• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
اندازه کف دستم تماشاگر نداره
لستر کل شهر باهاشونن
اینا فقط به سری پشتش قایم شدن که جام به ما نرسیده و بله دلمون خنک شد.
سال بعد هم دسته یک
 
  • Like
Reactions: a13

moji92

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2013
نوشته‌ها
3,297
لایک‌ها
2,520
محل سکونت
مازندارن
آی بمال آی بمال!

این فصل برای خیلی ها سنگین بود, هم زیر سوال رفتن, هم زیر پرسپولیس!
اونقدر خوب صدر رو شستن که شهرداری داد همت رو هم بشورن! شستن و مالیدن تا دستاشون بوی شلوار امیر, علی و عبداله رو گرفت!

جشنی که اونها برای سومی گرفتن تراکتوری ها برای دومی نگرفتن.

اونا امسال به کوچکی خودشون پی بردن و رفتن زیر میله ی پرچم تیم های شهرستانی رقصیدن!

برای تیمی که خودش هیچ چیز نداره شعبه ی دوم یک تیم شهرستانی شدن باید هم افتخار باشه!

بزرگترین کار اونها برای امسال بوجود آوردن هشتگ #آی_بمال_آی_بمال بود. از امروز این هشتگ مختص اونهاس و ما برای اونا این هشتگ رو جاودانه می کنیم.
 

sun-graphic

Registered User
تاریخ عضویت
16 مارس 2013
نوشته‌ها
223
لایک‌ها
161
قابل توجه دکل نوردان 4 و 6 تایی شده

62122873595603100837.jpg
 

data4u

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,963
لایک‌ها
658
سن
41
محل سکونت
اصفهان
برای من خیلی جالب هست
تیمی لقب لستر ایران را بهش دادن که فقط با تفاضل گل دقت کنید تفاضل گل قهرمان شده

یعنی از هیچ نظر چه فنی و.. برتر نبوده
کافی هست به تعداد گل های خورده ی پرسپولیس دقت کنیم تا متوجه شویم استقلال خوزستان برتری فنی داشته یا خیر .
پرسپولیس با 34 گل خورده و 20 گل خورده ی بیشتر نسبت به استقلال خوزستان ، یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را داشته .
در بین 16 تیم لیگ ، تیم های استقلال اهواز ، راه آهن ، ملوان ، فولاد و پدیده خط دفاعی ضعیف تری نسبت به پرسپولیس داشته اند .
پرسپولیس به همان تعداد گل خورده که سیاه جامگان رده ی سیزدهمی گل خورده !
پرسپولیس از نظر خط دفاعی ، یازهمین خط دفاعی برتر لیگ بوده و از نظر خط حمله بهترین تیم لیگ
استقلال خوزستان از نظر خط دفاعی ، بهترین تیم لیگ و از نظر خط حمله ششمین تیم برتر لیگ
همین آمار نشانه ی برتری فنی استقلال خوزستان در مجموع هر دو زمینه خواهد بود !
پرسپولیس : 1 + 11 = 12 تقسیم بر دو = میانگین 6
استقلال خوزستان : 6 + 1 = 7 تقسیم بر دو = میانگین 3.5
اگر خط حمله و دفاع دو تیم را با هم در نظر بگیریم ، استقلال خوزستان نتیجه ی بهتری گرفته .
استقلال خوزستان همانطوری قهرمان لیگ شد که یونان در یورو 2004 قهرمان اروپا شد ، دفاع عالی !
14 گل خورده در 30 بازی و میانگین کمتر از نیم گل در هر بازی شاهکار نیست ؟!
-------
ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر هم یک بر صفر به استقلال خوزستان باخت ، پس انتظارهای عجیب و غریب از گل محمدی مضحک هست .
گل محمدی سرمربی ذوب آهن هست و علی دایی سرمربی صبا ، نه یار دوازدهم پرسپولیس !
ذوب آهن تیمی هست که پنج شش سال سخت به دنبال قهرمانی لیگ برتر بوده ولی به آن دست نیافته ، پر واضح هست که میلی به قهرمانی تیمی بی ادعا ندارد !
اگر قرار بود به جمعیت و طرفدار جام دهند ، تیم ملی چین قهرمان جهان بود و تیم ملی ایران قهرمان همیشگی آسیا !
جام را به تیمی می دهند که عملکرد دفاع و حمله ی آن با هم سنخیت داشته باشد ، نه به تیمی که طرفدار بیشتری دارد !
پر واضح هست که از دید سایت ها ، مجریان ، کارشناسان و شبکه های متعصب ، قهرمانی دیگران به ناحق بوده ، ولی از دید یک انسان منطق گرا خیر .
فارغ از اینکه چه لقبی به استقلال خوزستان بدهند ، تیمی که با 6 میلیارد هزینه در بین دو تیم تهرانی ( که هر کدام 20 میلیارد هزینه کرده اند ) قهرمان می شود سزاوار ستایش است . چیزی که برای استقلال خوزستان می ماند جام است نه لقب .
پس قهرمانی دیگران را لوث نکنیم و ضعف های خود را ببینیم .
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
بشنو و باور نکن
مربی گسترش گفت 11 میلیارد خرج کردیم
بعد خیلی ساده باید بود باور کرد بقیه تیمها با 6 میلیارد تیم بسته باشن
خرج سفر و غذا و . . . اینا با این مدیریت ایرانی بیشتر میشه
بعد کسی هم جر نزده
قهرمانی نوش جونش
کسی بخیل نیست
ولی اینقدری هم کار شاق نکرده
کافی بود تنها سوشا تنها یک دونه از اون گلها رو نخورده بود همه اینها زیر سوال بود. قهرمانی مقتدرانه با الله بختکی فاصله زیادی داره.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,292
لایک‌ها
20,169
محل سکونت
اوهایو - دیتون
سعی می‌کنم هواداران را درک کنم اما ...

گل‌محمدی: فحاشی به من دور از انصاف بود

سرمربی ذوب‌آهن یک روز بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که پشت سر گذاشته در گفتگو با "ورزش سه" درباره نکات مختلف صحبت می کند.

01035888.jpg


به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی که با شکست دیروز تیمش مقابل استقلال‌خوزستان مورد غضب هواداران قرار گرفته است، حرف های جالبی دارد که بد نیست آنها را با هم مرور کنیم. او که با تیمش آماده رقابت‌های آسیایی است به انرژی مثبت همه علاقمندان فوتبال ایران احتیاج دارد.



پرسپولیس لیاقت قهرمانی داشت


به عقیده شخص من پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت هرچند که باید به استقلال‌خوزستان هم تبریک بگویم و فکر می کنم این تیم کار بزرگی انجام داد. به هر حال تیم پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت و جایگاه خوبی نداشت، بعد از آن هم که متاسفانه خدابیامرز هادی نوروزی کاپیتان تیم را از دست دادند، اما بعد ازآن دربی را در دور برگشت بردند و نتایج خوبی مخصوصا در دور برگشت کسب کردند ومن فکر می کنم این نایب قهرمانی هم چیزی کمتراز قهرمانی برای پرسپولیس نیست. به نظر من هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قهرمان واقعی جام را پرسپولیس می دانند. به هر حال در روز آخر اتفاقاتی رقم خورد که باعث تاسف پرسپولیس شد ولی این شروع خوبی برای موفقیت های بعدی و فصل آینده این تیم است و این نوید را به هواداران پرسپولیس می دهد که این تیم سال بعد جام می گیرد.


اتفاق تاریخی در آزادی


بعد از اتمام بازی پرسپولیس هواداران این تیم از کادرفنی و بازیکنان تشکر کردند که من فکر می‌کنم این اتفاق بزرگی در فوتبال ما بود و شعور بالای هواداران پرسپولیس را نشان می‌دهد و باید این کار الگویی برای تیم‌های شهرستانی و باشگاه‌های مختلف باشد و من به عنوان یک پرسپولیس بعد از شنیدن این خبر احساس غرور کردم و فکر می‌کنم اولین بار در تاریخ فوتبال ما چنین اتفاقی رقم خورده است.


اگر هواداران پرسپولیس با فحاشی‌ها به من آرام می‌شوند، مشکلی نیست!


*متاسفانه بعد از باخت ذوب مقابل استقلال خوزستان هواداران عصبانی پرسپولیس در شبکههای اجتماعی به یحیی گل محمدی حمله کردند.
گل محمدی: من احساسات هواداران را درک می‌کنم و کامنت‌هایی که در اینستاگرام و سایر جاها برای من گذاشتند را می‌فهمم. اگر آنها با فحاشی‌ها به من آرام می‌شوند، مشکلی نیست! من درک می‌کنم ولی این موضوع را که پرسپولیس نتوانسته قهرمان شود، نباید با برد یا تساوی ذوب‌آهن مرتبط دانست ما دیروز در شرایط سختی بازی کردیم. گرمای وحشتناک اهواز در روزی که ما 4 بازیکن خوب خودمان را هم در اختیار نداشتیم کاوه رضایی، کامدار، بیک‌زاده و پهلوان نمی‌توانستند برای ما بازی کنند. درست مثل این است که در پرسپولیس طارمی، عالیشاه، انصاری و کامیابی‌نیا نتوانند به میدان بروند خب فکر کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ دستمان بسته بود. با این وجود قبل از اینکه گل اول را بخوریم ما فوق‌العاده بازی کردیم. من قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که از آنها فقط برد می‌خواهم در نیمه اول هم دو، سه موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد و در ادامه در حالی که بازی کن ما روی زمین افتاده بود و براساس قانون فیرپلی باید توپ به بیرون زده می‌شد، بازیکنان استقلال اهواز توپ را ارسال کردند و ما گل خوردیم. من از آنها نمی‌خواهم ایراد بگیرم ولی حرف من این است که ذوب‌آهن با تمام وجود بازی کرد و کادرفنی و بازیکنان از اینکه چیزی کم نگذاشتند، وجدانشان راحت است.


در لیگ حرفه‌ای نباید دنبال حرف زدن بود


*در کل با این بحث که منصوریان و گل محمدی و یا مربیان دیگر لیگ بازیهایشان را ببرند تا به نفع تیم دیگری برای قهرمانی بشود، موافق هستید؟ این مساله شخصیت تیم قهرمان را زیر سوال می برد؟
گل محمدی: در لیگ حرفه‌ای نباید دنبال حرف زدن بود ممکن است از قبل حرفی را بزنیم که معلوم نیست در زمین انجام شود یا نشود و همه چیز برمی‌گردد به اتفاقات فوتبال که در زمین می‌افتد. اینکه باب شده و مربیان می‌گویند من یک کاری می‌کنم که فلان تیم قهرمان شود یا نشود در حقیقت در حد حرف است و صحبت کردن در این موارد راحت است و مهم انجام دادن آن است همانطور که گفتید مجموعه امتیازات یک تیم است که قهرمانی را رقم می‌زند نه اینکه کدام تیم توانستند جلوی کدام تیم‌ها را بگیرند و یا بالعکس.


از ترس سنگ پرانی، جرات نکردم به کنار زمین بروم


تمرکزمان بیشتر روی بازی خودمان بود واقعیتش را بخواهید ما زیاد از تهران و استادیوم آزادی خبر نداشتیم، آنتن‌ها قطع شده بود و ما زیر سنگ و چوب و آهن حریف فقط مراقب بودیم که چیزی به سرمان نخورد. من خیلی متاسفم که در خوزستان شاهد سنگ‌پرانی و فحاشی هستیم. با میله به سر علی شجاعی زدند و نزدیک بود که او بمیرد. شاید خیلی‌ها این بازی را به خاطر همزمانی با پرسپولیس تماشا نکردند ولی اگر نگاه کنید خود من در نیمه دوم بازی از ترس سنگ پرانی، جرات نکردم به کنار زمین بروم.



بااین شرایط منتظر اتفاقات بد در فینال حذفی باشید


درگیری بازیکن ما در کنار زمین شایعه بود. بعد از بازی شیشه اتوبوس ما خرد شد و هیچ اثری از نیروی انتظامی و امنیتی نبود و معلوم نبود که آنها کجا هستند. ما زیر سنگ در اهواز بازی کردیم و همه نگرانی من این است که در بازی فینال جام‌حذفی که قرار است در استادیوم کوچک خرمشهر برگزار شود، اتفاقاتی بدتر و فاجعه‌بارتر رخ ندهد. ما درخواست خودمان را برای تغییر مکان بازی ارائه کردیم ولی گوش کسی انگار بدهکار نیست و اصرار دارند که بازی در خرمشهر باشد. من از طریق "ورزش سه" اعلام می‌کنم با وجود این شرایط و امنیت اتفاقات بدی در بازی فینال جام‌حذفی رخ دهد. به نظر من برگزاری بازی در خرمشهر یک تصمیم احساسی و غیرکارشناسی است. در حالی که می‌شود فینال جام‌حذفی را در هوای خوب و استادیومی با شرایط مطلوب‌تر برگزار کرد چه اصراری هست که دو تیم در هوای گرم استادیومی کوچک که امنیت آن برقرار نیست بازی کنند. از همین حالا مشخص است که کیفیت بازی پایین می‌آید.


اگر ذوب در آسیا نبود، مدعی قهرمانی بودیم


فشار بازی‌ها برای ذوب‌آهن بسیار زیاد است و برای یک تیم ایرانی با امکانات محدود سخت است که در 3 جبهه بجنگد و فکر نمی‌کنم هیچ تیم ایرانی بتواند در یک فصل قهرمانی لیگ، جام‌حذفی و عملکرد خوب در آسیا را تواما با هم داشته باشد. مگر آنکه به اندازه 2 تیم بازیکن در اختیار داشته باشد و پروازهای چارتر و هواپیمای اختصاصی داشته باشد. هیچ تیم ایرانی چنین امکاناتی ندارد، ذوب‌آهن در آسیا عملکرد خوبی داشت و اگر تیم ما آسیایی نبود شما مطمئن باشید که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بودیم ولی فشار بازی‌ها و پروازها زیاد است و ما مشکلات زیادی پیش رو داریم. بعد از بازی سنگین مقابل استقلال‌خوزستان پس فردا باید با العین دیدار کنیم که یک تیم خوب اماراتی است و کار بسیار دشواری مقابل آنها داریم. چند روز بعد دوباره بازی برگشت برگزار می شود و با وجود این فشار زیاد ما باید دیدار فینال جام‌حذفی را برگزار کنیم اما امید اولمان به خداست و من فکر می‌کنم با یک همت خوب و عملکرد مطلوب در زمین می‌توانیم به نتیجه برسیم.


کسی بازی خوب ذوب مقابل استقلال خوزستان را ندید


تیم حریف جوان و دونده بود برای همین هم ما سعی کردیم از بازیکنان جوان تر استفاده کنیم ضمن اینکه رجب‌زاده و تبریزی در هفته های گذشته وقت 90 دقیقه‌ای برایمان بازی کردند و خستگی زیادی داشتند و من ترجیح دادم که از آنها به عنوان گزینه تعویضی استفاده کنم. بازیکنانی که بجای آنها در زمین حضور داشتند عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی خلق کردند ولی متاسفانه همه دیروز فقط از روی نتیجه قضاوت کردند و احساسی حرف زدند و کسی بازی را ندید تا بفهمد چطور بازیکنان ذوب‌آهن با جان و دل در زمین بازی کردند و همانطور که گفتم کادرفنی و بازیکنان وجدانشان از این بابت راحت است. اگر قرار بود من به بازیکنی استراحت بدهم، به حدادی‌فر، رشید و مهدی‌پور استراحت می‌دادم. ذوب‌آهن تیمی نیست که با نبود چند بازیکن ببازد همانطور که گفتم ما روی غافلگیری گل اول را دریافت کردیم ولی متاسفانه هیچ کس بازی ما را ندید و تحلیل ها در این زمینه درست نیست.


فحاشی به من دور از انصاف بود


من خیلی متاسفم که چنین صحبت‌هایی پیش می‌آید، بحث من فقط بازی‌ دیروز نیست. متاسفانه همیشه هواداران فقط به نتیجه و گرفتن جام کار دارند و اگر پیروز نشوند مربی و بازیکن را زیرتیغ فحاشی می گیرند که این اصلا درست نیست. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی دور از انصاف است برای کسی که 8 سال در پرسپولیس بازی کرده و برای این تیم زحمت کشیده و یک سال هم روی نیمکت آن نشسته چنین بی‌احترامی‌هایی در صفحات اجتماعی صورت بگیرد. من طلب‌های زیادی از پرسپولیس دارم ولی همیشه به احترام پرسپولیس و مشکلات زیادی که در اطراف باشگاه وجود دارد در این مورد حرفی نمی‌زنم هر زمان هم که به عنوان مربی تیمم گل زده سعی کردم خوشحالی نکنم که نمک روی زخم هواداران بپاشم. من زندگی فوتبالی‌ام را مدیون پرسپولیس هستم ولی با این دیدگاه وقتی این فحاشی‌ها برای من اتفاق می‌افتد دور از انصاف است و با همه تفاسیر و اتفاقاتی که افتاده همیشه هواداران پرسپولیس را دوست دارم و سعی می‌کنم شرایطشان را درک کنم.


تبریک به ویسی!


من اصلا فکر نمی‌کردم استقلال‌خوزستان قهرمان شود ولی مطمئنا تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر می‌برد، خصوصیات قهرمان شدن را دارد. به همین دلیل آقای ویسی به خاطر کار بزرگی که انجام داد تبریک می‌گویم. او با امکانات کم و بودجه محدود بیشتر به جوان‌ها اهمیت داد و با بازیکنانی جوان و بی‌نام و نشان قهرمان لیگ شد. برای همین به بازیکنان، کادرفنی و شخص آقای ویسی تبریک می‌گویم. به نظر من قهرمانی استقلال‌خوزستان و آن این است که مربیان جوان انگیزه بیشتری دارند تا یاد بگیرند و تجربه کنند و مطمئنا در چند فصل آینده این مربیان جوان هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. همچنین این پیامی برای مدیران باشگاه‌ها است که به مربیان جوان بیشتر میدان دهند.


فرقی نمی‌کند چه کسی روی نیمکت استقلال بنشیند هدف ما قهرمانی است



*گفته می شود که این احتمال وجود دارد که در فینال جام حذفی منصوریان یا مربی دیگری روی نیمکت استقلال بنشیند، نظر شما در این مورد چیست؟
برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی روی نیمکت استقلال بنشیند هدف ما کسب قهرمانی در جام‌حذفی و گرفتن سهمیه آسیایی است. امیدوارم تجدیدنظری در زمینه محل برگزاری مسابقه و تاریخ آن داشته باشند. از فصل گذشته در جلسه‌ای که میان مسئولین ذوب‌آهن و سازمان لیگ انجام شده قرار شد که میان بازی آخر تا فینال جام‌حذفی 4 روز فاصله باشد. در حالی که من الان می شنوم قرار است فینال جام‌حذفی نهم برگزار شود و این ظلم بزرگی در حق ذوب‌آهن است. من نمی‌دانم که چرا این قانون عوض شد! یا فراموش شد ولی به هر حال اگر میان بازی برگشت ما با العین و فینال جام‌حذفی 4 روز فاصله نباشد، این ظلم بزرگی در حق ذوب‌آهن است.


لیگ پانزدهم


در لیگ امسال در داوری‌ها جوانگرایی خوبی شد البته بدون هزینه هم نبود و اشتباهات داوری کم نداشتیم ولی آنچه مشخص است اینکه ما به عنوان مربی باید صبورتر باشیم تا این داوران بتوانند تجربه کسب کنند و در ادامه حرف های زیادی برای گفتن دارند.لیگ امسال کلا با توجه به تعطیلات زیادی که داشت فرسایشی شده بود و مصدومیت‌ها در باشگاه‌ها بالا رفته بود و از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان تاثیر منفی داشت. باید حالا که فرصت هست این مساله کارشناسی شود و باشگاه‌ها تعامل بیشتری با کی‌روش داشته باشند تا کیفیت لیگ هم بالا برود و خسته‌کننده هم نشود. باید از الان که فرصت داریم برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم چون وقتی لیگ خوب باشد تیم‌ملی هم پویاتر می‌شود.

برانکو بهترین مربی لیگ است

امسال خودم می‌خواهم به عنوان یک هوادار پرسپولیس از برانکو تشکر کنم که با تمام سختی‌هایی که از ابتدای فصل وجود داشت این تیم را تحویل گرفت و با وجود تمام مشکلاتی که سرراهش بود در هر شرایط سعی کرد مثبت صحبت کند و نتایج خوبی هم گرفت که این یک الگوی بزرگ برای من است. من از او به عنوان یک هوادار پرسپولیس تشکر می‌کنم که کار سختی انجام داد و در دو دربی رفت‌ و برگشت شکست نخورد و نتایج خوبی کسب کرد.

گفتگو از شقایق آسیایی
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
کافی هست به تعداد گل های خورده ی پرسپولیس دقت کنیم تا متوجه شویم استقلال خوزستان برتری فنی داشته یا خیر .
پرسپولیس با 34 گل خورده و 20 گل خورده ی بیشتر نسبت به استقلال خوزستان ، یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را داشته .
در بین 16 تیم لیگ ، تیم های استقلال اهواز ، راه آهن ، ملوان ، فولاد و پدیده خط دفاعی ضعیف تری نسبت به پرسپولیس داشته اند .
پرسپولیس به همان تعداد گل خورده که سیاه جامگان رده ی سیزدهمی گل خورده !
پرسپولیس از نظر خط دفاعی ، یازهمین خط دفاعی برتر لیگ بوده و از نظر خط حمله بهترین تیم لیگ
استقلال خوزستان از نظر خط دفاعی ، بهترین تیم لیگ و از نظر خط حمله ششمین تیم برتر لیگ
همین آمار نشانه ی برتری فنی استقلال خوزستان در مجموع هر دو زمینه خواهد بود !
پرسپولیس : 1 + 11 = 12 تقسیم بر دو = میانگین 6
استقلال خوزستان : 6 + 1 = 7 تقسیم بر دو = میانگین 3.5
اگر خط حمله و دفاع دو تیم را با هم در نظر بگیریم ، استقلال خوزستان نتیجه ی بهتری گرفته .
استقلال خوزستان همانطوری قهرمان لیگ شد که یونان در یورو 2004 قهرمان اروپا شد ، دفاع عالی !
14 گل خورده در 30 بازی و میانگین کمتر از نیم گل در هر بازی شاهکار نیست ؟!
-------
ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر هم یک بر صفر به استقلال خوزستان باخت ، پس انتظارهای عجیب و غریب از گل محمدی مضحک هست .
گل محمدی سرمربی ذوب آهن هست و علی دایی سرمربی صبا ، نه یار دوازدهم پرسپولیس !
ذوب آهن تیمی هست که پنج شش سال سخت به دنبال قهرمانی لیگ برتر بوده ولی به آن دست نیافته ، پر واضح هست که میلی به قهرمانی تیمی بی ادعا ندارد !
اگر قرار بود به جمعیت و طرفدار جام دهند ، تیم ملی چین قهرمان جهان بود و تیم ملی ایران قهرمان همیشگی آسیا !
جام را به تیمی می دهند که عملکرد دفاع و حمله ی آن با هم سنخیت داشته باشد ، نه به تیمی که طرفدار بیشتری دارد !
پر واضح هست که از دید سایت ها ، مجریان ، کارشناسان و شبکه های متعصب ، قهرمانی دیگران به ناحق بوده ، ولی از دید یک انسان منطق گرا خیر .
فارغ از اینکه چه لقبی به استقلال خوزستان بدهند ، تیمی که با 6 میلیارد هزینه در بین دو تیم تهرانی ( که هر کدام 20 میلیارد هزینه کرده اند ) قهرمان می شود سزاوار ستایش است . چیزی که برای استقلال خوزستان می ماند جام است نه لقب .
پس قهرمانی دیگران را لوث نکنیم و ضعف های خود را ببینیم .
اولا که اونها قهرمان شدن و بهشون تبریک هم میگیم
ولی تیمی قهرمان نشد که زیبا ترین فوتبال ده اخیر ایران رو به نمایش میذاشت . شما به عنوان یه هوادار منطقی از دیدن فوتبال پرسپولیس لذت میبردین یا اس خوزستان ؟ فوتبالی مبتنی بر برد های یک هیچ و دفاع مطلق !
البته اگر قانون فوتبال ما مثل کشورهایی مثل اسپانیا بود الان پرسپولیس قهرمان بود چونکه در اونجاها ابتدا بازی رودرو تیم ها ملاک قرار میگیره. شما که منطقی هستین به نظرتون تفاضل گل عادلانه تره یا بازی های رودر رو؟
جدا از اشتباهات سهوی داوری ! که علیه پرسپولیس شده اصلا به اسونی نمیشه گذشت( منکرش نیستیم که بالاخره جایی این اشتباهت به نفع ما هم بوده ولی نسبت به ضرری که کردیم واقعا کمتر بوده) چقدر داور های بازی های پرسپولیس به خاطر اشتباها علیه ما محروم شدن؟ شما که منطقی هستین حتما یادتونه ! خودش یه رکورد میتونه باشه ! کوچکترینشون هم اشتباه مرگباری بود که 3 هفته مونده به پایان لیگ به وضوح در قهرمانی ما تاثیر داشت و اون هم اشتباه کمک داور در دقیقه 88 به خاطر اعلام نکردن افساید بازیکن نفت بود . عجیبه که این اشتباهات سهوی برای رقبا به کمترین حد ممکن میرسه ! کمی منطقی فکر کنید و کل فصل رو مرور کنید . اشتباهاتی که علیه وله با اشتباهاتی که علیه وله رقبای ما گرفته شد رو مقایسه کنید ! به نظر شما حق چه تیمی بود که قهرمان بشه؟
بحث داوری واقعا امسال قهرمان رو عوض کرد و چه بعضی ها خوششون بیاد چه نیاد خیلی تاثیر گزار بوده . ولی از دست رفتن قهرمانی به علت ضعف دراوزه بان و دفاع هامون بوده بی شک .خودمون هم قبول داریم که ازهمه بیشتر چوب دروازهمون رو خوردیم ، 50 % دراوزه بانمون بهتر کار میکردن از چند هفته پیش قهرمانیمون مسجل بود
در ضمن جالبه بدونیند که میانگین سنی پرسپولیس از اس خوزستان هم پایین تر بوده !
ودر نهایت همه باید بدونن که این پرسپولیس قهرمان قلب ها شد !
تیمی که رقیبش رو 4 تایی کرد الحق قهرمان قلب هاست
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
خدایی حقارت رو خودشون برای خودشون زیاد می کنن
 
  • Like
Reactions: a13

r3374

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2014
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
254
سن
37
محل سکونت
بوشهر سیتی
این دیتا فور یو فکر میکنم باید یه عذرخواهی از پرسپولیسیا بخاطر کامنت قبلیش داشته باشه
جایی که گفته بود با صد هزار هوادار عصبانی نمیتونن کاری کنن پس کاری میکنن که پرسپولیس قهرمان بشه تا عصبانیت هوادارا دامنگیر شهر نشه
و چه خوب شد که پرسپولیس قهرمان نشد تا این دوستان از توهم توطئه در بیان
توهم توطئه چه ها که نکرده باهامون
متاسفانه کامنتشو پیدا نکردم که نقل قول کنم ولی دقیقا با همین لحن بود که میگفت منطق منطق
خدایی تیفوسیهای ما از پرفسورای شما منطقی ترن
 

ashkan4030

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
525
لایک‌ها
1,202
16-5-15-11238635988149220223353.jpg

روز جمعه برای پرسپولیس می‌توانست پایانی متفاوت داشته باشد اما عملکرد این تیم در 29 بازی گذشته سبب شده بود تا آنها برای رسیدن به قهرمانی نیاز به حداقل 3 گل داشته باشند. البته با دو گلی که شاگردان ویسی در اهواز به ثمر رساندند آنها باید 4 گل می‌زدند که اگر چه دشوار بود اما غیر ممکن نبود. قرمزها اگر چه در پایان فصل با 50 گل عنوان بهترین خط حمله را کسب کردند اما اتفاقی که باعث کم شدن تفاضل گل آنها و در نهایت از دست رفتن جام شد، عملکرد ضعیف در خط دفاعی بود. دریافت 34 گل در طول فصل باعث شد بدترین عملکرد 9 تیم بالای جدول را داشته باشند و تنها 5 تیم پدیده، ملوان، راه‌آهن، فولاد و استقلال اهواز در این فصل گل‌های بیشتری نسبت به شاگردان برانکو دریافت کردند.

اگر چه مدافعان و دروازه‌بان‌های پرسپولیس یکی از دلایل نایب قهرمانی این تیم بودند اما 6 پنالتی از دست رفته سرخپوشان توسط مهدی طارمی(3 بار)، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا و امیدعالیشاه می‌توانست سرنوشت این فصل را تغییر دهد. در ادامه نگاهی به اشتباهات تاثیرگذار شاگردان برانکو در طول لیگ پانزدهم خواهیم داشت.

هفته نخست/ پرسپولیس 2 - پدیده 2
گل نخست پدیده روی دو اشتباه پیاپی محسن بنگر به ثمر رسید. توپ ابتدا از میان پاهای او عبور کرد و در ادامه نیز نتوانست توپ را دفع کند تا حریف به گل برسد. گل دوم نیز روی اشتباه مدافعان در آفساید‌گیری و ضربه سر بادامکی به ثمر رسید.

هفته دوم/ استقلال خوزستان 2- پرسپولیس یک
این دیدار رودررو با قهرمان این فصل می‌توانست پایان فصل متفاوتی را برای قرمزها رقم بزند. اشتباه عجیب ایمان صادقی در دفع توپ، گل نخست را به میزبان تقدیم کرد. او روی گل دوم نیز عکس‌العمل چندان خوبی نداشت.

هفته سوم/ سپاهان 4 - پرسپولیس 2
برانکو در ابتدای فصل ترکیب‌های مختلفی را در دفاع میانی آزمایش می‌کرد و در این مسابقه قرعه به نام اومانیا و ماریچ افتاد. اومانیا در نخستین بازی خود در این فصل گل به خودی زد تا زردپوشان اصفهانی به گل دوم خود برسند. در ادامه کاپیتان کفشگری با یک پاس اشتباه توپ را به حاج‌صفی تقدیم کرد و در ادامه هم روی این بازیکن خطای پنالتی مرتکب شد.
گل چهارم سپاهانی‌ها هم با پاس به عقب عجیب کمال کامیابی‌نیا به خلعتبری و ضربه تمام کننده مهاجم سپاهان به ثمر رسید.

هفته چهارم/ پرسپولیس یک - ذوب‌آهن 2
نخستین پنالتی از دست رفته پرسپولیس در این دیدار اتفاق افتاد که امید عالیشاه آنرا از دست داد. در ادامه او یک گل زد اما در اواخر مسابقه خروج اشتباه سوشا مکانی گل تساوی را به شاگردان گل محمدی تقدیم کرد و اشتباه علیرضا فغانی در اعلام پنالتی به سود ذوب‌آهن، نخستین شکست خانگی پرسپولیس را رقم زد.

هفته پنجم/ فولاد صفر - پرسپولیس 2
پرسپولیس در این دیدار هم یک پنالتی از دست داد و رامین رضائیان زننده این ضربه بود.

هفته ششم/ پرسپولیس یک - سایپا 2
در این دیدار طارمی پشت ضربه پنالتی رفت و در حالیکه این دیدار بدون گل مساوی بود، ضربه او توسط حامد فلاح‌زاده مهار شد. یک پنالتی اشتباه دیگر به ضرر پرسپولیس در نهایت شکست این تیم را بدنبال داشت.

هفته سیزدهم/ نفت تهران یک - پرسپولیس یک
یک پنالتی دیگر برای قرمزها و باز هم آقای گل لیگ که نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند.

هفته شانزدهم/ پدیده 2 - پرسپولیس 2
نتیجه دیدار رفت تکرار شد. این بار سوشا مکانی درون دروازه بود و خروج اشتباه او باعث شد تیم مشهدی به گل اول خود برسد. بنگر در این دیدار هم به پدیده لطف داشت و یک گل به خودی زد.

هفته نوزدهم/ ذوب‌آهن 2 - پرسپولیس 2
مرد شماره یک این مسابقه کمال کامیابی‌نیا بود. این بار نوبت هافبک سرخپوشان بود که پنالتی خود را از دست بدهد و چند دققه بعد هم یک پنالتی داد تا بجای برتری 2 بر صفر پرسپولیس، تساوی 2 - 2 رقم بخورد.

هفته بیست و یکم/ پرسپولیس یک - سایپا یک
پرسپولیس در نیم فصل دوم تصمیم گرفت دروازه‌بان دوم خود را تغییر داده و بجای ایمان صادقی، گلر دیگری را جذب کند. با توجه به اتفاقاتی که برای مکانی افتاد و همچنین عدم توافق با نفت تهران برای خرید بیرانوند، در نهایت لوبانف ازبک به این تیم پیوست و در دیدار برابر سایپا روی اشتباه او در ثانیه‌های پایانی، پرسپولیس گل تساوی را دریافت کرد و دو امتیاز حساس را از دست داد.

هفته بیست و دوم/ پرسپولیس یک - تراکتورسازی یک
سوشا دوباره به درون دروازه قرمزها برگشت اما او هم در کسب یک تساوی دیگر بی تاثیر نبود. پرسپولیس در نیمه نخست به گل رسید اما ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی با دفع ناقص مکانی همراه بود تا ایرانپوریان در ریباند بازی را تساوی بکشاند.

هفته بیست و ششم/ پرسپولیس 4 - استقلال 2
برانکو و شاگردانش اگر چه در این دیدار یکی از بهترین پیروزی‌های خود را برابر رقیب دیرینه رقم زدند اما این نتیجه می‌توانست بهتر از این باشد. در اواخر نیمه نخست، طارمی برای زدن ضربه پنالتی اصرار داشت و در نهایت او بجای رضائیان این ضربه را زد تا هت تریک از دست دادن پنالتی‌های خود در این فصل را کامل کند. در ادامه نیز اشتباه عجیب سوشا مکانی گل نخست آبی‌ها را رقم زد.

هفته بیست و هشتم/ پرسپولیس صفر - نفت تهران 2
پرسپولیس حالا به صدر جدول رسیده بود و نمی‌خواست به راحتی جایگاه خود را از دست بدهد اما بازی ضعیف شاگردان برانکو در این مسابقه با دو اشتباه مرگبار تکمیل شد. ابتدا وحید امیری، مهاجم نفت در موقعیتی آفساید صاحب توپ شد و با استفاده از اشتباه علیرضا نورمحمدی توپ را از میان پاهای سوشا مکانی به گل نخست تیمش تبدیل کرد. چند دقیقه بعد نیز بابک حاتمی که در این دیدار جانشین رضائیان محروم شده بود پس از اشتباه در دفع توپ مهاجم حریف را از میانه میدان با دروازه خود تک به تک کرد و در حالیکه می‌توانست با یک خطا در میانه میدان و حتی گرفتن کارت قرمز مانع از گل دوم نفت شود، مجتبی حقدوست را تا درون محوطه جریمه اسکورت کرد تا گل دوم حریف آنها را از صدر جدول پایین کشیده و تفاضل گل تیم را نسبت به استقلال خوزستان و استقلال تهران کمتر کند.

هفته بیست و نهم/ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 4
پرسپولیس در این دیدار برای جبران عقب ماندگی خود در تفاضل گل دست به کار بزرگی زد و توانست در تبریز 4 بار دروازه گسترش فولاد را باز کند اما اشتباه لوبانف در تخمین محل فرود توپ، گل دوم را به میزبان تقدیم کرد.
 
  • Like
Reactions: a13

r3374

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2014
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
254
سن
37
محل سکونت
بوشهر سیتی
تنها خورده ای که میتونم به برانکو بگیرم توی بازیای این فصل فقط بازی با نفت بود
اون بازیو به تفکر برانکو باختیم به نظر من
برانکو میتونست بازی نفتو دفاعی بچینه تابلو بود اونها هم میان برای دفاع
نهایتا یه بازی کسل کننده صفر صفر در میومد و یه امتیاز خیلی مهم رو میگرفتیم حتی تفاضلمونم پایین نمیومد
به هر حال مهم نیست حالا که فصل تموم شده
امیدوارم بازم بازیای قشنگی رو از پرسپولیس ببینیم
 
  • Like
Reactions: a13

data4u

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,963
لایک‌ها
658
سن
41
محل سکونت
اصفهان
اولا که اونها قهرمان شدن و بهشون تبریک هم میگیم
ولی تیمی قهرمان نشد که زیبا ترین فوتبال ده اخیر ایران رو به نمایش میذاشت . شما به عنوان یه هوادار منطقی از دیدن فوتبال پرسپولیس لذت میبردین یا اس خوزستان ؟ فوتبالی مبتنی بر برد های یک هیچ و دفاع مطلق !
البته اگر قانون فوتبال ما مثل کشورهایی مثل اسپانیا بود الان پرسپولیس قهرمان بود چونکه در اونجاها ابتدا بازی رودرو تیم ها ملاک قرار میگیره. شما که منطقی هستین به نظرتون تفاضل گل عادلانه تره یا بازی های رودر رو؟
جدا از اشتباهات سهوی داوری ! که علیه پرسپولیس شده اصلا به اسونی نمیشه گذشت( منکرش نیستیم که بالاخره جایی این اشتباهت به نفع ما هم بوده ولی نسبت به ضرری که کردیم واقعا کمتر بوده) چقدر داور های بازی های پرسپولیس به خاطر اشتباها علیه ما محروم شدن؟ شما که منطقی هستین حتما یادتونه ! خودش یه رکورد میتونه باشه ! کوچکترینشون هم اشتباه مرگباری بود که 3 هفته مونده به پایان لیگ به وضوح در قهرمانی ما تاثیر داشت و اون هم اشتباه کمک داور در دقیقه 88 به خاطر اعلام نکردن افساید بازیکن نفت بود . عجیبه که این اشتباهات سهوی برای رقبا به کمترین حد ممکن میرسه ! کمی منطقی فکر کنید و کل فصل رو مرور کنید . اشتباهاتی که علیه وله با اشتباهاتی که علیه وله رقبای ما گرفته شد رو مقایسه کنید ! به نظر شما حق چه تیمی بود که قهرمان بشه؟
بحث داوری واقعا امسال قهرمان رو عوض کرد و چه بعضی ها خوششون بیاد چه نیاد خیلی تاثیر گزار بوده . ولی از دست رفتن قهرمانی به علت ضعف دراوزه بان و دفاع هامون بوده بی شک .خودمون هم قبول داریم که ازهمه بیشتر چوب دروازهمون رو خوردیم ، 50 % دراوزه بانمون بهتر کار میکردن از چند هفته پیش قهرمانیمون مسجل بود
در ضمن جالبه بدونیند که میانگین سنی پرسپولیس از اس خوزستان هم پایین تر بوده !
ودر نهایت همه باید بدونن که این پرسپولیس قهرمان قلب ها شد !
تیمی که رقیبش رو 4 تایی کرد الحق قهرمان قلب هاست
دوست ندارم خیلی بیش از حد همه چیز را کالبد شکافی کنم ، چون احساسات پرسپولیسی ها را میتونم درک کنم !
فکر میکنم قبلا بارها و بارها بحث شده که به فوتبال زیبا جام نمی دهند ، یک نمونه از تناقض فکری مردم فوتبالدوست ایرانی .
چرا کیروش وقتی در مقابل بحرین و امارات و دیگران فوتبالی صرفا دفاعی را به نمایش میگذاره و در نهایت با باخت به عراق حذف میشه مردم ما تمام قد ازش حمایت میکنند ؟ چرا اونجا فوتبال دفاعی عیب نیست ولی اینجا فوتبال دفاعی عیب محسوب میشه ؟
فصل بعد پرسپولیس هم دفاعی بازی کنه و قهرمان بشه ، کسی میتونه قهرمانی را ازش بگیره ؟
در مورد قانون ، تمام تیم ها از اول فصل قانون را میدونند درسته ؟ پس مقایسه کردنش هم بیهوده هست .
ما چه چیز فوتبالمون با اسپانیا یکی هست که قانونش باشه ؟ ما با اینهمه ثروت ( سوخت های فسیلی ) هنوز طبقه ی دوم بهترین ورزشگاهمون صندلی نداره ! هنوز گیر کردیم که خانم ها را باید به ورزشگاه راه بدیم یا نه !
قطر بقل دست ما از میدان مشترک گازی بهره برداری میکنه و با پول هاش میزبان جام جهانی میشه ، اسپانسر مطرح ترین تیم های اروپایی میشه ! ما فوتبالمون را با قطر هم نمیتونیم مقایسه کنیم و باید خدا را شکر کنیم که کشورهای حوزه ی خلیج فارس با کمبود نیروی انسانی بومی مواجه هستند وگرنه مطمئن باشید ما در مقابل همین کشورها هم کم میاوردیم .
در مورد اشتباهات داوری ، انصافا از 20 سال قبل که لیگ آزادگان بود و اواخر کار علی پروین ، پرسپولیس همیشه بهانه ای به نام داوری داشته ، اینکه داوری جاهایی بر علیه شما بوده را کسی کتمان نمیکنه اما چرا زمان هایی که از داوری سود میبرید را فراموش می کنید ؟
بازی با گسترش فولاد پنالتی گسترش گرفته نشد ، بازی با راه آهن هم که اگر پنالتی اشتباه گرفته نمی شد معلوم نبود قرار هست پرسپولیس گل بزنه یا نه !
چرا هر زمان فنایی و مرادی و دیگر کارشناسان داوری بر علیه پرسپولیس اظهار نظر میکنند ، این افراد را در فضای مجازی بیسواد ، نادان ، بی انصاف و تاریخ مصرف گذشته خطاب می کنید ؟ و چرا زمان هایی که به نفع شما اظهار نظر می کنند حرفی نمی زنید ؟
جالب نیست که فصل های قبل بهانه ی باند اصفهانی را مطرح کنید و الان بهانه های دیگر .
چرا وقتی نفت تهران در مقابل پرسپولیس بازی داره ، یک دفعه بیرانوند پرسپولیسی میشه و باید وا بده ؟
و چرا وقتی کار به بازی های هفته ی آخر میرسد رشید مظاهری پرسپولیسی میشه ؟!
به نظر خود شما جالب هست که برای قهرمان شدن دست به دامان دیگران شویم ؟
پرسیدم چرا وقتی کیروش فوتبال صرفا دفاعی را برای ما می آورد و در مقابل ضعیف ترین تیم های آسیا هم دفاع میکند همه تمام قد حمایتش می کنند ؟ چرا اونجا فوتبال دفاعی عیب نیست ؟
من خودم برانکو را خیلی بهتر از کیروش برای تیم ملی میدونم ، کارنامه ی بهتری هم نسبت به کیروش داشته .
برانکو زمانی که اومد یادم هست چقدر در مورد دستمزدش بحث بود ، این آقا اومد و کار کرد و پرسپولیس را از یک تیم بحران زده به یک مدعی تبدیل کرد . در مقابل کیروش بعد از 4 سال کارکردن و آشنا بودن با شرایط سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و مدیریتی مملکت ما ، هر روز یک داستان میسازد !
اگر پرسپولیس با تفاضل گل قهرمان شده بود انصافا هیچ کسی نمیگفت با تفاضل گل قهرمان شده ایم ولی الان ...
هر کسی تیم خودش را بهترین تیم میدونه دوست عزیز ، نظر سنجی های نود گواه این هست که ما کاری با منطق نداریم .
 

data4u

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,963
لایک‌ها
658
سن
41
محل سکونت
اصفهان
این دیتا فور یو فکر میکنم باید یه عذرخواهی از پرسپولیسیا بخاطر کامنت قبلیش داشته باشه
جایی که گفته بود با صد هزار هوادار عصبانی نمیتونن کاری کنن پس کاری میکنن که پرسپولیس قهرمان بشه تا عصبانیت هوادارا دامنگیر شهر نشه
و چه خوب شد که پرسپولیس قهرمان نشد تا این دوستان از توهم توطئه در بیان
توهم توطئه چه ها که نکرده باهامون
متاسفانه کامنتشو پیدا نکردم که نقل قول کنم ولی دقیقا با همین لحن بود که میگفت منطق منطق
خدایی تیفوسیهای ما از پرفسورای شما منطقی ترن
بله دوست خوبم ، پست را من زدم و بنا به صلاحدید مدیران حذف شد .
توطئه توهم نیست اما خوشبختانه نسبت به قبل کمتر شده ، و علتش هم تجربه کردن نارضایتی های مردم در گذشته بوده !
( در این مورد توضیح لازم نیست ، چون صد درصد پستم حذف میشه )
چرا استقلال خوزستان و دیگر تیم های شهرستانی باید در مقابل سایپا و راه آهن مهمان باشند و چرا تیم های تهرانی در مقابل این دو حریف رفت و برگشت میزبان هستند ؟!
چرا سایپا توانایی میزبانی در مقابل شهرستانی ها را دارد ولی باید در مقابل پرسپولیس و استقلال از حق خود محروم شود ؟
چرا وقتی سایپا انتظار میزبانی دارد با مشکل سازی و قطع برق عمدی این حق از سایپا سلب می شود ؟
چرا تمام سربازهای فوتبالیست باید به تراکتور بروند ولی دیگر تیم نظامی ( ملوان ) به خاطر نداشتن بازیکنان مناسب به لیگ پائین تر سقوط کند؟
چرا وقتی رای بر علیه تیم های تهرانی صادر می شود شب مسابقه رای بر میگردد ؟ و چرا برای دیگران رای برگشت پذیر نیست ؟
چرا صدا و سیما از صبح تا شب از این دو تیم حمایت ویژه می کند ؟ مگر صدا و سیما دولتی نیست ؟
اگر یک شبکه خصوصی ( مثل چیزی که رئال مادرید ، یوونتوس و دیگران ) داشتند حرفی نبود ، اما چرا صدا و سیمایی که برای شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه ی ایران برنامه سازی میکند صبح تا شب از این دو تیم حمایت میکند ؟
چرا تا زمانی که هدایتی بی حساب چک برای پرسپولیس می کشد او اهل است و باید باشد ولی زمانی که برای خریدن پرسپولیس اقدام میکند نااهل می شود ؟
خیلی ساده انگارانه هست که فوتبالمون را از مسائل سیاسی و اجتماعی ...
راه آهن سقوط کرد و فصل بعد پیکان مهمان رفت و برگشت دو تیم پایتخت خواهد بود !
شما حق استقلال خوزستان را جایی نادیده میگیرید که این تیم باید مهمان تیم های راه آهن و سایپا باشد ولی تیم محبوب شما رفت و برگشت در بهترین زمین چمن ایران میزبانی کند !
چرا مجری شبکه ی ورزش بعد از بازی استقلال خوزستان و پدیده از سرمربی پدیده سوال میکند :
می شد کاری کنید که به استقلال خوزستان نبازید ؟
مگر این شبکه ی دولتی نیست ؟! چرا باید به نفع یک تیم خاص در برنامه ی زنده اظهار نظر کند ؟
چرا فصل قبل و در حالی که سپاهان مدعی است آقای فردوسی پور در برنامه ی زنده می گوید :
میشه قهرمان نشید ؟ میشه کاری کنید تراکتور قهرمان بشه ! خیلی طرفدار داره !!!
چرا این فصل که تیم های تهرانی مدعی هستند کسی نمی گوید قهرمان نشوید تا استقلال خوزستان قهرمان شود ؟
چرا خبر آنلاین ( که یک خبرگزاری دولتی است ) چنین متعصبانه در مورد پرسپولیس مطلب می نویسد ، حال آنکه باید بی طرف برای مردم کل کشور مطلب بنویسد .
فوتبال ایران وقتی فوتبال می شود که شیرازی طرفدار تیم خود باشد و مشهدی طرفدار تیم شهر خود .
استقلال خوزستان ، لسترسیتی به معنای واقعی کلمه نمی شود چون در شهرهای ایران خودباوری وجود ندارد .
لسترسیتی تیم هجدم انگلیس هم شود طرفدار زیادی دارد ، چون آن جا مردم جو گیر نیستند و به شهر خود افتخار میکنند !
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
واقعا فوتبال ایرانو میبینید؟
سایپا و این جور تیمها اخیرا تو زمینهای خودوشن بازی میکنن. هر جا هم بازی کنن فرقی نمیکنه تعداد تماشاگرهاشون همونقدره که استقلال خوزستان واقعاً داره.
داوری هم الکی نیست. مثلا پیراهن جر بدن یا سینه خوردن توپ رو هند تشخیص بدن یا به کله بخوره پنالتی بگیرن آسمون ریسمون کردن قضیه است؟
حالا یه داور ضعیفی یه پنالتی مسلم نگرفته بعد یه پنالتی مسخره گرفته که نمیشه اسمشو گذاشت سود بردن از اشتباهات داوری. نمیدونم چرا بعضیها اینطورین.
هرچی آخرین بار اتفاق افتاده باشه رو تعمیم میدن به کل گذشته.
این وقتی سوده که سلسله وار و پشت هم اتفاق بیفته و نه اینکه هر از گاهی. که تو کل دنیا مرسومه این آخری.
یحیی رو هم دست کم تو این فروم یک دونه نشون بده کسی بهش بی احترامی کرده باشه در صورتی که ناجورانمردانه بازی کرد و بازیکناشو بازی نداد که انگ پرسپولیسی بهش نزنن. این هم از اون آدم های خاله خرسه است بلایی که سر مهدوی کیا آورد دشمن نمیکرد با آدم چه برسه پیشکسوت موفقی مثل یحیی که اگر درست بازی کرده اس خوزستان نهایت مساوری گیرش می اومد.
فوتبال تهران تا زمانی که زمین خاکیهاشو برادران هاپولی نکنن یکی از قطبهای بزرگ بازیکن سازی بوده و هست ولو خبری نباشه از اون زمینها
یه زمانی 8 تا بازیکن تیم ملی بچه محلهای پیروزی بودن و تو یه کوچه باهم بزرگ شده بودن.
تهران بوده که بستر رشد رو فراهم کرده برای همه. و گرنه ظارمی مثلا میخواست با شاهین بوشهر بزرگ بشه؟! بزرگ شدن هیچ بازیکن بشه؟
بحث حمایت از این دوتیم واقعا اون هم وسط رسانه ملی که تیشه به ریشه این دو تا نزنه باید کلاهمونو بندازیم هوا؛ بحث خنده داریه.
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
دوست ندارم خیلی بیش از حد همه چیز را کالبد شکافی کنم ، چون احساسات پرسپولیسی ها را میتونم درک کنم !
فکر میکنم قبلا بارها و بارها بحث شده که به فوتبال زیبا جام نمی دهند ، یک نمونه از تناقض فکری مردم فوتبالدوست ایرانی .
چرا کیروش وقتی در مقابل بحرین و امارات و دیگران فوتبالی صرفا دفاعی را به نمایش میگذاره و در نهایت با باخت به عراق حذف میشه مردم ما تمام قد ازش حمایت میکنند ؟ چرا اونجا فوتبال دفاعی عیب نیست ولی اینجا فوتبال دفاعی عیب محسوب میشه ؟
فصل بعد پرسپولیس هم دفاعی بازی کنه و قهرمان بشه ، کسی میتونه قهرمانی را ازش بگیره ؟
در مورد قانون ، تمام تیم ها از اول فصل قانون را میدونند درسته ؟ پس مقایسه کردنش هم بیهوده هست .
ما چه چیز فوتبالمون با اسپانیا یکی هست که قانونش باشه ؟ ما با اینهمه ثروت ( سوخت های فسیلی ) هنوز طبقه ی دوم بهترین ورزشگاهمون صندلی نداره ! هنوز گیر کردیم که خانم ها را باید به ورزشگاه راه بدیم یا نه !
قطر بقل دست ما از میدان مشترک گازی بهره برداری میکنه و با پول هاش میزبان جام جهانی میشه ، اسپانسر مطرح ترین تیم های اروپایی میشه ! ما فوتبالمون را با قطر هم نمیتونیم مقایسه کنیم و باید خدا را شکر کنیم که کشورهای حوزه ی خلیج فارس با کمبود نیروی انسانی بومی مواجه هستند وگرنه مطمئن باشید ما در مقابل همین کشورها هم کم میاوردیم .
در مورد اشتباهات داوری ، انصافا از 20 سال قبل که لیگ آزادگان بود و اواخر کار علی پروین ، پرسپولیس همیشه بهانه ای به نام داوری داشته ، اینکه داوری جاهایی بر علیه شما بوده را کسی کتمان نمیکنه اما چرا زمان هایی که از داوری سود میبرید را فراموش می کنید ؟
بازی با گسترش فولاد پنالتی گسترش گرفته نشد ، بازی با راه آهن هم که اگر پنالتی اشتباه گرفته نمی شد معلوم نبود قرار هست پرسپولیس گل بزنه یا نه !
چرا هر زمان فنایی و مرادی و دیگر کارشناسان داوری بر علیه پرسپولیس اظهار نظر میکنند ، این افراد را در فضای مجازی بیسواد ، نادان ، بی انصاف و تاریخ مصرف گذشته خطاب می کنید ؟ و چرا زمان هایی که به نفع شما اظهار نظر می کنند حرفی نمی زنید ؟
جالب نیست که فصل های قبل بهانه ی باند اصفهانی را مطرح کنید و الان بهانه های دیگر .
چرا وقتی نفت تهران در مقابل پرسپولیس بازی داره ، یک دفعه بیرانوند پرسپولیسی میشه و باید وا بده ؟
و چرا وقتی کار به بازی های هفته ی آخر میرسد رشید مظاهری پرسپولیسی میشه ؟!
به نظر خود شما جالب هست که برای قهرمان شدن دست به دامان دیگران شویم ؟
پرسیدم چرا وقتی کیروش فوتبال صرفا دفاعی را برای ما می آورد و در مقابل ضعیف ترین تیم های آسیا هم دفاع میکند همه تمام قد حمایتش می کنند ؟ چرا اونجا فوتبال دفاعی عیب نیست ؟
من خودم برانکو را خیلی بهتر از کیروش برای تیم ملی میدونم ، کارنامه ی بهتری هم نسبت به کیروش داشته .
برانکو زمانی که اومد یادم هست چقدر در مورد دستمزدش بحث بود ، این آقا اومد و کار کرد و پرسپولیس را از یک تیم بحران زده به یک مدعی تبدیل کرد . در مقابل کیروش بعد از 4 سال کارکردن و آشنا بودن با شرایط سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و مدیریتی مملکت ما ، هر روز یک داستان میسازد !
اگر پرسپولیس با تفاضل گل قهرمان شده بود انصافا هیچ کسی نمیگفت با تفاضل گل قهرمان شده ایم ولی الان ...
هر کسی تیم خودش را بهترین تیم میدونه دوست عزیز ، نظر سنجی های نود گواه این هست که ما کاری با منطق نداریم .
لازمه که کامنت قبلیم یه جاش تصحیح بشه ، فقط منظورم فوتبال زیبا نیست . بلکه واقعا خود فوتباله . تاکتیک فوتباله با برنامه بودن و به معنای واقعی فوتبال بازی کردنه ، چه تیمی به نظر شما توی این چند سال اخیر به خوبی پرسپولیس امسال به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کرده؟
تیمی که اینهمه موقعیت گل درست میکنه و سرعت تیمی فوق العاده ای رو داره به نظر شما شایسته نیست؟
من که اصلا و ابدا با سبک کیروش و بازی که ارائه میکنه اصلا موافق نیستم ، یه سری آدم جم میکنه که به توپ لگد میزنن و میخوان نتیجه بگیرن
جدا شما فکر میکنن ناراحت بودن ما از داوری بهانه گیریه؟!!! خیلی باید بی انصافی کرد . گفتم که باید کل فصل رو در نظر گرفت و بعد در مورد داوری ها صحبت کرد. مثلا در مورد همین راه آهن داور باید مین 60 باید یه پنالتی واسه ما میگرفت که اگر اون موقع گل میزدیم بازی عوض میشد و..
در مورد ذوب آهن هم ما فقط میخواستیم که همانطوری که تیم ها رگ جوانمردیشون جلوی ما بالا میزنه و نهایت فوتبالشون رو ارائه میدن رو میمومدن جلوی اس خوزستان هم 50 درصد فوتبال خودشون رو انجام
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
فاصله ذوب آهن با خوزستان انقدر نبود . یحیی با این کارش فکر نکنم دیگه نیمکت رو بگیره
 

r3374

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2014
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
254
سن
37
محل سکونت
بوشهر سیتی
در جواب دیتا فور یو ی عزیز و منطقی
باید بگم که متاسفانه غیر از توهم توطئه چیزی که هست اینه که پرسپولیسو با استقلال جمع میبندین و این اصلا درست نیست
به کل حساب کن چند تا رای شب مسابقه برگشته و اینو هم حساب کن سهم هر کدوم از تیمها ی بزرگ پایتخت چقدره بوده
قطعا اگه امارشو در بیاری خودت هم از تعجب شاخ در میاری
امسال چند تا داور محروم شدن؟
از این محرومیت های داوری حتی یکیش هم بخاطر سوت زدن به نفع پرسپولیس نبود در حالی به خاطر ضرر زدن به پرسپولیس یه چندتایی داور محروم شدن و نکته جالبش اینجاست که برای تیم مقابل هم داورایی محروم شدن ولی چون به سهوا و به اشتباه به سود استقلال سوت زده بودن
////////////////////////////%%%////////////////%%%//%%//%///%%//
از نوشته هاتون متوجه شدم که احتمالا طرفدار سایپا هستین یا حداقل طرفدار تیمهای نسبتا ضعیف که در حقشون ظلم شده یا میشه
و فکر میکنین که ما یعنی پرسپولیسیا راضی هستیم به هر قیمتی بریم رو سکو
و خوشبختانه توی این فصل بازیکنامون که توی تیمهای دیگه هستن وقتی روبرومون بازی کردن به خوبی نشون دادن که پرسپولیسی هستن ولی باید نون حلال ببرن سر سفره زن و بچشون
و این یه فرهنگه
من هوادار پرسپولیس بزرگ کاری به تیمای دیگه ندارم
دوست دارم شرافتمندانه کاپ بگیریم نه به هر قیمتی
من قبلا هم گفتم اینو پرسپولیس توی ده سال گذشته حتی دو رقمی هم تموم کرده لیگو ولی هیچی از علاقه من بهش کم نشده
در مورد بحث های سیاسی هم خب بی خیال
هممون اوضاع رو میدونیم الکی بحث سیاسی کنیم که چی بشه
آخه کدوممون اینجا صلاحیت اینو داریم که بحث سیاسی کنیم؟
نهایتا میتونیم از وضع موجود اعلام نارضایتی کنیم که بکنیم یا نکنیم چه فرقی برای حال کی میکنه؟
متاسفانه ما ها عادت داریم الکی بحث کنیم حتی وقتی مطمئنیم که بحثمون سر انجامی نداره
در حالی که یه ذره اگه منطقی باشیم و ببینیم این بحث فایده نداره بجای اینکه انرژیمونو هدر بدیم میشینیم دنبال راهکار میگردیم حتی اگه راهکارو پیدا نکنیم هم باز حداقلش اینه که تلاشمونو کردیم و انرژی مونو توی مسیر درستتر مصرف کردیم
بگذریم
ببخشید مقاله نوشتم انگاری
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
من اومدممممممممممممممم
دم بچه ها برانکو گرم
باس حق بدیم در صورت برد خوزستانی ها قهرمان شدن ما کار خیلی سختی بود نمیشد واقعا اونقدرا به راه اهن زد همین برد 2-0 هم یعنی ته تلاش بچه ها
ممنونم ازشون
یادم نرفته چه جوری از ته جدول رسیدیم صدر جدول
ممنونم برانکو:general504:
 

data4u

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,963
لایک‌ها
658
سن
41
محل سکونت
اصفهان
فوتبال ایران را می بینم ، سایپا چند بازی میزبانی کرد ولی با کارشکنی ( قطع برق ورزشگاه ) باز روال قبلی تکرار شد .
اینکه هر جا بازی کنند فرقی نداره را قبول ندارم ! فقط که تماشاگر نیست عزیز ، بازیکن و مربی در زمین خودی از جنبه ی روانی کمتر تحت فشار هستند . اگر قبول کنیم چون تماشاگر ندارند مهم نیست کجا بازی کنند معنیش این میشه که پرسپولیس از 30 بازی فصل 25 تاش را میزبانی هست چون همه جای ایران طرفداره داره ! زمین ، جو ورزشگاه و چیزهای دیگر همه نقش دارند .
در مورد داوری ، گفتم که کسی اشتباهات داوری را کتمان نمیکنه ، اما خود بازیکن هم تا حدودی نقش داره .
توپ با سرعت بالا شوت میشه ، بازیکن از ترس توپ دست هاش را میاره بالا و توپ میخوره به سرش ! داور بدبخت در صدم ثانیه باید تصمیم بگیره و شوربختانه اشتباه تصمیم میگیره . باز بنگر تکل میزنه در حالی که دستش روی زمین کشیده میشه و باز همون ماجرا !
دوباره بازی جام حذفی همین داستان تکرار میشه !
اما مثلا همون بازی پرسپولیس و ذوب آهن ( در لیگ ) فکر کنم پنالتی از دست دادید !
در مورد بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن ، ذوب آهن در فولادشهر هم به این تیم باخت ، اونجا که برای خودش بازی میکرد .
در مورد مطرح شدن بازیکنانی مثل طارمی ، امثال محرم نویدکیا کجا مطرح شدند ؟ اخباری ، مظاهری ، بیرانوند ، حاج صفی و خیلی ها
اینکه صدا و سیما فقط بازی های این دو تیم را سراسری پخش میکنه به نظرتون به ضرر این دو تیم هست ؟
اینکه صدا و سیما اکثرا از بازیکنان این دو تیم دعوت میکنه به ضرر این تیم هاست ؟
اینکه فردوسی پور در 99 درصد نظر سنجی ها به نوعی بازیکنی از پرسپولیس یا استقلال را قرار میده به نظرتون به ضرر این تیم هاست ؟
از این تیم ها حمایت خاص میشه ، چون صدا و سیما کلا برای جذب مخاطب دست به دعای همین فوتبال هست !
پرسپولیس تیم شایسته ای بوده و اگر قهرمان هم شده بود کسی نمی گفت شایستگی نداشته ، الان هم که قهرمان نشده شایستگی این تیم زیر سوال نرفته ، اما کل حرف من این هست که شایستگی استقلال خوزستان را هم قبول کنیم .
در آخر اینکه از رفتار خوب پرسپولیسی ها بعد از پایان بازی هم باید یاد کرد ، هر چند تماشاگران متنوعی داریم ، یک عده اگر مامور و نیروی امنیتی هم نباشند با فرهنگ رفتار می کنند ، عده ای هم جرات نمی کنند ، و عده ای بعدا در فضای مجازی تلافی می کنند .
البته آقایون زرنگ شدند و برای تخلیه هیجان تماشاگران ، ترانه ی غمگین می گذارند تا با تخلیه ی هیجانی از بروز حوادث بیرون از ورزشگاه جلوگیری شود !
از صحبت کردن در این تاپیک با چنین دوستان فهیمی لذت بردم ، موفق و شاد باشید .
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
میخوان گوچی رو بگیرن !! این رضا قوچان نژاد به هیچ عنوان در لیگ ایران کارایی نداره خدا به دادمون برسونه مثل اون حقیقی دروازه بان که پدر تیمو در آورد خدا نکنه این بیاد . کاوه رضایی به نظرم بهتره زهیوی هم خوبه .
 
بالا