• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
این ماجرای 4 کذایی .............. نسخش پیچیده شد .............. از این بهه بعد با نشون دادن 4 همه یاد شوبله شدن آقای پرویز میافتن ...................... بای بای 4 ............
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

مهراب 17

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
895
[h=1]مظلومي به نشست خبري نيامد[/h]
[h=2] پرويز مظلومي در نشست خبري بعد از بازي با پرسپوليس شرکت نکرد.[/h]
00032633.jpg

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان پس از شکست سنگين تيمش برابر پرسپوليس در نشست خبري حاضر نشد و به جاي او آتيلا حجازي دستيارش پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد. به نقل از ايسنا، مظلومي پس از اين‌که داور براي پرسپوليس پنالتي گرفت به تصميمش اعتراض کرد و از زمين مسابقه اخراج شد.

 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
مهرداد کفشگري پس از برتري 6 بر صفر پرسپوليس مقابل مس کرمان گفت: مي‌خواستيم هر طور شده طلسم نبردهايمان را در خارج از خانه بشکنيم. برد شيريني بود و آن را به هواداران تبريک مي‌گويم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد:‌از گلي که به ثمر رساندم خوشحالم و مطمئن باشيد اين پيروزي‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.

کفشگري گفت: به سمت قهرماني حرکت مي‌کنيم و تا به اين عنوان نرسيم دست از تلاش برنخواهيم داشت.

وي ادامه داد: به اينکه چه کسي چه عددي را نشان داد کاري ندارم اما با اين 6 گل حرف‌هاي زيادي را به اثبات رسانديم.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
محمد پنجعلي درباره پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل مس کرمان گفت: بچه‌ها در اين ديدار کم‌نقص و پرسرعت بازي کردند و نتيجه فوق‌العاده‌اي گرفتند.

به نقل از فارس، وي درباره اشتباهات داوري در اين مسابقه گفت: متاسفانه اشتباهات داوري در هر ديداري وجود دارد و بايد تصميم درستي در اين رابطه گرفته شود. مردم نسبت به داوري بدبين هستند و با هر سوت اشتباه با بدبيني برخورد مي‌کنند.

پنجعلي تصريح کرد: اگر برخورد مناسبي با اين موضوع شود و با جريمه متخلفان جلوي اين موضوع گرفته شود شاهد چنين اشتباهاتي در داوري نخواهيم بود. چون برداشت مردم از قضاوت داوران بد شده است.

پيشکسوت پرسپوليس در خصوص حرکت پرويز مظلومي در نشان دادن عدد 4 به تماشاگران پرسپوليس گفت: حرکت درستي انجام نشد چون باعث تحريک تماشاگران شد. مظلومي قبلا هم سابقه شکست سنگين مقابل پرسپوليس را داشته است و انجام اين حرکات صحيح نيست.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
علي دايي پس از پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل مس کرمان در نشست خبري گفت: بازي را خوب شروع و در همان دقايقي ابتدايي از اشتباه دفاع مس به نحو احسن استفاده کرديم و به موقع گل را به ثمر رسانديم. در دقيقه 15 بازي هم توانستيم گل دوم را به ثمر برسانيم که اين مسئله کمک کرد تا بتوانيم حاکم بازي شويم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: در نيمه دوم با صحبت‌هايي که در رختکن انجام داديم مطمئن بودم مس رو به بازي انتحاري مي‌آورد و از تاکتيک توپ‌هاي بلند استفاده مي‌کند اما خوشبختانه بچه‌ها هوشمندانه بازي کردند و در اکثر دقايق مسابقه حاکم مسابقه بودند. امروز روزي بود که توپ‌هاي ما گل شد. فوتبال همين است يک روز مي‌بري و يک روز مي‌بازي. من به تمام اعضاي تيم مس هم خسته‌ نباشيد مي‌گويم اما به نظر من امروز روز ما بود.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه عملکرد داور اين بازي بسيار خوب بوده، تصريح کرد: به نظر من قضاوت اين بازي در چند سال اخير جزو بهترين داوري‌ها بوده و داور مسابقه محکم و قاطع سوت مي‌زد. حتي خود من هم در اين چند سال داوري به اين صورت نديده بودم.

دايي درباره اتفاقاتي که بعد از گل سوم پرسپوليس بوجود آمد و منجر به اخراج پرويز مظلومي شد گفت: فکر مي‌کنم اتفاقات برعکس چيزي شد که آقايان فکر مي‌کردند. خوشبختانه بچه‌هاي ما حرفه‌اي‌تر و باهوش‌تر بودند و اسير اين ترفند نشدند. در ادامه هم تمام نبض بازي در دست ما بود و توانستيم سه گل ديگر هم بزنيم.

وي اظهار داشت: سال قبل که من با راه‌آهن به کرمان آمدم در اوج شايستگي 4 بر صفر شکست خوردم اما امروز آن روي فوتبال خودش را به ما نشان داد. خدا را شکر تيمم برنده شد. من منکر زحمات مس نمي‌شوم اما اتفاقات دست به دست هم داد تا اين نتيجه رقم بخورد. بايد بگويم به طلسم هيچ اعتقادي ندارم و بچه‌ها تلاش کردند. ما از همان ابتداي فصل تمريناتمان را به خوبي دنبال مي‌کنيم و جابجايي‌هاي نيم‌فصل هم باعث شد تا به هارموني خوب برسيم و اين بازي را با يک نتيجه خوب پشت سر بگذاريم.

دايي درباره برتري پرسپوليس در اين بازي خارج از خانه و نتيجه نگرفتن اين تيم در بازي‌هاي قبلي به غير از ورزشگاه آزادي گفت: در استاديوم آزادي راحت‌تر بازي مي‌کنيم چرا که بازيکنان تيم ما تکنيکي هستند و سعي مي‌کنيم بازي خود را روي زمين انجام دهيم. در واقع تنها زميني که مي‌توانيم اين کار را به خوبي روي آن انجام دهيم ورزشگاه آزادي است و به همين خاطر نتايج بهتري در آن ورزشگاه گرفته‌ايم.

وي اضافه کرد: شايد در شهرستان‌ها شکست خورديم اما اين بار با نتيجه خوبي پيروز شديم و برخلاف هميشه که مشکل داشتيم توانستيم بازي را به خوبي به سود خود خاتمه دهيم.

سرمربي پرسپوليس در واکنش به اظهارات صالحي رئيس کميته استيناف در برنامه تلويزيوني و اينکه گفته است دايي تنبيه‌پذير نيست، اظهار داشت: صحبت‌هاي او را گوش نکردم چرا که وقت خود را براي يک برنامه تلويزيوني و صحبت‌هاي صالحي نمي‌گذارم و براي پرسپوليس وقت خواهم گذاشت و تلاش مي‌کنم. آنچه برايم مهم است و فکر و ذکر خود را به آن اختصاص مي‌دهم پرسپوليس است و خداراشکر که اين برنامه را نديده‌ام.

دايي ادامه داد: مي‌دانم صالحي و ديگران چه برنامه‌ريزي‌ را آغاز کرده‌اند اما نه تنها صالحي بلکه بزرگتر از او هم نمي‌تواند با چنين لحني حرف بزند و بگويد دايي تنبيه پذير نيست. هرکسي بايد حد و حريم خودش را رعايت کند و نبايد تنها به خاطر اينکه صالحي رئيس کميته استيناف است با چنين لحني حرف بزند.

وي خاطرنشان کرد: مدارک خود را هفته آينده ارائه مي‌کنم و پاسخ صحبت‌هاي صالحي را با اين مدارک خواهم داد. من از حق تيم خودم دفاع مي‌کنم. علي دايي حرف زده و چند وقت ديگر نتايج آن مشخص خواهد شد. به خاطر دفاع از پرسپوليس حرف حق زدم اما گل بود به سبزه هم آراسته شد. آنها تنها علي دايي را محروم نمي‌کنند و به دايي ضربه نمي‌زنند بلکه پرسپوليس و 30،40 ميليون هوادار آن را ناراحت کرده و به آنها ضربه مي‌زنند.

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد: ببينيد چه کساني حرف‌هاي بدتر از اين را زدند و در مصاحبه با خبرگزاري‌ها در شبکه‌هاي تلويزيوني چه صحبت‌هايي را مطرح کردند. دايي يک‌پنجم آنها را مطرح نکرده است من را اين همه جريمه نقدي و محروم کردند اما با اين کارها تنها به هواداران پرسپوليس و علاقه‌مندان اين باشگاه ضربه مي‌زنند.

وي در پايان گفت: علي دايي حق است و حقانيت صحبت‌هايم ثابت خواهد شد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
نه تو رو خدا

دوست داری بعد از این نتیجه بیاد مصاحبه هم بکنه ؟

:D

اولین سوال چی میتونست باشه؟


نظرتون درباره شوبله شدن چیه؟:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:
 

bortez

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2012
نوشته‌ها
858
لایک‌ها
480
پرسپولیس خیلی خوب و زمینی بازی میکنه! بازیکن شاخ نداره همچین ولی نگاه کنین سیستمش خیلی خوب شده سانتر اصلا نداره و پاسها رو به جلو و زمینیه!!! بازیکنا هم خوب همدیگه رو میبینن و تکروی کم شده...(این سیستم رو یه مدت دایی داشت تو تیم ملی پیاده میکرد که نشد آخرش...)
همینجوری ادامه بدن و جوگیر و اشباع و خود کم بین یا مغرور نشن همه تیما ازشون میترسن و حتما قهرمانن.
 
بالا