• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یادداشت روز : پرسپولیس- دیگر - کشتارگاه ستاره ها نیست

355835_heroa.jpg



هم خلعتبری راه افتاد هم اینکه چهره های شاخصی مثل پیام صادقیان،محسن مسلمان،رضا حقیقی،امید عالیشاه و ... نمایش هایجالبی ارائه کردند

سایت گل - در تیم این فصل پرسپولیس نتایج مسابقات تا حدود زیادی با جرقه های آنی بازیکنان شاخص تیم رقم خورده و نقش تاکتیک و حرکات ترکیب و گروهی متوالی در بردهای این تیم زیاد نبوده است.
به عبارت ساده تر تیم دایی طوری بازی می کند که تقریبا در هیچ مسابقه ای و مقابل ضعیف ترین حریفان برتری محسوسی نداشته به طوری که در بیشتر بردهای این تیم سرخ ها می توانستند بازنده میدان باشند یا نهایتا با یک امیتاز از زمین بیرون بیایند.
با این سبک بازی می توان بردهای زیادی را دید که با اختلاف تنها یک گل رقم خورده و البته تیم دایی فوتبال دلچسب و زیبایی اراده نکرده که حداقل به 10 یا 20 دقیقه از آن بنازیم و با قاطعیت بگوئیم که «بله،این تیم مستحق قهرمانی است.»
با این حال از دل همین پرسپولیس پرمهره برای دربی که مسابقه ویژه ای برای تمام بازیکنان به حساب می اید و می توان انتظار داشت آنها بهترین فرم شان در طول فصل را در این نود دقیقه ارائه دهند،می شود دنبال تک چهره هایی گشت و روی آنها فوکوس کرد.چهره هایی که در بسیاری از بازی های همین فصل یک تنه نتیجه را به سود تیم شان برگردانده اند،به خصوصو در همین نیم فصل دوم.این اتفاق البته باعث شد فرضیه ای که برخی از اهالی فوتبال در مورد پرسپولیس مطرح می کردند تا حدودی رنگ ببازد:«پرسپولیس تبدیل شده به یک تیم ستاره خراب کن!»
این فرضیه البته بعد از بازی های نه چندان جالب و نمایش های معمولی ستاره هایی که فصل قبل به پرسپولیس آمدند و خراب شدند در ذهن اهالی فوتبال ریشه دواند و با جدایی کریم انصاری فر،محمد قاضی قوت گرفت کما اینکه نفراتی مثل غلامرضا رضایی در پرسپولیس همانی نشدند که در تیم های قبلی شان بودند یا حسین ماهینی که به عنوان یک ملی پوش به پرسپولیس آمد اینقدر افت کرد که سخت می شد برای او در میان ستاره ها جایی باز کرد.همچنین نمایش های متوسط ستاره ای مثل محمدرضا خلعتبری در میانه های فصل می توانست در این فصل فرضیه فوق را به حقیقت نزدیکتر کند اما هم خلعتبری راه افتاد هم اینکه چهره های شاخصی مثل پیام صادقیان،محسن مسلمان،رضا حقیقی،امید عالیشاه و ... نمایش های جالبی ارائه کردند تا یادمان برود «هر بازیکن خوبی که به پرسپولیس می آید اگر 70 باشد در این تیم می شود 40 و اگر 50 باشد می شود 20 در حالی که این تیم برای موفقیت و پس زدن رقبا بازیکنی می خواهد که حداقل اگر 100 نیست 80 باشد و از این درجه افت نکند.»
شاید حالا بتوان مدعی شد که پرسپولیس 6-5 بازیکن 80 و 5-4 نفر نزدیک به این کیفیت را داراست پس فعلا بی خیال فرضیه دو سه سال اخیر می شویم و به این فکر می کنیم که حتی بردن دربی و قهرمانی با این همه مهره خوب شدنی است!
شما چه فکر می کنید؟
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
معمای دربی اولی های پرسپولیس:عالیشاه یا مسلمان؟


355832_heroa.jpg



برای محسن مسلمان و امید عالیشاه این دربی همان مسابقه ویژه ای است که آنها مدت ها منتظرش بودند

سایت گل - برای مهرداد کفشگری که هم خوب می دوید و هم خوب می جنگید حیف شد که دربی را از دست داد.او در بازی رفت هم غایب بود اما با شرایطی که داشت در این مسابقه به میدان می رفت تا خیال خط دفاع سرخ ها از بابت جنگ های مقابل مدافعان راحت باشد.
کفشگری می توانست اولین دربی اش را تجربه کند و با درخشش در این بازی بیشتر از قبل نزد هواداران پرسپولیس عزیز شود اما بدشانس بود و این اتفاق برای او زمان بیشتری خواهد برد.با این حال برای محسن مسلمان و امید عالیشاه این دربی همان مسابقه ویژه ای است که آنها مدت ها منتظرش بودند به خصوص عالیشاه که بازی رفت را در بهترین فرم به خاطر سه اخطاره شدن از دست داد و هنوز به آن شرایط برنگشته است.
به احتمال فراوان عالیشاه در دربی 78 از روی نیمکت بازی را شروع خواهد کرد اما قطعا برای درخشش انگیزه فوق العاده ای دارد هر چند ناآمادگی و دوری از فرم ایده آل بدنی می تواند مانع از این درخشش شود؛ کما اینکه در اهواز و مصاف با فولاد هم این اتفاق افتاد.
محسن مسلمان هم می تواند اولین دربی اش را تجربه کند.او بازیکن کم تجربه ای نیست و تمام فاکتورهای درخشش در بازی های بزرگ را دارد اما چه کسی روی شماره 77 تکنیکی پرسپولیس برای ستاره شدن در دربی شرط می بندد؟
هرچند به نظر می رسد شانس مسلمان برای فیکس بازی کردن در بازی جمعه بیشتر از عالیشاه باشد اما دایی و کادر فنی پرسپولیس بعد ا اتفاقات ورزشگاه اهواز و شایعات که در مورد مسالهقلیان پییرامون این بازیکن به وجود آمد روی او کار کنند تا مسلمان در بهترین فرم خود روبروی استقلالی ها بایستد.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
عالیشاه بازی کرد بای توجیه باشه که کمترین تمارضی کارت به همراه داره. یکی از نقاطی ایکه مافیا روش حساب باز کرده
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
دیدم تاپیک بقلی زیاد جمعه جمعه میکنن گفتم بزارم تا یادشون بیاد:p
آخ آخ آخ جیگرم داره آتیش میگیره ایکاش واسه یه بار دیگه فقط یه بار دیگه ایمون تو تیم میومد حتی اگه کل بازیارو نبود فقط واسه دربی میفرستادیمش دربی سوزی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آمار 300 دقیقه‌ای پایانی دربی؛ پرسپولیس 3 – استقلال صفر

203x128xzayed.jpg.pagespeed.ic.2X6FoMFqpU.jpg
پرسپولیس نیوز : بعد از 3 گل ایمون زاید در دربی هیچ کدام از دو تیم حتی یک گل هم وارد دروازه نکرده‌اند.

گویی دربی منتظر هت‌تریک ایمون زاید بوده است. از وقتی ایمون زاید در 10 دقیقه پایانی بازی پرسپولیس – استقلال در 13 بهمن 1390 سه گل پرسپولیس را به ثمر رسانده و بازی با تعجب اهالی فوتبال در حالی که با پیروزی 2- صفر استقلال توام بود به شکست آبی‌پوشان منجر شد، دربی روی گل‌های این دو رگه ایرلندی لیبایی قفل شده است. چرا که بعد از 3 گل ایمون زاید هیچ گلی در دربی ثبت نشده است.

اگر 3 بازی گذشته را در کنار 30 دقیقه واپسین دربی ایمون زاید گذاشته و با هم مقایسه و مرور کنیم متوجه می‌شویم که بعد از 3 گل ایمون زاید هیچ کدام از دو تیم حتی یک گل هم وارد دروازه نکرده‌اند با احتساب 270 دقیقه از 3 بازی اخیر و 30 دقیقه پایانی بازی دربی مورد اشاره استقلال گلی در دربی نزده اما پرسپولیس با همان 3 گل معروف ایمون زاید از تیم استقلال در 300 دقیقه پایانی دربی‌ها 3- صفر پیش است. ایمون زاید در دو مورد صاحب رکورد و برتری دومی است اولا او بعد از 38 سال دومین مردی بود که در دربی 3 گل زد (همایون بهزادی در سال 52) و ثانیا او دومین مرد خارجی گلزن در دربی بزرگ پایتخت است.

قبل از او تنها خارجی گلزن تاریخ دربی عیسی ترائوره مالیایی بود.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
گزارش تمرين پرسپوليس

تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که بازيکنان سرماخورده به تمرينات گروهي بازگشتند.
00946088.jpg

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 11 و 20 دقيقه امروز پشت درهاي بسته برگزار شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين دايي مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کار خود قرار داد.

*فيلم بازي‌‌‌هاي استقلال نيز رسيد. با توجه به آناليز کادر فني، ارسال توپ از جناحين به روي دروازه و ضربه به گل در دستور کادر فني قرار داشت.

*محسن بنگر به دليل به دنيا آمدن دومين فرزندش در تمرين امروز پس از غيبت روز گذشته حضور پيدا کرد. دايي و برخي بازيکنان که ديشب به منزل او نرفته بودند، تبريک گفتند.

*تمهيدات ويژه در تمرين امروز نيز در نوع خود جالب بود هيچ کس حتي اطرافيان تيم نيز حق حضور در داخل ورزشگاه را نداشتند. البته نکته جالب اين بود که مربي بدنساز تيم ملي نيز قصد حضور در تمرين امروز قرمزپوشان را داشت اما ضمن عذرخواهي مسئولان باشگاه، از حضور او جلوگيري شد. مسئولان پرسپوليس اعلام کردند که در روزهاي آينده در خدمت اين مربي هستند.

*محسن مسلمان نيز درحاشيه تمرين امروز مصدوم شد و به کلينيک رفت.

سوژه‌هاي برنامه 90 در تمرين امروز بارها در بين بازيکنان رد و بدل شد.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
فصل قبل واقعن ما هیچی نبودیم یعنی بازم به غیرت بچه ها . واقعن تیم رقیب بهترین روزهاشو داشت نه سال قبل 7 سالی هست بهترین دورانش رو داره سپری میکنه اما این دربی هرچی نگاه میکنم ایندفعه ما سرتریم . نوبتی هم باشه نوبت ماست دیگگگگگگگگگگههههههههههههههه. :)
 

2hid

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,637
لایک‌ها
198
محل سکونت
Tehran
دقیقا همینطوره.. از دروازه تا حمله بازیکن ها یکی از یکی بهتر هستند . شاید اگر بازیکن ها خودشون باشند و شرایط مناسب باشه باخت بدی رو بهشون تحمیل خواهیم کرد. من که پیشبینی می کنم با تفاضل گل خوب شکستشون میدیم.
 

2hid

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,637
لایک‌ها
198
محل سکونت
Tehran

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
راستی دوستان خبر دارن که یونس شاکری داره تو تیم پدیده میترکونه؟:D 3 بازی و 5 گل واسه بازیکن قرضی ما که فصل بعد مجددا به پرسپولیس برمیگرده. عباس زاده هم مطمئنم که آینده خوبی در انتظارش هست.
خوب حالا که دوستان دارن از زاید صحبت میکنن، منم یک عکس ازش بذارم;)
926646_orig.jpg
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
کی فکرشو میکرد این ایمون زاید بیاد تو بازی 3 تا گل بزنه :))))
والا ما تو پادگان زیر برف تو چادر با یه گوشی 1280 رادیو داشتیم گوش میدادیم عذا گرفته بودیم بعد با هر گل چادرمون به مرض ترکیدن میرسید که بعد گل سوم دیگه فرمانده اومد دهنمونو سرویس کرد ولی انقدر خوشحال بودیم دیگه هیچی حالیمون نمیشه خاطره انگیز ترین داربی بود برام
 
بالا