان است و طبق صحبت هایی که صورت گرفته قرار است تا پنجشنبه پول به باشگاه استقلال واریز شود و یکی از اولویت های باشگاه استقلال پرداخت پول به تیموریان است.

نظری درباره صحبت های آندو درباره کرار و اینکه تیموریان گفته است استقلال متکی به کرار نیست گفت: این حرف درست است .استقلال متکی به یک نفر نیست بلکه همه بازیکنان در این تیم زحمت می کشند و همه بازیکنان استقلال از تجربه بالایی برخوردار هستند و همگی برای موفقیت استقلال تلاش می کنند.
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
ای بابا.....این دعواهای خانوادگی کی تموم میشه؟ کاش فرهاد نمیرفت برنامه 90...خدائیش من یکی دیگه دارم گیج میشم!


امير قلعه‌نويي در گفتگو با بانك ورزش:

بابت تمام زحمت‌هايي كه براي مجيدي كشيدم معذرت مي‌خواهم/ رشته‌هاي ديگر با زدن فوتبال به حق‌شان نمي‌رسند
بانك ورزش- احد علوي/ قلعه‌نويي در گفت‌وگوي تفصيلي با بانك ورزش در خصوص اتفاقات اخير حق پخش تلويزيوني، مواضعش درباره برنامه 90 و همچنين صحبت‌هاي اخير كي‌روش را اعلام كرد. سرمربي استقلال در اين گفت‌وگو به صحبت‌هاي فرهاد مجيدي در برنامه 90 و همچنين ماجراي تاسف‌بار اسيدپاشي واكنش نشان داد. اين مصاحبه را در سه بخش خوانديد كه در اين مطلب مي توانيد مصاحبه كامل قلعه نويي را بخوانيد.

براي مربي خارجي سينه‌ چاك مي‌دهند، براي فوتبال سكوت مي‌كنند
قلعه‌نويي درباره برنامه ديشب 90 در خصوص حق پخش، با اشاره به اين‌كه اين برنامه را نديده است گفت: اين‌كه شما مي‌گوييد بيشتر يك نمايش بوده برايم مهم نيست. موضوع اين است كه من مي‌گويم اگر دم از قانونمندي مي‌زنيم، بايد به دنبال اين باشيم كه مملكتي درست كنيم كه با استانداردهاي روز پيش برود. چطور مي‌شود براي مربي خارجي سينه‌شان را چاك مي‌دهند! اين نمي‌شود جايي كه تمايل دارند، همه‌چيز با استانداردهاي روز جهان باشد اما وقتي به نفع فوتبال است و به ضرر آنها، خودشان را قايم كنند. بهتر است شفاف‌سازي را اول از خودتان شروع كنيد.
قلعه‌نويي در ادامه با اشاره به امضاي روزنامه‌نگاران در حمايت از كي‌روش گفت: مگر 300روزنامه‌نگار امضا نكردند كه كي‌روش بماند؟ ما هم كه حرفي نداشتيم. آقايان علاقه داشتند قرارداد كي‌روش تمديد شود، كه شد. اما حالا كه صحبت از درآمدزايي فوتبال است، ديگر استانداردها و به‌روز بودن را فراموش كرده‌اند و مسلمانان عمروعاصي شده‌اند. نمي‌دانم چرا حالا كه بحث منافع فوتبال است، قلم‌به‌دستان عمروعاصي چيزي نمي‌گويند!

قلم به دست عمروعاصي روزي 10 بار با من تماس مي‌گرفت
قلعه‌نويي صحبت‌هايش را اين‌گونه ادامه داد: 80درصد از درآمد فوتبال تركيه از حق پخش است. باشگاه فنرباغچه را به عنوان نمونه خدمت‌تان عرض مي‌كنم كه خودش شبكه اختصاصي دارد. درست است، قانون اساسي ما چنين اجازه‌اي را به باشگاه‌ها نمي‌دهد اما مي‌توانيم طبق قانون اساسي منافع فوتبال را هم در نظر بگيريم. چطور مي‌شود زماني كه مي‌خواهيم كي‌روش را نگه داريم، 300امضا براي منافع‌مان جمع مي‌كنيم و قانونمند مي‌شويم، اما يك‌جا كه منافع‌مان تامين نمي‌شود، قانون را فراموش مي‌كنيم. يكي از همين قلم‌به‌دستان زماني كه در يك روزنامه ديگر بود، روزي 10بار به من زنگ مي‌زد اما حالا كه در يك روزنامه ورزشي كه همه ماهيت آن را مي‌دانند سردبير است، قلعه‌نويي بد شده است. چطور آن زمان كه در آن روزنامه بودي هفته‌اي 10بار زنگ مي‌زدي، اما حالا قلعه‌نويي بدترين آدم روي زمين است! به اين‌ها مي‌گويند قلم‌به‌دستان عمروعاصي.

در ماجراي كارت‌هاي معافيت، مردم سر كار هستند!
سرمربي استقلال با انتقاد از برخي از خبرنگاران و مجري معروف تلويزيوني گفت: اين‌ها دلشان براي فوتبال نمي‌سوزد، بلكه به دنبال منافع خودشان هستند. مردم اينها را مي‌شناسند و ماهيت‌شان براي همه مشخص شده است. من اگر حرفي مي‌زنم، فقط به خاطر مردم است و معتقدم كه مردم بر همه‌چيز ارجحند.

امير قلعه‌نويي با اشاره به ماجراي كارت‌هاي معافي گفت: به نظر من اگر جرمي اتفاق افتاده بايد ريشه‌اي با آن برخورد كنند، نه اين كه به دنبال بازي با افكار عمومي باشند. معتقدم درباره اين قضيه هم مردم سر كارند. يك برنامه ورزشي سيزده، چهارده سال است فوتبال را از خانواده‌ها مي‌گيرد. من كلي مي‌گويم و اسمش را هم نمي‌آورم. اين برنامه براي مردم فقط مشكل درست كرده است تا از فوتبال بدشان بيايد. فوتبال بايد طبق قانون فيفا و اي‌اف‌سي اجرا شود، نه بر اساس منافع بعضي‌ها.

صحبت هاي كي روش برايم اهميتي ندارد، لازم باشد انتقاد مي‌كنم
امير قلعه‌نويي ضمن انتقاد از ساير رشته‌هاي ورزشي گفت: بالاخره بايد حق فوتبال را بدهند. متاسفانه فكر مي‌كنند با زدن فوتبال، رشته‌هاي ديگر پولدار مي‌شوند. برنامه دووميداني پخش مي‌شود، كارشناسش عليه فوتبال صحبت مي‌كند. برنامه بسكتبال يا واليبال پخش مي‌شود، به فوتبال حمله مي‌كنند. قبول دارم بودجه فدراسيون‌هاي ورزشي كم است اما با زدن فوتبال چيزي درست نمي‌شود. ما در فوتبال، باشگاه الگويي چون سپاهان را داريم كه از همه نظر خوب است. حالا چون خوب است بايد سپاهان را بزنيم يا اين‌كه سعي كنيم مثل آنها عمل كنيم؟ رشته‌هاي ديگر بايد بپذيرند كه فوتبال از رشته‌هاي ديگر پربيننده‌تر و جذاب‌تر است و با زدن فوتبال نمي‌توانند حق‌شان را بگيرند.

سرمربي استقلال در واكنش به صحبت‌هاي كي‌روش كه منتقدانش را هنرپيشه خطاب كرده بود گفت: من نه صحبت‌هاي كي‌روش را خوانده‌ام و نه به اين صحبت‌ها توجهي مي‌كنم. براي من هم مهم نيست كي‌روش چه حرفي زده است. جايي كه لازم بدانم انتقاد مي‌كنم و كاري ندارم كه سرمربي تيم ملي چه نظري دارد. مطمئن باشيد اگر نياز باشد از تيم ملي هم انتقاد مي‌كنم.

آقاي مجيدي، يادت نيست جزو 18 بازيكن فيروز كريمي هم نبودي؟
سرمربي استقلال كه پس از صحبت‌هاي فرهاد مجيدي سكوت كرده و نخواسته بود حرمت كاپيتان سابق استقلال را بشكند، به بانك ورزش گفت: ترجيح مي‌دادم در يك برنامه تلويزيوني اين صحبت‌ها را رودرروي خود فرهاد مجيدي بيان كنم تا ديگر حرف و حديثي نباشد. قصد نداشتم به ماجراي صحبت‌هاي مجيدي ورود كنم چراكه مردم بهتر از هر كسي مي‌توانند قضاوت كنند.
امير قلعه‌نويي خطاب به فرهاد مجيدي گفت: شايد شما راست مي‌گوييد و من اشتباه مي‌كنم، خودت هم مي‌داني چقدر دوستت دارم و برايم قابل احترامي اما سه نكته را يادآور مي‌شوم تا خيلي مسائل يادت بيايد، چون در آن برنامه خيلي چيزها يادت نمي‌آمد.
سرمربي استقلال ادامه داد: البته شايد ايشان با خواندن صحبت‌هاي من باز هم چيزي يادش نيايد. مجيدي عزيز؛ يادت هست موقعي كه من از مس كرمان به استقلال بازگشتم شما در بيشتر بازي‌ها جزو 18بازيكن اصلي فيروز كريمي هم نبودي؟ حالا بماند تماس‌هايي كه در آن مدت با من گرفتي، كه اگر لازم شد به وقتش مي‌گويم. نمي‌دانم آن شب تحت تاثير چه حرف‌هايي قرار گرفته بودي كه آن‌گونه صحبت كردي!
قلعه‌نويي در حالي كه از رفتار و صحبت‌هاي شاگردش ناراحت بود، سعي كرد با لحني آرام و محترمانه پاسخ فراموشي‌هاي فرهاد مجيدي را بدهد: آن زمان كه برگشتي بنا به گفته خودت 8ماه از فوتبال دور بودي، پس خدا پدر قلعه‌نويي را بيامرزد كه بازيكن 8ماه بازي نكرده آن هم در سن 34سالگي را آن‌گونه احيا كرد و به اوج بازگرداند. من طبق گفته خودت كه مدعي هستي 8ماه بازي نكردي مي‌توانم مدعي باشم كه چقدر خوب كار كرده‌ام كه تو را با آن شرايط سني به اوج آمادگي بازگرداندم.
قلعه‌نويي با اشاره به دوران حضورش در تيم ملي به فرهاد مجيدي گفت: شما يادت هست كه در زمان برانكو طبق گفته خودت دعوت نمي‌شدي، اما زماني كه من سرمربي تيم ملي شدم، شما را دعوت كردم تا در كنار تيم ملي باشي و در سفرها حضور داشته باشي. حالا هم متوجه اين رفتارهاي شما نمي‌شوم. اميدوارم يادت نرفته باشد روزي كه خواستي با استقلال قرارداد ببندي زنگ زدي و خواستي به منزل من بيايي، كه من گفتم برو قرارداد ببند و بعد با هم صحبت مي‌كنيم. اما اصرار كردي كه بايد من را ببيني. اتفاقا برادرش هم در آن جلسه حضور داشت. حالا نمي‌خواهم بگويم چه صحبت‌هايي در آن جلسه بيان كرد.

روزي كه مجيدي را به استقلال آوردم، صدر جدول بوديم
قلعه نويي ادامه داد: روزي كه شما برگشتيد استقلال صدر جدول بود و اينطور نبود كه به خاطر فشار مردم شما را به استقلال بياورم. هميشه مردم براي من اولويت اول بودند و دنبال فيلم بازي كردن و تغيير افكار عمومي براي شكست ها نبودم. چرا كه ما در صدر جدول بوديم و نيم فصل كه تمام شد خودم بدون آنكه حتي فتح الله زاده در جريان باشد در راديو گفتم به دنبال آوردن فرهاد به استقلال هستيم. حالا مردم قضاوت كنند كه اين رفتار من دور از اخلاق بوده يا نه؟ خودت مي داني چه زحمت هايي برايت كشيدم. يادت نرفته كه در مرغوبكار به خاطر آن مشكلي كه داشتي واسطه شدم. اين حرف ها را زماني كه به خانه ما آمدي جلوي نوري فر هم گفتم و خودت تاييد كردي. نمي خواهم ماجراي مرغوبكار را باز كنم. خودت بهتر از هر كسي مي داني اگر واسطه نمي شدم چه مسائلي برايت پيش مي آمد.

مجيدي عزيز! ماجراي مرغوبكار يادت نرود
قلعه نويي همچنين درباره خداحافظي فرهاد مجيدي هم اتفاقات پشت پرده را بيان مي كند: گفتي خسته شدم و مي خواهم خداحافظي كنم. جلوي برادرت و نوري فر گفتم بازي هاي شهرستان را نيا. هر بازي هم كه در آزادي بود خواستي بازي كن، هر زماني هم كه خواستي خداحافظي كن اما گفتي مي خواهي بازي كني. يك روز در مجموعه انقلاب بودم كه تماس گرفتي و گفتي خسته شدم و مي خواهم خداحافظي كنم. اميدوارم آن روزها را يادت نرفته باشد. به شما گفتم تا 37 سالگي خودت را در اوج نگه داشته اي، دو ماه ديگر هم صبر كني چيزي نمي شود اما گفتي خسته شدم و مي خواهم در اوج خداحافظي كنم. در صورتي كه قبلا گفته بودم هرجوري مي خواهي عمل كن تا فشار زيادي رويت نباشد. حتي گفتم بگذار براي بازي با تراكتور كه جمعيت زيادي مي آيند خداحافظي كن اما قبول نكردي. پس من كه تو را بعد از 8 ماه بازي نكردن احيا كردم و خواستم تو را اذيت نكنم و حتي برايت مربي بدنساز اختصاصي گرفتم دنبال خراب كردنت نبودم مجيدي عزيز!
قلعه نويي در پايان به ماجراي مرغوبكار اشاره كرد و گفت: هر موقع كه خود مجيدي خواست به مردم مي گويم در مرغوبكار چه اتفاقي افتاد. نمي دانم شايد من اشتباه مي كنم كه اين كارها را كردم و بايد بابتش عذرخواهي كنم.

دل‌شان نه براي مردم مي‌سوزد و نه براي فوتبال
امير قلعه‌نويي با اشاره به شفاف‌سازي رقم قرارداد بازيكنان و مربيان، به برنامه90 كنايه زد و گفت: دوستان بروند و قراردادهاي من در استقلال را بررسي كنند و ببينند رقم قراردادم چقدر بوده و چقدر گرفته‌ام. سر همين ماجراي رقم قراردادها اين برنامه و عواملش چقدر تبليغات منفي به راه انداختند. حالا هم من مي‌گويم خدا پدرشان را بيامرزد كه در فوتبال شفاف‌سازي كردند. اگر شفاف‌سازي خوب است لطف كنند دوستان در صدا و سيما درآمد برنامه90 كه برنامه تخصصي فوتبال است را با آگهي‌ها و پيامك‌هايش شفاف اعلام كنند تا همان‌طور كه در فوتبال شفاف‌سازي مي‌شود، در صدا و سيما هم اين اتفاق بيفتد.
سرمربي استقلال ادامه داد: مشكل اين است كه اين‌ها مي‌خواهند طرفداران فوتبال را كم كنند. دلشان نه براي مردم و نه فوتبال مي‌سوزد، بلكه دنبال منافع خودشان و قلم‌هايشان هستند. يك عده ميكروفن به دست و قلم به دست عمروعاصي مي‌خواهند مردم را از فوتبال فراري بدهند و صدهزار تماشاگر را به 10هزار تماشاگر تبديل كنند، اصلا هم به فكر آسيب‌هاي اجتماعي به‌وجود آمده از اين فراري دادن مردم از فوتبال نيستند.

زندگي در جامعه اي كه امنيت ندارد، چه فايده‌اي دارد؟
امير قلعه‌نويي در واكنش به ماجراي اسيدپاشي اصفهان و ساير شهرهاي كشورمان گفت: يكي از اركان جامعه امنيت آن است، زندگي در جامعه‌اي كه در آن امنيت نداريد چه فايده‌اي دارد؟ به نظر من بايد هرچه سريع‌تر مسببان اصلي اين جنايت شناسايي شوند تا ركن اصلي جامعه يعني آرامش و امنيت به آن بازگردد. من اين موضوع را به‌شدت محكوم مي‌كنم و معتقدم تمام انسان‌ها يك بهشت دنيوي هم دارند كه آن بهشت جامعه‌اي است كه در آن زندگي مي‌كنند.

600_Hadaf-1393-08-07.jpg


600_AbrarVarzeshi-1393-08-07.jpg
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
خدا رو شکر....یه کم پول رسید...430 میلیون تومن...اول بدید به آندو
آرش و حنیف و مگویان هم رفتن تو لیست 18 نفره..ایشالا جمعه می بریم....
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,311
لایک‌ها
12,334
سن
39
فرزاد مجیدی جواب سرمربی استقلال را داد/آقای قلعه نویی بترس از روزی که فرهاد حرف بزند

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛پس از اظهار نظر امير قلعه نويي درباره فرهاد مجيدي و تهديد او با اين تيتر كه«مجيدي عزيز،ماجراي مرعوبكار را بگویم»فرزاد مجيدي برادر فرهاد مجيدي نسبت به اين اظهار نظرها واكنش ها نشان داد.

فرزاد در اين مورد گفت:«موضوع مرغوبكار چیزی نبوده كه بخواهد به اين اندازه مطرح شود.من آن شب با فرهاد بودم.سال 76 بود و آقاي حجازي سرمربي استقلال.امير قلعه نويي آن زمان كمك حجازي بود.فرهاد به تمرين نيامده بود و حجازي مي خواست او را تنبيه كند.قلعه نويي هم واسطه شد تا اين اتفاق نيفتد.»

مجيدي اين را گفت و ادامه داد:«نمي دانم چه شده آقاياني كه يك مدت منتقد بگويم بگويم بودند حالا خودشان می گویند"بگم،بگم".»

مجیدی در پایان گفت:«این ها موضوع بزرگی نیست که بخواهند مطرحش کنند.اما قلعه نویی باید بترسد از روزی که فرهاد همه حقایق را بگوید.وقتیاو همه حقایق را بگوید آن وقت خیلی از چیزها روشن می شود و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.»



پ.ن : الان من یه سوال دارم...آقای قلعه نویی چرا حرف های فرهاد در 90 رو به خودش گرفت؟
 

hamid_rahmani

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
292
محل سکونت
همدان
دعوای اینا دودش فقط تو چشمه هوادار و استقلال میره هیچیم ازش درنمیلد

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
بخاطر اینکه دقیقا منظور فرهاد قلعه نویی بود ، در غیر این صورت بجای اینکه فرزاد مجیدی بخواد این مصاحبه رو بکنه خودش مصاحبه میکرد و میگفت که قلعه نویی بد برداشت کرده و منظور من ایشون نبوده

اصلا خوشحال نشدم که مجیدی رفت به برنامه ی نود و ناراحت تر میشم اگه این بحث مختومه نشه چون حرمت جفتشون شکسته میشه
 

hamid_rahmani

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
292
محل سکونت
همدان
بخاطر اینکه دقیقا منظور فرهاد قلعه نویی بود ، در غیر این صورت بجای اینکه فرزاد مجیدی بخواد این مصاحبه رو بکنه خودش مصاحبه میکرد و میگفت که قلعه نویی بد برداشت کرده و منظور من ایشون نبوده

اصلا خوشحال نشدم که مجیدی رفت به برنامه ی نود و ناراحت تر میشم اگه این بحث مختومه نشه چون حرمت جفتشون شکسته میشه
آخه رفت تو برنامه نود چی گفت؟رفت همه چیو روشن کنه!!هی ازش پرسیدندنیموفصل چرا رفتی 6 امتیاز بالا تر بودین با مظلومی خوبم بودی....هی گفت شرایط رو درست ندیدم به نفع تیم بود که نباشم......با امدنش به نود و اون صحبتاش یه سری هارو از خودش سرد کرد

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

alirahimi13

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2014
نوشته‌ها
475
لایک‌ها
264
من یادمه چند سال پیش پیش تلفنی فتح الله زاده به نود گفت که ارش برهانی بیشترین پول رو از ما طلب داره ولی یک کلمه حرف نمی زنه نه مثل این اندو که میگه من استقلالیم
درضمن ماجرای فرهاد وقلعه نویی هم فقط به ضرر استقلاله هر دو از هم آتو دارن کیروشی پور به هدفش رسید و بین این دوتا دعوا انداخت
 

alirahimi13

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2014
نوشته‌ها
475
لایک‌ها
264
در ضمن تیم ملی 27 هفتم با کره بازی داره و داربی 30 هست یعنی چی اخه؟ با تعغیر زمان هم موافقت نشد
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
اعتقاد قلبیم اینه که هیچ آدمی کامل نیست و هر کس نقاط قوت و نقاط ضعفی داره
میخواد فرهاد باشه میخواد امیرخان باشه میخواد سوبله چوبله و یا صمد باشه و یا هر کس دیگه
راستش فرهاد تو ماجرای برنامه 90 اصلا خوب عمل نکرد...اصلا نباید میرفت...اصلا نباید یه جوری صحبت میکرد که بر علیه امیرخان باشه
نباید آسمون رو به ریسمون میبافت..میگفت هوادارای استقلال می فهمن من چی میگم..ولی خدائیش مبهم صحبت میکرد
من هودارا فقط اینو میفهمم که رفتن و اومدنهای فرهاد وقتی ارزش پیدا میکنه که به اعتلای نام استقلال بینجامه...نه اینکه بقول پرویز خان موقعی که به فرهاد نیاز داشتیم و در استانه ستاره سوم بودیم..فرهاد گذاشت و رفت..خدائیش بخاطر رفتن فرهاد در نیم فصل دوم من ازش دلگیرم....
هر چند فرهاد رو خیلی دوست دارم و هنوز خاطره روزهای خوبم رو باهاش فراموش نمیکنم
امیرخان سر فرهاد خیلی مرام بخرج داد...ولی این بگم بگم آخرش و بعضی اشتباهاتش به هیچ وجه قابل جبران و پذیرش نیست ولی هر چی هست امیرخانه...بهترین مربی ایران بنظر من
همینطور سوبله چوبله...افتخاراتی برامون کسب کرد که من دوستش دارم...ولی همون پرویز خان هم ایراداتی داشت
بالاخره ما دو راه نداریم..یا همه رو با یه چوب بزنیم و بگیم نه فرهاد نه امیرخان نه پرویز خان نه ناصر حجازی...
یا نه ...اینا همه رو خانواده خودمون بدونیم و با خوبیهاشون و نقاط ضعفشون بپذیریم
بنظرم بهترین راه همینه..پس من هم عاشق فرهادم..هم امیرخان....هم ناصرخان...هم پرویز خان..هم صمد خان..هم جواد خان زرینچه....و از همه مهمتر من عاشق استقلالم

این دقیقا چی میگه؟
600_KhabarVarzeshi-1393-08-08.jpg
بنظرم میخواد جلب توجه کنه....دیگه خسته شده پرویز خان...والا کی خیانت میکنه؟
 

vayne solidor

Registered User
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2012
نوشته‌ها
193
لایک‌ها
384
محل سکونت
تهران
ای بابا بازم خبری از پخش مستقیم نیست ما که رفتیم بلیطو بخریم فردا بریم استادیوم;)
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
متن کامل مصاحبه با پرویز خان رو سایت کیروشی پور زده:
مظلومی: خيانت كردند تا زايد هت‌تريك كند/برگردم، باز هم دربی‌ها را می‌برم
0d93ce5a662845929afaeb98bb3f5dca_226_187.jpg

وبسایت رسمی برنامه نود - پرویز مظلومی یا همان پرویز سوبله چوبله هواداران استقلال با رکوردی که بعید به نظر می‌رسد حالاحالاها بشکند، حرفهای جنجالی را مطرح کرده است.
به گزارش وب سایت نود، صحبتهای او را با یکی از روزنامه های ورزشی صبح امروز بخوانید:
* مي‌خواهيم از جدايي پرويز مظلومي سؤال كنيم، جدايي از استقلال...
رفتيم ديگه!

‌*رفتيم ديگه درست اما چرا؟!
چه بگويم؟

‌* واقعيت!
پس اجازه بدهيد از اول شروع كنم. با آمار و ارقامي كه در استقلال به دست آوردم نبايد جدا مي‌شدم و بايد مي‌ماندم. پرويز مظلومي با استقلال چهار دربي پشت سر هم را برد. وقتي هدايت استقلال را بر عهده گرفت با چهار بازيكن استارت زد، چهارده بازيكن قراردادشان به پايان رسيده بود. هيچ‌كس جرأت ريسك كردن و آمدن به آن استقلال را نداشت. قبل از اينكه با من صحبت كنند با نفرات ديگر حرف زده بودند ولي كسي حاضر به پذيرفتن اين سمت نشد. استقلال را قهرمان جام حذفي كردم و...

*‌ اين‌ها كارهايي بود كه براي استقلال كرديد، پس دليل جدايي‌تان چه بود؟
حاج آقاي فتح‌ا‌...‌زاده مرا براي سال سوم مي‌خواست، از من ليست گرفته بود، هيأت مديره استقلال جلسه‌اي را برگزار كرد و من برنامه‌ام را در اختيار آنها گذاشتم، همه از عملكرد من رضايت كامل داشتند، هواداران استقلال دوست داشتند ادامه بدهم اما يك دفعه همه چيز در عرض ۲۴ ساعت خراب شد!

‌* كامل‌تر توضيح مي‌دهيد.
اين سؤالي است كه هيأت مديره وقت بايد توضيح بدهد، براي خود من هم پرسش است كه چرا با تمامي اين اقدامات پرويز مظلومي سال سوم نماند، تيمي كه سهميه آسيا نداشت و در پلي‌آف بود را به ليگ قهرمانان رساندم، استقلال را قهرمان جام حذفي كردم، عددي را براي استقلالي‌ها به يادگار گذاشتم كه تا سال‌ها به يادگار خواهد ماند. خودم دنبال جواب اين سؤال هستم. شايد جالب باشد بدانيد در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا با سپاهان بازي داشتيم، آقاي رسولي‌نژاد ظهر بازي تماس گرفت و گفت با هر نتيجه‌اي كه خلق شود شما سال سوم هم مي‌مانيد، به من گفتند دو، سه عضو هيأت مديره وقت استقلال شبانه به مربي‌اي زنگ زدند و به او حكم دادند، من هر وقت استقلال مرا خواست آمدم و به هوادار خدمت كردم. دنبال منافع خودم نبودم، سال ۷۴ در عمان مربيگري مي‌كردم، پورحيدري تماس گرفت و گفت بيا، به هزار ترفند قراردادم را فسخ كردم تا به استقلال بيايم، مي‌دانيد چرا؟!

‌* چرا؟!
چون عمر من در استقلال گذشت، ۱۳ سال در استقلال بازي كردم، ۱۲ سال مربي بودم و دو سال سرمربيگري اين تيم را بر عهده داشتم، ۲۷ سال يعني يك عمر. از استقلال هم طلب ندارم، مديون استقلال هستم، اگر پرويز مظلومي شدم، موقعيت اجتماعي و مالي به دست آوردم از بركات نام استقلال بوده است. مردم بهترين قاضي هستند، همين كه مرا در كوچه و خيابان مي‌بينند و با احترام برخورد مي‌كنند برايم كافي است.

‌* مي‌خواهيم به يك ماه قبل از جدايي‌تان برگرديم، به روزي كه در استاديوم دستگردي براي رفتن شما شمارش معكوس گذاشتند.
بيشتر از يك ماه بود. خود خبرورزشي عكس آن هواداران و پلاكارد را به چاپ رساند، استقلال در كورس قهرماني بود، چند نفر آمدند و به دنبال به‌ هم زدن آرامش روحي- رواني تيم بودند، براي يك هوادار فرقي نمي‌كند چه كسي سرمربي استقلال باشد، براي هوادار واقعي موفقيت استقلال مهم است، آنها هوادار نبودند، لطفاً اسم هوادار روي آنها نگذاريد، كلمه هوادار حرمت دارد، شايد جالب باشد بدانيد يكي از آن افراد كه پلاكارد را آوردند به جرم كلاهبرداري راهي زندان شد! من از يك چيز ناراحتم چرا هيچ ارگاني نمي‌آيد تا با اين افراد مسئله‌دار برخورد كند؟ به هر حال جواب اين‌ها را خدا مي‌دهد.

‌*مهدي رحمتي در آن روزها مي‌گفت با من تماس گرفتند و گفتند به دنبال تيم ديگري باش.
قبل از بازي آسيايي استقلال بود، ديدم مهدي رحمتي در رختكن داد و بيداد مي‌كند، فرياد مي‌كشد، گفتم چي شده، گفت از طرف آقاي X تماس گرفتند و مي‌گويند براي فصل بعد دنبال تيم ديگري باش. ما داريم برمي‌گرديم.

‌* شايد اگر قهرمان مي‌شديد همه اين اتفاقات از بين مي‌رفت و سرمربي استقلال مي‌مانديد.
قهرمان شديم، مگه نشديم؟

‌* منظورم قهرماني ليگ برتر است، در شرايطي كه نيم‌فصل اول بوديد در پايان قهرمان نشديد.
در نيم‌فصل ۶ امتياز بيشتر از تراكتور و ۹ امتياز بيشتر از سپاهان داشتيم، آمارهايم عالي بود. جدايي فرهاد مجيدي شرايط را عوض كرد، فرهاد علاوه بر كاپيتان بودن عصاي دست من بود، او تيم را مديريت مي‌كرد، پيش از فرهاد، ناصرخان حجازي اين كارها را مي‌كرد، از اسمش مي‌ترسيدند، وقتي به رحمت خدا رفت مجيدي در تيم مديريت مي‌كرد، بازيكنان به او احترام مي‌گذاشتند، رفتن مجيدي و در ادامه جاسم كرار با آسيب‌ديدگي جباري، تيموريان، كيانوش رحمتي، خسرو حيدري همراه شد و دست من خالي از بازيكن، با همه اين تفاسير با اختلاف يك امتيازي قهرماني را از دست داديم.

‌ *از جدايي فرهاد مجيدي حرف زديد، او چرا رفت؟!
من با فرهاد مجيدي خيلي راه آمدم، مجيدي فرزندانش خارج از ايران بودند، من هر دو هفته به او مرخصي مي‌دادم، به فرهاد گفتم برو مشكلاتت را حل كن و برگرد، گفت مشكل حاد است.

‌ *او در ۹۰ گفت من به خاطر بچه‌هايم نرفتم.
اجازه بدهيد من وارد اين ماجرا نشوم، او يك چيزهايي به من گفت كه از خودش بپرسيد.

‌* از دربي‌ها بپرسيم، پرويز سوبله - چوبله...
اين شيرين است، از اين سؤالات بپرس(!) اول از همه بگويم من خوشحال مي‌‌شوم يك استقلالي بيايد و ركورد چهار پيروزي متوالي مرا در دربي بشكند، از صميم قلب اميدوارم اين اتفاق شكل بگيرد، خدا را شكر پرويز مظلومي عددي را به يادگار گذاشت كه هواداران مي‌توانند براي رقيب كري بخوانند، اين به نماد پيروزي‌هاي استقلال در دربي تبديل شده است. اگر دربي‌ها را مي‌برديم مظلومي سهم كوچكي داشت، بقيه تلاش مي‌كردند.

‌* از آن كابوس دربي بپرسيم، دربي سه بر دو...
دست رو دلم نذار.

*‌ چرا؟!
براي اينكه مي‌توانستيم دربي را ببريم اما برخي نگذاشتند، ما با اينكه در تبريز چند مصدوم و محروم داديم و نفرات ديگر هم حضور نداشتند اما دو بر صفر جلو افتاديم، من الونگ الونگ را هافبك دفاعي گذاشتم و او اين قدر در نيمه اول پاس اشتباه داد در نيمه دوم يوسفي را به زمين فرستادم، تيم را هجومي‌تر كردم، تيم ۱۱ نفره پرسپوليس ۸۲ دقيقه جلوي استقلال موقعيت گل نداشت. چطور در عرض چند دقيقه سه گل مي‌زند؟

*‌ چطور؟
اگر يك بار ديگر فيلم اين بازي را تماشا كنيد خيلي چيزها را متوجه مي‌شويد، حقايق آشكار خواهد شد، خيلي اتفاقات افتاد، دوست ندارم آن را باز كنم.

‌* فقط همين؟!
برخي وقت‌ها اتفاقات نادر در فوتبال مي‌افتد، اتفاقاتي كه مي‌توانم آن را به بازي استقلال و سايپا كه ناصرخان حجازي سرمربي بود تشبيه كنم.

‌ *يعني خيانت چند بازيكن...
يك بار ديگر هم مي‌گويم فقط برويد فيلم بازي دربي را يك بار ديگر تماشا كنيد. فقط يك بار ديگر، خواهشاً لحظه گل‌هاي زده پرسپوليس را با دقت ببينيد.

‌* حرف زدن پرويز مظلومي مي‌تواند افشاگري مهمي باشد، چرا نمي‌گوييد؟
نمي‌خواهم حرف‌هايي بزنم كه باعث شود مردم و هواداران از فوتبال زده شوند. وقتي سرمربي استقلال شدم، صمد مرفاوي حرفي به من زد كه بايد آن را گوش مي‌كردم، اشتباه بزرگي انجام دادم، او گفت وقتي به استقلال مي‌روي سنگ‌فرش‌هاي استقلال را هم عوض كن، نتيجه اعتمادم را به بدترين شكل گرفتم، من وقتي از استقلال رفتم ظرف ۲۴ ساعت عكسم را از ديوار پايين كشيدند، جالب است. آوردند به خودم دادند.

*‌ يك بار از ماجراي خيانت در ازبكستان حرف زديد، ماجرا چه بود؟
شب قبل از مسابقه آمدند به من گفتند برخي از بازيكنان ممكن است كه كاري كنند، فتح‌ا...‌زاده حضور داشت و يكي يكي نفرات را صدا كرد و با آنها حرف زد، او گفت‌ اگر خداي ناكرده ببازيم گذشت نمي‌كنم و بدترين جريمه‌ها را در نظر مي‌گيرم، به خير گذشت و دو بر صفر برديم.

‌*اين بازيكنان كه مي‌خواستند كم‌كاري كنند، چه كساني بودند؟
اگر مي‌خواهيد آنها را بشناسيد فيلم دربي سه بر دو و بازي استقلال- سپاهان ليگ قهرمانان آسيا را تماشا كنيد، همين...

‌ *اگر مردم اين بازيكنان را بشناسند بهتر است.
اين فيلم بازي‌ها را تماشا كنيد همه چيز معلوم مي‌شود، خدا جواب آنها را مي‌دهد.

*‌مي‌خواستيد سرمربي تراكتورسازي شويد اما اين اتفاق شكل نگرفت.
برخي از دوستان كه نمي‌خواستند به تبريز بروم، مصاحبه‌ام را تحريف كردند و دست روي نقطه ضعف هواداران تراكتور گذاشتند، آنها جمله من را كه گفته بودم آبي‌ام اما از امروز پيراهن تراكتور را بر تن مي‌كنم، عوض كردند تا مرا روبه‌روي مردم خونگرم تبريز قرار دهند، بنده خدا جعفري ترسيد و من با وجود اينكه قرارداد داخلي بسته بودم رسماً اعلام كردم از اين حضور مي‌گذرم.

‌*و مظلومي برمي‌گردد؟!
به كجا؟!

‌ *استقلال؟
نمي‌دانم، شايد، اگر روزي در استقلال مرا بخواهند و بدانند مي‌توانم كمك كنم برمي‌گردم، من هميشه عاشق استقلال بوده‌ام.

‌* اگر برگرديد باز هم دربي‌ها را مي‌بريد؟
من هيچ وقت از دربي نمي‌ترسم، شايد از بازي‌هاي كوچك بترسم اما دربي نه، هميشه تيمم را هجومي مي‌چينم.


در مورد سید جالب بود...
600_Goal-1393-08-08.jpg
 
Last edited:

Hosein61t

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2010
نوشته‌ها
2,436
لایک‌ها
1,417
سن
43
محل سکونت
Tehran
ای بابا بازم خبری از پخش مستقیم نیست ما که رفتیم بلیطو بخریم فردا بریم استادیوم;)

اگر پخش زنده نباشه منم میرم استادیوم
فقط یکی بگه چجوری باید بلیط بگیرم :D
از زمان اینترنتی شدن ، دیگه نرفتم
 

Obaydok

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2013
نوشته‌ها
1,900
لایک‌ها
969
محل سکونت
کرمان
ینی چی پخش نمیشه؟؟!!همه که تهرون نیستن... عجب داستانی شده ها! من یکی که اگه دربی پخش نشه میرم صداو سیماشونو رو سرشون خراب میکنم
 

GROUNDROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,662
لایک‌ها
13,863
محل سکونت
تهران
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،

محسن فروزان،
امیر حسین صادقی، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی،
امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، خسرو حیدری، کرار جاسم،
سجاد شهباززاده و محمد قاضی


11 بازیکن اصلی استقلال برای دیدار با صبا هستند.
از نکات مهم نیمکت نشینی تیموریان است.
این دیدار ساعت 16:35 امروز (جمعه) در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

قلعه نویی: اگر آندو را نمی خواستم بی تعارف می گفتم/ همه می دانند ملی پوشان ما افت کرده اند/ گردن ما از مو باریک تر است/ به استقلال و قلعه نویی کم زور نگفته اند
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا