• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران استقلال

وضعیت
موضوع بسته شده است.

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
واقعانا
چرا 1میلیارد داره میگیره
حتی خیلی بازیکنای مطرحمون کمتر از اینا دارن میگیرن
واقعا ارزشش200تا300تاست
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
این افشارزاده بالاخره یه کاری کرد که ازش خوشم بیاد. یعنی یک طوری وزیر و دار و دسته پرسپولیسیش رو قهوه ای کرد که حالا حالاها اثرش پاک نمیشه.
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
مثل اینکه فیلم "4 فینال آسیا " هم توی راهه

اینجاست که باید گفت : یه دونه فینال آسیا .... حسرت *&*)^*&%&^%$%^#%$@# :)
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,371
لایک‌ها
7,353
مثل اینکه فیلم "4 فینال آسیا " هم توی راهه

اینجاست که باید گفت : یه دونه فینال آسیا .... حسرت *&*)^*&%&^%$%^#%$@# :)
جالبه از بس بعضی از طرفداراشون توهم دارن و با نشاد هستن میگن اون قهرمانی های استقلال الکیه و جعلی
حالا میخوان ورزش صدا و سیما رو بدن به لنگی پور و وزیرم پرسپولیسی بزارن و هیئت مدیره و مدیر عامل استقلال هم پرسپولیسی بزارن و بودجه به استقلال ندن و ... همه این کار ها رو هم بکنن با دو ستاره استقلال که روی پیراهنش هست می خوان چیکار کنن !!! مثل آشغال کله های نودی میخوان ستاره ها رو از روی پیراهن استقلال پاک کنن و بزارن رو پرسپولیس بی جام مونده !!! ولی خبر ندارن اصالت و افتخار اینجوری بدست نمیاد
توی تیم های دیگه یک اسطوره مردمی که جنس مردم باشه مثل مرحوم ناصر حجازی و منصورخان پورحیدری ندارن یا یک بازیکن که رنگ خونش و رنگ پیداهنش یکی باشه ... یا هوادار هایی که با برد و باخت رنگ عوض نمیکنن تقریبا بالای 90 درصد هوادار های استقلال از سن بسیار پایین تاجی بودن و تا آخر عمر هم میمونن چه ببره چه ببازه
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
مصلحت اندیشی و محافظه کاری آخر عاقبتش ...

لیگ گذشته همه شده بودن واسه ما مصلحت اندیش .... اون از مظلومی که بعد از رفتنش شروع کرد به مصاحبه کردن و صحبت از پشت پرده کردن ... اینم از افشار زاده

یکی به جناب افشار زاده بگه این حرفا رو همون موقع باید میزد که در راس کار بود که بازخورد داشته باشه نه الآن ... اون موقع که به خاطر مصلحت اندیشی مدام مجیز وزیر ورزش رو میگفت و از زحماتش تشکر میکرد باید میدونست که هوادارا هستن که وزارت رو تحت فشار گذاشتن با تجمعشون تا بیشتر از اون جلوی حرکت باشگاه سنگ اندازی نکنن نه مصاحبه های متملقانه ایشون ...
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,311
لایک‌ها
12,334
سن
39
ورزش 3 رنگی به مقاله نوشته و گفته همه حرفای وزیر درسته و استقلال زیاد هزینه کرده و منصوریان بود که نفت تهران رو ورشکست کرد.
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,371
لایک‌ها
7,353
بنظر منم یک سری از خرج هایی که امسال برای خرید بازیکن شد بی مورد بود
نه اینکه نباید خرج میشد بلکه میشد بهتر خرج شه و بازیکن های بهتری که نیاز داریم بگیریم
بنده هم قطعا میگم هزینه گرفتن رضایت نامه طارمی و رضاییان براحتی به اندازه کل بودجه امسال استقلال بوده
و قیمت بازیکن هاشونم کمتر از ما نبوده که بیشتر هم بوده و سرمربی و کادر فنیشون هم قطعا سه برابر استقلال پول گرفتن
ولی این ها رو نمیشه به یک پرسپولیسی فهموند که هزینه های پشت پرده هم جزو هرینه های اصلی هست و از جیب بیت المال !!!
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,311
لایک‌ها
12,334
سن
39
روشن:افشارزاده خودش پرسپولیسی بود!/3 سال با استقلال یک جام نگرفت حالا «بگم بگم» می‌کند

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: وقتی شنیدم منصور (پورحیدری) دوباره به بیمارستان منتقل شده‌ خیلی ناراحت شدم. او شناسنامه باشگاه استقلال است و از هواداران می‌خواهم برای او دعا کنند.

وی افزود: کمتر کسی را مثل پورحیدری پیدا می‌کنید که عمرش را برای باشگاهش گذاشته باشد. امثال او و ناصر حجازی تکرار نشدنی هستند و مطمئنا نام آنها در اذهان باقی خواهد ماند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به 71 سالگی این باشگاه گفت: این نشاندهنده اهمیت باشگاه استقلال است که 71 سال مردم حامی این تیم هستند.استقلال کم شخصیت بزرگ به خودش ندیده و در این سال‌ها خیلی از بزرگانش را از دست داده ولی نام استقلال همیشه بزرگ بوده است و ماندگار. دیروز وقتی متوجه شدم که سالروز تاسیس باشگاه استقلال است با خودم گریه کردم. از این بابت که خیلی از دوستانم دیگر کنارم نیستند و خیلی‌ها اصلا یادشان نمی‌آید که چه بازیکنان و افراد بزرگی در این باشگاه حضور داشتند. من که عددی مقابل این مردم نیستم اما خیلی‌ها در این باشگاه جانشان را گذاشتند تا مردم را خوشحال کنند اما نسل کنونی اگر در خیابان این افراد را ببینند اصلا آنها را نمی‌شناسند.

روشن در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص جدال رسانه‌ای وزیر ورزش و جوانان و بهرام افشارزاده گفت: وقتی صحبت‌های وزیر را خواندم متوجه شدم تمام حرف‌هایی که سال قبل در مورد استقلال زدم درست بود. یادتان می‌آید چقدر فریاد زدم که پشت پرده‌ها این باشگاه را ویران می‌کند؟ یادتان می‌آید چقدر حرف شنیدم؟این همه حرف زدیم هیچ کسی به حرف ما گوش نکرد ولی حالا همه قضایا را متوجه شدند.

وی تاکید کرد: من نه تا به حال با وزیر ورزش فالوده خورده‌ام و نه حامی او هستم. خودتان هم می‌دانید همیشه به خاطر رک حرف زدنم خیلی حرف‌ها شنیدم اما به نظرم این بار حرف وزیر درست بوده است. شاید الان همه فکر کنند که گودرزی این حرف‌ها را زده و من می‌خواهم از او حمایت کنم اما مردم باید هوشیار باشند. می‌دانید چرا؟ شاید هوادار استقلال ناراحت شود که من این حرف‌ها را می‌زنم اما باید پذیرفت که وزیر ورزش کشور مسائلی را از پشت پرده دیده و شنیده که اینگونه خودش را خالی کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: معمولا در اینگونه اتفاقات در کوتاه مدت همه حق را به کسی می‌دهند که یک نفر را متهم کرده است. افشارزاده گفته وزیر پرسپولیسی‌ است و هواداران استقلال شروع کرده‌اند به توهین به وزیر ورزش اما نمی‌دانند در درازمدت حرف این وزیر که شاید فردا باشد و شاید نباشد درست از آب درآمده است. مگر غیر از این است که استقلال بهترین بازیکنان را جذب کرده؟ اگر قرار بود کسی جلوی نقل و انتقالات را بگیرد همان زمان بدون اینکه مصاحبه کنند جلوی جذب بازیکن را می‌گرفتند و صدایش هم در نمی‌آمد. وزیر ورزش هشدار داده بود که این پرداختی‌ها جز بدهی چیزی برای استقلال ندارد و شاید طرفداران استقلال روزی بفهمند او چه گفته که مدیرعامل بعدی برای پر کردن بدهی آقایان باید به فکر چاره و خطر کسر امتیاز باشد. اینها چیزهایی است که بعدا مشخص می‌شود اما من در مورد افشارزاده کلی حرف دارم که هنوز خیلی از آنها را نزدم.

وی تاکید کرد: اگر بخواهم حرف بزنم افشارزاده دیگر نباید به ایران برگردد! بروید از دوستان رسانه‌ای سؤال کنید که ما را آشتی دادند و همان زمان که مباحث آکادمی به وجود آمد جلوی خیلی از اتفاقات را گرفتند وگرنه آن زمان حرف‌هایی می‌زدم که افشارزاده دیگر این شکلی خودش را تبرئه نکند. فقط این را از قول من بنویسید که او خودش یک پرسپولیسی تیر بود و مدیریت استقلال را بر عهده داشت! مصاحبه‌های من موجود است و بارها بعد از جلسه با او گفتم که افشارزاده از هیچ چیزی خبر ندارد. هر وقت به باشگاه رفتم و از او در مورد اتفاقات پرسیدم او گفت من نمی‌دانم! مگر می‌شود مدیر یک باشگاه خبر نداشته باشد که چه اتفاقاتی می‌افتد؟ آقای افشارزاده نکند مدیرعامل پرسپولیس بودی که از اتفاقات باشگاه خبر نداشتی؟!

روشن تاکید کرد: آقایان در آکادمی مدیریت ایشان هزار کار انجام دادند که فایل صوتی آنها را هم رو کرده‌ام و شاید اگر مردم این فایل صوتی را گوش کنند متوجه شوند این آقا در مدیریت استقلال چه کارهایی کرده است. شخصی که مدیر بوده و از هیچ چیزی خبر نداشت. وقتی فهمید که من همه چیز را در مورد آکادمی می‌دانم هزار پیغام و پسغام فرستاد که ساکت باشم و حرفی نزنم. اینها یک دهم چیزهایی است که می‌دانم و حرف نزدم. پس آقای افشارزاده لطفا در مورد استقلال سکوت کن و به قول دوستان فرار رو به جلو نکن که آنوقت مجبور هستم حرف‌های بزنم که دیگر در مورد مدیریت صحبت نکنی.

وی اظهار داشت: این آقا و دوستان پرسپولیسی‌اش استقلال را به خاک سیاه نشاندند و حالا دارند از عملکرد خودشان دفاع می‌کنند. او دیروز در بیانیه‌اش مرتب «بگم بگم» راه انداخته بود در حالی که اگر قرار به این کار باشد آنقدر حرف در موردش هست که نیازی به تهدید کردن نیست. جالب است این آقا به جای اینکه از صورتحساب مالی و وضعیت باشگاه دفاع کند با استفاده از کلمه پرسپولیسی طوری وزیر را تهدید کرده که طرفداران استقلال را علیه او کند. آقای افشارزاده اگر راست می‌گویی من را تهدید کن. چون دیگر نمی‌توانی به من وصله پرسپولیسی بودن بچسبانی. اینجایی که شما مدیریت کردی فوتبال است نه ژیمناستیک و خیلی اتفاقات زود رو می‌شود. شما که تیمت در 3 سال نه یک جام گرفت و نه دلی از طرفداران را خوش کرد بهترین کار برایت این بود که بگویی فلانی پرسپولیسی است یا فلانی استقلالی. پس بهتر است دیگر چیزی نگویی تا ما هم سکوت کنیم و در موردت حرف نزنیم.
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
کسی منکر هزینه های بی موردی که انجام شده نیست ولی موضوع اینجاس که تو وزارت ورزش ، همه فقط برای استقلال شمشیر رو از رو بستن تا تیم رو به حاشیه ببرن. تا استقلال یک بازیش رو برد ، این داستانها شروع شد. یعنی یک حاشیه جدید کنار گذاشته بودن برای زمانی که استقلال تو مسیر پیروزی قرار بگیره. تا وقتی که تیم نمیبرد نیاز به حاشیه جدید نداشت چون خودش به اندازه کافی تو حاشیه بود.
چقدر حاشیه حاشیه شد:D
 
Last edited:

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
حسن روشن رو که البته زیاد جدی نباید گرفت ، چون حرجی بهش نیست. با واعظی آشتیانی سرشاخ بود ، با دکتر حسین قریب در افتاد ، سایه فتح الله زاده رو با تیر میزد ، با کاظم اولیایی اصلاً خوب نبود و حالا هم که با افشارزاده درگیر شده. هر چند که این حرفاش تا حدودی درسته و افشارزاده خواسته با این بیانیه ، هواداران استقلال رو پشت خودش و مقابل وزیر پرسپولیسی قرار بده. این رو هم باید اضافه کنم که همه دعواها فقط سر لحاف ملا هست و بس ، وگرنه کسی دلش به حال استقلال نسوخته.
 

reza_vc

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,167
لایک‌ها
1,650
وقتی سایت ها و روزنامه ها همه دولتی هستن انتظار دارین بیان بد وزیر دولت رو بگن ؟

به نظرم تیم نباید وارد این مسائل بشه و همه تلاششو بکنه واسه ارائه بازیهای بهتر و برد های بیشتر
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
خود همین افتخاری هم که امروز واسه وزیر دم تکون میده ، فردا که از استقلال گذاشتنش کنار و رفت ، افشاگری رو شروع میکنه!
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,371
لایک‌ها
7,353
خود همین افتخاری هم که امروز واسه وزیر دم تکون میده ، فردا که از استقلال گذاشتنش کنار و رفت ، افشاگری رو شروع میکنه!
این مرتیکه افتخاری گه گفته اسطوره ی خودم رو علی پروین میدونم و اسم چند تا بازیکن سابق پرسپولیس رو برده و گفته ارادت خاصی بهشون داره حتی حاضز نشده یک سر بره عیادت منصور خان پورحیدری
من نمیدونم این جیره خور های بله قربان گو و پاچه خوار از جون استقلال چی می خوان
جالبه تا الان همه تقصیر های گردن منصوریان افتاده و این آقایون اصلا تقصیری نداشتن فقط هر روز باقالا پلو با ماهیچه و کباب بره شون رو تو باشگاه میخورن و سر ماه حقوق چند ده میلیونیشون رو میگیرن
در آخر هم میگن ما که کاره ای نبودیم دستورات از جای دیگه میرسید !!!
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,371
لایک‌ها
7,353
در ضمن این پروژه ی بردن علی منصور توی نیم فصل و آوردن فرهاد مجیدی هم کاملا برنامه ریزی شده هست تا استقلال امسال سقوط کنه به دست یک !!! هم اسطوره هاش خراب بشن پیش هوادار ها و فحش بخورن
اکر علی منصور نتیجه نگرفت میتونن یک مربی خارجی طراز اول بیارن نه مجیدی که توی تیم محلات کوچه شون هم سرمربی گری نکرده !!!
 

reza_vc

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,167
لایک‌ها
1,650
در ضمن این پروژه ی بردن علی منصور توی نیم فصل و آوردن فرهاد مجیدی هم کاملا برنامه ریزی شده هست تا استقلال امسال سقوط کنه به دست یک !!! هم اسطوره هاش خراب بشن پیش هوادار ها و فحش بخورن
اکر علی منصور نتیجه نگرفت میتونن یک مربی خارجی طراز اول بیارن نه مجیدی که توی تیم محلات کوچه شون هم سرمربی گری نکرده !!!

اوردن مجیدی بعنوان مربی احمقانه ترین کار ممکنه ! اگه قراره منصوریان نیم فصل بره یه مربی خارجی باید بیاد
اگه هم قراره بمونه یه بازیساز و مهاجم نوک بگیرن براش

چه میدونم فرهاد مجیدی و قلعه نویی و مرفاوی و مظلومی و ... واسه ما نشدن مربی
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
تو شهر شایعه شده که بختیار همین روزها به یک تیم قطری میپیونده. امیدوارم حقیقت نداشته باشه. درسته که این فصل ما ازش خیری ندیدیم ولی بودنش از نبودنش خیلی بهتره چون تو پستش هیچ بازیکنی نداریم.
 

enimonte

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,337
لایک‌ها
1,311
محل سکونت
فعلا تهران
تو شهر شایعه شده که بختیار همین روزها به یک تیم قطری میپیونده. امیدوارم حقیقت نداشته باشه. درسته که این فصل ما ازش خیری ندیدیم ولی بودنش از نبودنش خیلی بهتره چون تو پستش هیچ بازیکنی نداریم.
توی اینستاگرامش گفته پیشنهاد داره ولی توی استقلال می مونه.
 

Terova

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
815
لایک‌ها
813
من حق رو به وزیر میدم. افشارزاده هیچ گلی به سرمون نزد نیم فصل قبل رو یادتون بندازین کلی مظلومی خواهش کرد یک بازی ساز جذب کنن ولی افشارزاده هیچکی رو نگرفت و آخرشم از همون جا ضربه خوردیم امسالم ما کلی تو خط دفاع مشکل داشتیم ولی یک بازیکن درست حسابی جذب نکردن سمت چپ ما مجیدی و یعقوب کریمی و نورافکن رو داریم بعد اینقدر داغون هستن منصوریان مجبوره مگویان رو بگزاره اونجا!!! خوب معلوم چه گندی زدن تو خرید بازیکن اونم از خرید کنعانی زادگان و حاج محمدی!!؟ و نکته مهم اینکه فراموش نکنیم با این همه ولخرجی و قرارداد بالا تیم آخر جدوله و شدیم مسخره دست پرسپولیسی ها!
 

reza_vc

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,167
لایک‌ها
1,650
من حق رو به وزیر میدم. افشارزاده هیچ گلی به سرمون نزد نیم فصل قبل رو یادتون بندازین کلی مظلومی خواهش کرد یک بازی ساز جذب کنن ولی افشارزاده هیچکی رو نگرفت و آخرشم از همون جا ضربه خوردیم امسالم ما کلی تو خط دفاع مشکل داشتیم ولی یک بازیکن درست حسابی جذب نکردن سمت چپ ما مجیدی و یعقوب کریمی و نورافکن رو داریم بعد اینقدر داغون هستن منصوریان مجبوره مگویان رو بگزاره اونجا!!! خوب معلوم چه گندی زدن تو خرید بازیکن اونم از خرید کنعانی زادگان و حاج محمدی!!؟ و نکته مهم اینکه فراموش نکنیم با این همه ولخرجی و قرارداد بالا تیم آخر جدوله و شدیم مسخره دست پرسپولیسی ها!
دوست عزیز اخر نیستیم که ! الان دهمیم فاصله با صدر جدول هم 7 امتیازه . البته قهرمانی که نه ولی رتبه مون از این بهتر میشه ایشالا
فقط بازیساز و نوک میخوایم

افشار زاده هم هرچی بوده بهرحال الان یه استقلالیه که جلوی وزیر ورزش پرسپولیسی وایساده پس باید حمایتش کرد
 

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
دوست عزیز اخر نیستیم که ! الان دهمیم فاصله با صدر جدول هم 7 امتیازه . البته قهرمانی که نه ولی رتبه مون از این بهتر میشه ایشالا
فقط بازیساز و نوک میخوایم

افشار زاده هم هرچی بوده بهرحال الان یه استقلالیه که جلوی وزیر ورزش پرسپولیسی وایساده پس باید حمایتش کرد

ما توی تاریخ باشگاهمون هیچ وقت تیم ته جدول نبودیم حتی اونسال که بزور فرستادنمون لیگ 3 ... هیچ وقت ( بر عکس بعضی ها :general406: که چندین هفته اون ته دست و پا میزدن)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا